Jump to content

Omercn

  • פרסום הודעות

    4
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Omercn

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. שלום לחברי הפורום, יש לי הזדמנות לקניית גרנד ויטרה 2008, הדגם המפואר, יד ראשונה, 200 אלף ק״מ, במחיר 45 אש״ח. הרכב לאחר החלפת מנוע. אני מכיר את הבעלים והוא לא התעלל ברכב (כמעט ולא נסע בשטח). ממה יש לדאוג לגבי הרכב? האם מדובר ברכב אמין באופן כללי? לא יודע למה הלך המנוע הקודם, אבל זה אמור להיות חסרון או יתרון שהחליפו מנוע? איך המחיר? תודה! עומר.
  2. לא, הוא לא החזיר.. הוא טוען שהיו שני קוילים שרופים, אחד בדרך ואחד תקין, והסיפטומים זהים.
  3. שלום, ברשותי סיטרואן C4 טורבו, 2009, 80 אלף ק״מ. לפני מספר שבועות, מיד לאחר התנעה, מנוע לא סוחב בכלל (לוחץ גז ברברס, ואוטו בקושי זז). מאז, בעיקר בבוקר, אך לא רק, מנוע רועד ולא סוחב. קורה רק לעיתים- בדר״כ עובד כרגיל. כדי לפתור את הבעייה, מכבים סוויטצ׳ לגמרי (כולל חשמל) ומניעים שוב. המוסך ראה במחשב הודעות על מערכת הצתה, והמליץ להחליף קוילים ופלאגים, עשינו זאת (2300 ש״ח...). תקלה לא חלפה. מוסך לא הצליח להבין מקור תקלה ושלח את האוטו למוסך מורשה, הרכב ישב שם כמה ימים, טענו שבבוקר מראה תקלות מסויימות ובצהריים תקלות אחרות. הם ממליצים להחליף משאבת דלק לחץ גובה, אבל אומרים שלא בטוח שזה יפתור את הבעייה. התקלות שהם מתייחסים אליהם הן p0087 ו- p0011 תיקון כזה עלול להוביל את סך התיקונים לאזור ה 5000-6000 ש״ח, ועדיין לא בטוח שזה יפתור את הבעייה. מרגישים חוסר אונים, יש רעיונות? תודה!
  4. שלום למומחי הפורום, ברשותי סיטרואן C4 טורבו, 2009, עברה בסביבות ה 30 אלף ק"מ. לאחרונה החלה תופעה מוזרה, לפרקים יש חוסר כח- ההילוכים עוברים בזמן, המנוע פשוט מאוד חלש יחסית למצב הנורמלי. התופעה יכולה לחלוף בנסיעה הבאה, או אף תוך כדי אותה נסיעה. חוץ מחוסר הכח לא מורגש שום דבר חריג- אין רעידות, הילוכים כאמור עוברים בזמן וכו'. יש רעיונות? תודה! עומר.
×
×
  • Create New...