Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, אני ואשתי מתכננים להחליף את ה207 3 דלת' (רכב לא פחות ממעולה, מאוד מרוצים) ברכב יותר פרקטי, 5 דלתות ובגאז שיוכל להכניס עגלה, לי חשוב מאוד שיהיה רכב עם קצת חדוות נהיגה וכיף מאחורי ההגה, עדיפות גבוהה מאוד לידני, באם אוטומט אז לא dsg.

האופציה הכי רלוונטית נראתה כמו איביזה 1.2 ידנית 2015-16 90 כס, אבל צריך לבחון אם נכנסת.בכלל עגלה בתא המטען..

פתאום צצה לי עוד אופציה מעניינת, ג'טה 1.6 טורבו דיזל ידנית 2012-13, אבל אני חושש שהרכב יהיה עצל ולא כיפי כלל, יצא למישהו לנהוג על הרכב? המנוע מפיק מומנט לא רע אבל הרכב עדיין נראה כבד ומגושם.

יש עוד רעיונות שיענו על הדרישות? עדיפות לכמה שיותר חדש, ידני, וכיפי

עברתי לסקייטבורד

פורסם

האמת שהגולייטה פחות על הפרק כי מעלויות התחזוקה שהיו לי בבראבו אני קצת נרתע מאלפות עם כמה שנים על הכביש

עברתי לסקייטבורד

פורסם

אני במקומך הייתי הולך על סנדרו חדשה וזהו.

 

נכון, לא שיא היופי ולא שיא המהירות - אבל שום דבר לא מנצח 5 שנות אחריות על רכב חדש לחלוטין שמשאיר לך עודף של 5K.

 

בכסף הזה תיסע לחו"ל עם אשתך ותהנה מהחיים.

 

לחילופין אתה יכול לרכוש סנדרו סטפווי בת שנה במחיר הזה, בדגם 0.9 טורבו. גם אופציה טובה מאוד לכסף.

פורסם

השאלה היא אם הסנדרו יכולה לספק את היצר המוטורי, נס הרים פה ושם וחבריו, בשביל זה כנראה אני אצטרך רכב מקטגוריה קצת שונה, האבזור פחות משנה לי האמת

עברתי לסקייטבורד

פורסם

יש פוקוס אקובוסט ידנית כתומה ביד 2, נראה לי תפור בשבילך.

מה שכן, הרכב מפורסם שם כבר כמה חודשים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

אני לא בטוח שסנדרו יכולה לספק את היצר המוטורי שלך. מצד שני בכסף שאתה חוסך באחזקה אתה יכול לשכור רכב מכובד מאוד אחת לכמה זמן וליהנות ממנו וגם יישאר לך עודף :)

פורסם (נערך)

הפוקוס אופציה מעניינת, עדיין לא פסלתי את הג'טה, מה אתם חושבים עליה? היא באמת "גולף עם בגאז"?

ואני מאוד בקיא במנועי בנזין, אבל בחיים לא תחזקתי דיזל, יש צורך לשים לב לדברים נוספים? על מה לשים דגש?

עריכה אחרונה על ידי sjerby

עברתי לסקייטבורד

פורסם

עכשיו שאמרת שהיתה לך בראבו הבנתי מי אתה... גם אני בקבוצה עם ידנית. העלויות שהיו לך בבראבו הם מכל השיפורים שלא התאפקת והשקעת בה....

האוטו לכשעצמו אמין. שלי סטוק. מחזיק בה שנה וחצי כמעט. אפס תקלות.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

פורסם

ללא ספק יש לי חלק לא קטן בעלויות הבראבו, אבל בגולייטה גם יש את סיפוא הכרית אוויר בדאש, תושבת מנוע 1400 שח, וכל חלק עולה הרבה, מעדיף להתרחק גם מזה וגם כי זה יהיה סוג של בראבו בווריאציה אחרת

עברתי לסקייטבורד

פורסם

לגבי דיזל, אני מחזיק גם במולטיפלה דיזל. התחזוקה השוטפת הרגילה. טיימינג בזמן וכו'. הקלאץ' יותר יקר ובמולטיפלה יש גם גלגל תנופה שמתחבר לקלאץ' והעלות שלו יקרה. לא יודע אם יש את זה גם בג'טה. בכללי, טיפולים בדיזל יקרים יותר מבנזין אבל צריכת הדלק טובה יותר בכ 30% ואת הסולר עצמו ניתן להשיג בתחנות מוזלות בחצי שקל פחות מבנזין

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

פורסם

מצטרף להמלצה על האקובוסט הידנית, נראה שזה הרכב הכי מתאים בתקציב, מהנה לנהיגה יחסית, חזק ובעל פוטנציאל לשיפורים.

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

פורסם (נערך)

סיאט איביזה חד משמעמית.

בדוק גם את הסקודה פאביה.

הגטה לדעתי כבדה בהרבה מהאיביזה. שם תוכל להתעופף.

עריכה אחרונה על ידי כוחסווס
פורסם
ללא ספק יש לי חלק לא קטן בעלויות הבראבו, אבל בגולייטה גם יש את סיפוא הכרית אוויר בדאש, תושבת מנוע 1400 שח, וכל חלק עולה הרבה, מעדיף להתרחק גם מזה וגם כי זה יהיה סוג של בראבו בווריאציה אחרת

 

סיפור כרית אוויר בדאש? מה הסיפור? לא מכיר..

×
×
  • תוכן חדש...