Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נוסע בהונדה CRV די ותיקה. רציתי להחליף אותה בסובארו פורסטר אך המחירים של המשומשות מ2013 ואילך די גבוהים. אני לא רוצה משהו ישן מדי היה לי מזה מספיק. אז אני מחפש אלטרנטיבה. משפחתית מרווחת שנפוצה בליסינג ואפשר לקבל עליה מחיר טוב של סוף שנה? רכב קצת גבוה שאפשר לעבור איתו שבילים גם אם הוא לא 4X4?

בעיקר חשובים לי המרחב הפנימי, נוחות הנהיגה (שקט בתא הנוסעים), שיראה טוב ואם אפשר שיהיה קצת גבוה ויוכל להכנס לשטח קל. הצעות?

פורסם

דאסטר. אין בכלל שאלה. אבל הוא ידני.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אם כבר סובארו, למה לא XV? רכב נפוץ, זול, מתנהג מעולה בשטח, גרסת 2 ליטר פרטית מ2014 עולה ביד 2 קרוב ל100K. לא רכב מאוד שקט, אבל על כל שאר הפרמטרים עונה בול. ואפילו נראה טוב לטעמי.

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

פורסם
אם כבר סובארו, למה לא XV? רכב נפוץ, זול, מתנהג מעולה בשטח, גרסת 2 ליטר פרטית מ2014 עולה ביד 2 קרוב ל100K. לא רכב מאוד שקט, אבל על כל שאר הפרמטרים עונה בול. ואפילו נראה טוב לטעמי.

 

נכון. הוא ברשימה שלי. אבל אחרי נסיעת מבחן ביבואן שבה הוא באמת לא היה שקט ירד לי ממנו.

פורסם

לדעתי קיה ספורטאז 1.6 ליטר תעשה עבודה מצוינת והיא תהיה גם די חדשה 2X4 2014-2015.

או הספורטאז 2.0 ליטר 4X4,מודל 2013 יכנס לדעתי בתקציב.

שקט,נוח,מאובזר,אמין.

מצובישי אאוטלנדר,מאזדה CX5,יונדאי IX35,סובארו אאוטבק.

פורסם
גם בגרסת הבסיס? 1.2, בנזין, 2X4.

כן. תתקשר לדאצ'יה ותעשה נסיעת מבחן.

ב 100.0 אלף אתה יכול לקנות את ה 1.2 טורבו 4X4. הילוך ראשון מאוד קצר שיקח אותך הרבה יותר רחוק בשטח ממה שאתה מדמיין.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

מצטרף לסובארו XV - הבידוד שם סביר.

אם הרעש כ"כ מפריע לך לדעתי, תוספת של כמה גומיות על קורת B ו- D ,בהשקעה של כמה דק' ופחות מ-100 ש"ח יעשו את העבודה ויחסמו חלק גדול מרעשי הדרך והרוח, בשיוט המנוע יחסית שקט.

איזה רעש בדיוק הפריע לך בתוך תא הנוסעים?

פורסם

לא מבין על איזה רעש אתה מדבר, לא רעש לי יחסית. וודאי לא כמו הספורטז 1.6 הנמכר ביותר..

אחי מוכר כעת XV סוף 13, מנוע 2.0 פרמיום יד 1.

האוטו מאוד חזק, עולה לטורים גבוהים כשלוחצים אבל יודע להיות חסכוני מאוד! כשנוסעים רגוע.

פורסם

אם ידני זה לא בעיה הדאציה זה אוטו מעולה

הפורסטר והXV זה אותם מכלולים אם אותו מנוע וגיר ב XV כנראה השקיעו פחות בבידוד אבל שניהם רכבים מעולים ואמינים

אם אתה קונה משומשת בדוק אם גם ב 2013 הם נתנו 5 שנות אחריות

פורסם
מצטרף לסובארו XV - הבידוד שם סביר.

אם הרעש כ"כ מפריע לך לדעתי, תוספת של כמה גומיות על קורת B ו- D ,בהשקעה של כמה דק' ופחות מ-100 ש"ח יעשו את העבודה ויחסמו חלק גדול מרעשי הדרך והרוח, בשיוט המנוע יחסית שקט.

איזה רעש בדיוק הפריע לך בתוך תא הנוסעים?

 

פשוט שומעים את הכביש והרוח. מפריע לשיחות טלפון או אפילו סתם להנאה מהנסיעה.

אופציה מעניינת הוספת הגומיות. לא ידעתי שזה אפשרי.

פורסם
לדעתי קיה ספורטאז 1.6 ליטר תעשה עבודה מצוינת והיא תהיה גם די חדשה 2X4 2014-2015.

או הספורטאז 2.0 ליטר 4X4,מודל 2013 יכנס לדעתי בתקציב.

שקט,נוח,מאובזר,אמין.

מצובישי אאוטלנדר

 

מצטרף להמלצה. הספורטאז' מציע תמורה טובה ויכול להיות אופציה מצוינת. כאופציה שנייה הייתי לוקח את המיציבושי אאוטלנדר, אבל רק למקרה שמשהו לא היה מסתדר עם הספורטאז'...

×
×
  • תוכן חדש...