Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי I35 2013 מול 2014


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3456 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לאחר לבטים רבים החלטתי ללכת על ה-i35. אני קונה אותו ככל הנראה דרך אחת מחברות הליסינג. הבנתי שב-2014 הרכב עבר "מתיחת פנים" די מינימלית. השאלה שלי היא האם השינוי הוא כזה ששוה להשקיע עבורו עוד כמה אלפי שקלים. אני שואל את זה גם בטווח הרחוק וגם אם במידה וארצה למכור את הרכב בהמשך הדרך.

 

מבחינה כלכלית, האופציות שלי הן שנת 2013 עם קילומטראז' נמוך של בערך 45K (כבר יש לי הצעה לאחד כזה) או שנת 2014, אבל אז אני צריך לעלות בקילומטראז' כדי להוריד במחיר. מה הייתם ממליצים לי? 2013 עם קילומטראז' נמוך או 2014 עם קילומטראז' ממוצע+ ועוד אצטרך כנראה להוסיף כמה אלפים בודדים....

 

אשמח לעזרה!

פורסם

פתחי המזגן בדור הראשון במיקום לא טוב.

הפתחים הורמו למקום נורמלי אחרי המתיחת פנים וגם נוספו פתחים למושב האחורי.

נוסף גם גג שמש אם זה מדבר אליך.

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

פורסם

ה-2013 עלה בחודש אוגוסט עם פחות מ-50 אלף קמ ב-70 ונמוך, לגבי ה-2014 אין הצעה קונקרטית וזה נורא תלוי בתאריך עלייה לכביש ובקילומטראז'. ק"מ נמוך יעלה 80+, קמ ממוצע+ ועלייה לכביש בתחילת השנה אמור להיות כנראה 70 וגבוה.

 

אגב - מישהו יודע אם בדגמים שעלו באוגוסט 2013 כבר יש מערכת מולטימדיה ברכב זה? (דגם אינספייר)

×
×
  • תוכן חדש...