Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי סלריו 2017 GLX


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

 

קיבלתי הצעת רכישה לרכב חדש - סוזוקי סלריו.

מחיר לפני הנחה 74904 ש"ח שכולל:

אביזרי רישוי

קודן אינטגרלי

חיישני רוורס

מרימי שמשות אוטומטיים

מערכת מולטימדיה 7 אינ' אנדרואיד עם חיבור הוטספוט לא 3G.

מצלמה אחורית+בלוטוס

מוביליי

 

 

אחרי קצת מיקוח : מחיר ירד ל 69500 ש"ח.

בנוסף:

50% על טיפול ראשון

50% על טיפול שני

במקום 3 שנ' אחריות תורחב ל-4 שנים

ומתנה פסי קישוט או מגיני רוח.

ושירות VIP לאיסוף רכב לצורת טיפול או טסט.

 

האם המחיר נראה טוב?

האם יש עוד מקום להתמקח?

או לבקש עוד תוספות במקום הורדת מחיר?

מה מומלץ לקחת מגיני רוח או פסי קישוט ? :)

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי oksagi
פורסם (נערך)

ידני או אוטומט?

בכל אופן המחיר גבוה מדי, ובכלל הייתי שוקל לחשוב שוב על בחירת הרכב.

המתחרות בקטגוריה כמעט כולן עדיפות על הסוזוקי והמחירים נמוכים יותר מהמחיר שציינת.

עריכה אחרונה על ידי botzek1
פורסם

מסכים איתך שהמחיר לידני הוא גבוהה מדי.

ההצעה היא ל GLX אוטומט.

המחיר מחירון 74904.

 

תוכל לתת דוגמא למתחרות עם מחירים אקטואליים שהיום משווקים אותם?

מיצובישי SPACE STAR - מחיר התחלתי 81 אלף לדגם אוטומט

סקודה MII אוטומט 77+- אלף דגם אוטומט.

קיה פיקנטו אוטומט 76+- אלף דגם אוטומט.

 

מיותר לציין שכל החבילה שציינתי לא קיימת ברכבים המתחרים

פורסם (נערך)

http://www.auto.co.il/catalog.aspx?compare=11385,10780,10147,11389,

 

השוואה זריזה באוטו בלי לחפור יותר מדי.

החבילה שקיבלת אמנם ארוכה אבל התקנות מקומיות ידועות באיכותן המפוקפקת, מעבר לכך בחלק מהדגמים שציינתי יש את האבזור שברשימה.

במקומך הייתי קופץ גם לסוכנויות המתחרות ובודק את העניין.

בסיטרואן לדוגמא יש מולטימדיה ובלוטוס.

בנוסף וחשוב מאוד- הבטיחות בסלריו גרועה בהשוואה למתחרות (3 כוכבים).

עריכה אחרונה על ידי botzek1
פורסם (נערך)

אני לא יודע על מה מתבסס המחירון שציינת.

אבל קיה פיקנטו לדוגמא נמכר במוטודיל ב מחיר 66500 כיד ראשונה.

מחירון 78,800

נראה כאילו המחירים לא מעודכנים ע"פ מה שמוצע היום בשוק.

 

דבר שני לא ענית על השאלה שאני שאלתי.

התקציב שלי הוא בין 65 אלף ל 70 לרכב אוטומט.

בתקציב זה אין הרבה אופציות. הייתי במיצובישי והמחיר למיני הוא 81 אלף(אולי אחרי קצת מיקוח מחיר ירד ל 75+ אלף ).

אז, האם יש מקום להוריד מחיר או לבקש עוד תוספות?

עריכה אחרונה על ידי oksagi
פורסם

אוקיי, אני יעשה בשבילי קצת עבודה שחורה למרות שלא ברור למה אתה מתעצל.

 

סיטרואן C1- ביצועים דומים, בטיחות עדיפה, נוחות ועיצוב עדיפים, מרווח פנים פחות. מגיע עם מובילאיי ומולטימדיה+בלוטוס.

מחירון רשמי-68. http://www.citroen.co.il/%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99-%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%9F/

 

קיה פיקנטו- קיימים כמה דגמים, לדעתי כולם עדיפים על הסוזוקי.

מחירון רשמי (מנוע 1 ליטר, מקביל לסוזוקי)- 68300

http://kia-israel.co.il/motors/picanto/#D-Price

 

יונדאי I10- קיימות שתי רמות גימור, 70 לנמוכה

http://www.hyundaimotors.co.il/models/i10/

 

יש גם פיג'ו 108, אותו רכב מבחינה מכאנית כמו הסיטרואן למעט עיצוב ואבזור, מחיר דומה.

פורסם

תודה על ההבהרה.

 

כמו כן אחד הפרמטרים המשמעותיים בשבילי הוא ספייס. אני צריך נפח מטען באיזור 250 ליטר יש עגלת תינוק.

ומקום לשני כסאות בטיחות מאחור.

יש לי קיה פורטה 2011 כרגע ואני לא לוקח את קיה בחשבן

במיוחד שהמטען שלה הוא 200 ליטר

 

יונדאי I10 היא יותר יקרה

 

C1 ו 108 לא מתאימות בגלל הפרמטרים האלה.

פ

 

כמו כן כל המחירים שציינת הם לפני אגרה.

אני פירסמתי מחיר שכולל הכל! גם אגרת רישוי.

