Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני שובר את הראש כבר כמה שבועות לא מצליח להחליט איזה רכב לקנות

 

אני , נוסע 5 אלף קילומטר בחודש, הרבה נסיעות בין עירוניות, הייתה לי סוזוקי ספלאש שעברה איתי 170 אלף קילומטר, הרכב היה מאוד אמין כל הדרך, היה מעט לא נוח ומעט חלש בשביל העבודה הזאת אבל בגדול סיפק את העבודה.

 

החלטתי למכור אותו ולהתקדם

 

אני מנסה לקנות בכמה שפחות כסף, אין לי כרגע מזומן ולא רוצה להתחייב להלוואה ענקית להרבה שנים.

 

רוצה לקנות רכב באזור ה60-70 אלף, אם ממש שווה ואני אשתכנע שהרכב יתאים לי מוכן לקנות ב80 אלף.

 

אני צריך רכב אמין, חסכוני, שיהיה נוח לנסיעות בין עירוניות, שלא יהיה יותר מידי בולט ושיתן עבודה במשך שנתיים שלוש ללא הפסקה.

 

הייתי לוקח את הסוזוקי סוויפט אבל התא מטען שלה מאוד קטן בשבילי והיא לא סופר נוחה ( יש תינוק ).

חשבתי גם על הסוזוקי בלנו אבל היא לא נפוצה על הכביש.

חשבתי על פג׳ו 208 אבל בחיים לא התעסקתי בצרפתיות, לא יודע מה עלות הטיפולים שלה והאם הרכב הזה יכול להחזיק את העומס הזה במשך שלוש שנים ללא תקלות.

 

חושב על רכב חדש בנתיים מהחברה למרות שזה מאוד יקר, לא רוצה ליפול על רכב יד 2 שיבלה זמן במוסך ואני יאבד ימי עבודה

 

לא יודע מה לעשות, מישהו יכול לתת לי עצות ולעזור איך אני מוצא את הרכב האידאלי בשבילי?

נהגתי עד עכשיו על ידני, אין לי בעיה עם ידני למרות שמעדיף שהרכב יהיה אוטומט הפעם.

פורסם

קניתי פריוס דור שני לפני 3 שבועות אחרי נסיון עם כמה פריוסים מאז נסעתי 6300 ק"מ!!

מומלץ מאוד, יעשה את העבודה במינימום דלק ומקסימום אמינות.

פורסם

עם קילומטראז' כזה גבוה כדאי לך לשקול דיזל. משומשות (לא מוניות לשעבר) אפשר למצוא סקודה ראפיד, אופל אסטרה, רנו פלואנס.

אם תתאמץ עוד קצת בתקציב, יש פז'ו 208 דיזל חדשה

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

פורסם

הוא רוצה רכב ללא תקלות, וכנראה גם תחזוקה לא יקרה.

אתם מציעים לו דברים שיש בהם יותר סבירות לתקלות ר"ע פלואנס.

[יש עכשיו פריוס ביד 2 שנסעה 514 אלף ק"מ!!!]

פורסם

פרסמתי סיטרואן סי4 דיזל 2011

מאוד מפנקת חסכונית ונוחה, תפור על מארבים של חוקר עם הרבה יתרונות

תוכל לפנות בפרטי ולהשאר עם הרבה עודף ממה שהתכוונת להוציא

×
×
  • תוכן חדש...