Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אשמח לעזרתכם (קורא בפורום כבר כמה שנים...)

אני אחרי ניתוח גב, גבוה - 195 ס"מ, מחפש רכב שאוכל לנסוע בו ביומיום.

דרישות:

גבוה - ללא צורך להתכופף בכניסה, תנוחת נהיגה גבוהה ככול האפשר בכיפוף רגליים מינימלי

נוח לנסיעה -כיסא תומך בגב ומתכוונן

הגה מתכוונן ככול האפשר (עדיפות גם קדימה אחורה)

אוטומט :(

תקציב: 60-70 אלף

חסכוני (כיום נוהג ברכב שעושה 1/17 - לא מצפה לזה, אפילו לא קרוב, אבל 1/10 יהיה מבורך)

 

כמובן שרוצה כמו כולם אוטו אמין

נוסע כ120 ק"מ ביום לעבודה

 

עד עכשיו היו בבעלותי רק רכבים ידניים ואירופאים (רנו/פיאט) מחציתם דיזל

כרגע עקב בעיות הבריאות לא יכול לנהוג בידני וחייב לעבור לאוטומטי

 

לא חשוב לי: פוזה, צבע, יופי, מולטימדיה, גגות פנורמיים למיניהם וכדומה

 

נבדקו ונפסלו בגלל תנוחת ישיבה לא מתאימה: ראב4, CRV, אאוטלנדר, קוליאוס, שברולט אורלנדו.

קפטיבה דיזל נפסלה כי בשנתונים האפשריים היא פשוט נוראית

שברולט אפלנדר (גז) מתנדנדת כמו ספינה (ואני חובל בעברי)

C4 פיקאסו לא מוצא דיזל נורמלית

 

אשמח לכל רעיון או הצעה

רקסטון? סנטה-פה (2008)? חשבתי על אמריקאיות + גז אבל מפחד מעלות האחזקה

משהו אחר?

 

תודה, וסליחה על האורך

פורסם

סנטה פה. תנסה לדוג קיבףה סורנטו 2009 דיזל. חוץ מזה אם אתה אחרי ניתוח תקנה מושב פנאומטי של אספיר ותתקין.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

תודה!

לגבי הכיסא הפנאומטי, בכל החומר שקראתי בנושא הדעות חלוקות לכאן או לכאן

בכל מקרה אני מבין שזה מחסל את כרית האוויר שבכיסא הנהג ועם 3 קטנים מאחורה (בסופ"ש) ואני לא בטוח שאני רוצה ללכת בכיוון הזה.

פורסם

כרית בכסא נפתחת קדימה אליך. לא קשור לוילון לכל האורך בשביל מושב אחורי. לא יודע לגבי דעות, נסעתי על כסא כזה. אי אפשר להשוות לשום דבר. סע אליהם ותבדוק.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...