פורסם

אם כך שינית את כל התמונה, במקומך הייתי שוקל סופרמיני, קשה לי להאמין שיהיה לך נוח ברכב קטן כזה.

אם תוכל למתוח את התקציב מוכרים כרגע 208 אוטומטית ב-80.

פורסם

קיבלתי הצעת רכישה על מיצובישי אטראז' 86+ אלף.

זה בדיוק העניין שהתקציב הוא דיי מוגבל.

 

אבל שוב אני אשאל, האם יש מקום להוריד מחיר או לקבל שידרוגים ללא תוספת תשלום?

או שזהו זה מחיר שאין מה לעשות איתו?

פורסם

בנוגע לשאלה זו אני לא יודע, לי אישית המחיר נראה גבוה.

המחירון לסלריו באתר של סוזוקי הוא 65,900 אז איזה טובה הם עשו לך בדיוק?

נניח תוסיף אגרת רישוי, השאר הוא התשלום עבור ה"מתנות" שקיבלת.

בדוק שוב את העניין וחפש חלופה אחרת, לדעתי קנה רכב יותר מרווח גם במחיר של קניית רכב משומש.

אתה יכול גם לבדוק דאצ'יה סנדרו סטפוואי, לא בקי בפרטים אבל יכול להיות פיתרון סביר.

פורסם

אני גם חושב שעדיף סופר מיני לעגלת תינוק,או שאתה מחפש רק יד 2?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
בנוגע לשאלה זו אני לא יודע, לי אישית המחיר נראה גבוה.

המחירון לסלריו באתר של סוזוקי הוא 65,900 אז איזה טובה הם עשו לך בדיוק?

נניח תוסיף אגרת רישוי, השאר הוא התשלום עבור ה"מתנות" שקיבלת.

בדוק שוב את העניין וחפש חלופה אחרת, לדעתי קנה רכב יותר מרווח גם במחיר של קניית רכב משומש.

אתה יכול גם לבדוק דאצ'יה סנדרו סטפוואי, לא בקי בפרטים אבל יכול להיות פיתרון סביר.

 

הביקוש רק לרכב חדש.

לעגלה שלנו די מספיק מקום כרגע בסלריו ובספייס סטאר.

כמובן שעוד מעט את העגלה כבר לא נצטרך.

עוד פרמטר שאותו שכחתי לציין ש3 פעמים בשבוע נוסע עם הרכב לעבודה.

בערך 17000 ק"מ בשנה.

הצריכת דלק די חשובה.

 

המחיר 65990 הוא כולל את הרכב + מערכת מולטימדיה(ללא רישוי)

המחיר 69500 הוא כולל גם את הרישוי ואת האביזרי חובה (קודנית) ואביזרי עזר (חיישני רוורס ומרימי שמשות אוטומטיים) ואביזרי רישוי (עלות 468 ש"ח , משולש זוהר וכו').

עריכה אחרונה על ידי oksagi
פורסם
אני גם חושב שעדיף סופר מיני לעגלת תינוק,או שאתה מחפש רק יד 2?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

מחפש רק חדש ואין לי צורך בסופר מיני בשביל העגלה. מספיק אופציות יש על מנת שהעגלה תוכל להכנס

פורסם

אז זהו, שלא. מכל קטגוריית המיני נשארת עם רכב אחד שעונה על דרישותיך, והוא איך נאמר בעדינות, לא משו.

 

מעצבן אותי מה שדחפו לך במחיר- איזה אביזרי רישוי? אפוד זוהר עולה 20 ש"ח, כל השאר מגיע מהמפעל. על מה 448 ש"ח?

אגרת הרישוי לסלריו תעלה 1530 ש"ח.

כלומר 65990+1530=67520. כלומר 2000 ש"ח למצלמה וחיישני רוורס? יעלה לך פחות להתקין אותם לבד.

גם אם אתה יכול "לחיות" עם הרכב לא אומר שיהיה לך נוח.

אני עם שני ילדים עם כיסאות בטיחות בפיג'ו 307 וכבר מתכוון להחליף בקרוב, צפוף וכל נסיעה צריך לקמבן דברים בכל חור.

תחשוב על זה שוב, באמת בשבילך ולטובתך.

פורסם

נשמע שאתה מחפש חיזוקים להחלטה שכבר קיבלת אבל קשה לי להאמין שתקבל אותם כאן.

מדובר ברכב שהוא לכל היותר בינוני ולמעט מרווח פנים וחיסכון בדלק הוא נופל ברוב התחומים מהמתחרות שלו.

מעבר לזה, במחיר שהוא מוצע לך לא קיבלת הנחה משמעותית ואני מציע אולי לנסות לגשת לסוכנות אחרת ולקבל הצעה.

הציעו כאן לא מעט אפשרויות אחרות. אם העגלה היא זמנית אז אולי כן יש מקום להעדיף רכב אחר.

מצד שני, ברוב הסיטואציות רכב מיני יהיה מעט צפוף למשפחה של זוג וילד.

לא הציעו כאן את הספארק שלדעתי היא אחת המיני היותר טובות (אולי אפילו הכי טובה) שמשווקות בארץ כרגע.

הרעיון של פיג'ו 208 בסיסית נשמע הכי מתאים לדרישות שלך.

×
×
  • תוכן חדש...