Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזדה 3 ספיריט 2010


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3429 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיר בספיריט הוא 5 הילוכים בשונה מה1.6, ב2010 הגיר זהה אם אני לא טועה (5 הילוכים) גם ב1.6 וגם ב2.0, כך שהגיר משתלב יפה מאוד עם המנוע הבריא של הספיריט, בתחום ההנאה מנהיגה אהבתי את ה3 הראשונה יותר מהשנייה, כל השאר השנייה לוקחת.

פורסם

ב-2010 (דור שני) יחידת ההנעה די דומה לדור הראשון- משמע אותו 1.6 ואותה תיבת הילוכים- אוטומטית פלנטרית עם ארבעה הילוכים קדמיים+רוורס. ה-2.0 עם חמישה הילוכים בדור השני.

פורסם

2.0 דור ראשון, הרבה יותר מתקשר ומגיב מדור 2, חסרון, 4 הילוכים.

הבדלי תאוצה בין סדאן להצבק, על הנייר 0.2 שניות לטובת ההצבק.

בפועל ספק אם מורגש.

הבדלי תאוצה בין דור 1 לבין 2 במנוע 2.0, דור ראשון לוקחת בכמעט שנייה, משום שבדור 2 התאוצה רכה יותר ולא בועטת כמו בדור 1, יתרון בדור 2; 5 מהירויות.

1.6 בשני הדורות לא מומלץ, רכב 1.3 טון, 105 כס בלחץ, רכב לא מהיר בלשון המעטה.

מנוע 2.0 נחמד מאוד, עם 19.1 קגמ, ביצועים עדיפים אך שוב, לא מטוס.

הייתה לי 3 מנוע 2.0 דור ראשון, רכב מאוד כיפי.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

אם כוח חשוב לך אז הימנע מה1.6.

לי יש כזו והיא עגלה (כמו כל המשפחטומטיות של התקופה).

ה2.0 ליטר יותר נחמדה וגם היא אינה משתווה למנוע טורבו מודרני סטייל tsi.

בכל מקרה הדור הראשון מתעלה על כולם בניהוג. יחד עם זאת הרכב מיושן, לא מאוד שקט, לא חסכוני ולא מצטיין בשום דבר למעט אחזקה זולה קלה, אמינות והניהוג שכבר ציינתי (הגה בעיקר וגם שלדה).

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...