Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

קצת על עצמי: מהנדס צעיר שגר בבאר שבע ועובד בצור יגאל

ועושה 240 ק"מ ביום. כרגע נוסע בסובארו B4 שנת 2002 המונעת בגז ועושה

כ 530 ק"מ ב160 שקל או במונחי בנזין: 1 ל 18-19.

בעוד שבועיים נגמר לי הטסט ואני במירוץ אחרי רכב חדש ואשמח לעזרתכם :)

 

עקב הקילומטרז' הגבוה שאני עושה אני מחפש נוחות נסיעה וחסכון בדלק

לכן אני בוחן 3 אפשרויות:

 

1. דיזל - בתקציב שלי נראה כי רנו פלואנס מתאימה לי אבל השוק הפרטי יחסית דליל וההיצע לא גדול

ואני קצת חושש מירידת ערך משמעותית במכירה עתידית.

אוקטביה נראה לי שלא בתקציב (עבור שנתון 2011 + ).

האם יש רכבים נוספים שאני מפספס? מה לגבי מגאן דיזל או C4?

 

2. היברידיות - האם הן מיועדות לנסועה כזו גבוהה בשנה? ראיתי שהפריוס יחסית יקרות ואצטרך להביא שנת 2011 במקרה הטוב, מישהו יודע כמה ההונדה אינסייט יכולה לענות לדרישות שלי?

 

3. גז - מאחר ואני נוסע בגז ואני מאוד מבסוט על תצרוכת הדלק שלי, חשבתי אולי לקחת את המערכת גז שלי ו להתקין אותה על הרכב שאקנה. הנתי שהחברה היחידה שבאמת מתאימה להסבה לגז היא סובארו, האם זה נכון? סובארו B4 בתקציב שלי אפשר למצוא שנת 2010 - 2011...

 

אשמח לשמוע כל עצה!

 

תודה מראש

פורסם

המגאן לדעתי עדיפה על הפלואנס, אותו מנוע וגיר במעטפת נעימה יותר.

גם ה-C4 אופציה טובה, כנראה שתהיה זולה יותר עקב ביקוש נמוך יותר.

יש גם קיה סיד דיזל, לא יודע לפרט עליה לגבי נוחות או צריכת דלק.

 

האופציות ההיברידיות פחות מתאימות לך עקב השימוש הבינעירוני, שם הן לא חסכוניות במיוחד.

לדעתי אופציית הדיזל עדיפה על הסיבוך שבגז.

בהצלחה

פורסם
למה לא לעבור לצור יצחק?

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

 

 

אישתי עובדת בים המלח(גם מהנדסת צעירה) ככה שאנחנו נכנסים לתקופה פחות נוחה

אבל למען עתחד טוב יותר :)...

 

יש המלצה בין גיר ידני או אוטומט עבור המגאן?

בפלואנס הבנתי שהידני יותר מומלץ...

פורסם

אני חושב שאין אוטומט במגאן סטיישן, אולי תמצא מגאן האצ'בק ידנית אבל היא עוד יותר נדירה.

באופן כללי עם קילומטר כזה לדעתי עדיף ידני בלי קשר לסוג הרכב, פחות מקור לצרות.

פורסם

יש סנדרו דיזל עם המנוע 1.5 המוכר והידוע של המגאן. יש כאלה שעשו מאות אלפי קילומטרים.

 

לא חושב שזה הרכב הכי נוח בעולם, אבל תבדוק בעצמך בנסיעת מבחן.

 

לדעתי אתה מאוד קרוב למחיר של רכב חדש, עם אחריות מלאה ל-5 שנים - ובנסועה שלך זה עניין מאוד משמעותי.

 

60K בשנה מבטיח שכל רכב שתקנה יהיה שחוק עד מאוד בעוד 3 שנים ולא שווה הרבה - אבל B4 בת 6 שכיום היא עם 80 אלף ק"מ (וזה בהנחה ורכשת מציאה) תהייה עוד 3 שנים בת 9 עם 280 אלף ק"מ - זה מבטיח שווי אפסי במכירה וכנראה גם הוצאות אחזקה לא מבוטלות.

פורסם

יש גם סיטרואן c3 פיקאסו דיזל, ידניות ורובוטיות, אבל לדעתי הן פחות נוחות מהפלואנס / מגאן.

 

למיטב זכרוני מגאן דור 3 לא הגיעו ידניות מלבד הקופה 1.2 טורבו. הדיזל הן רובוטיות בלבד. הפלואנס לעומת זאת הגיעו גם רובוטיות וגם ידניות.

 

לדעתי פלואנס ידנית תיתן את הפיתרון הכי סביר, מבחינת שילוב של נוחות, אמינות וצריכת דלק, אחרי להחליף עבודה, כמובן.

 

הדאצ'יה יכולה להיות מאוד מעניינת, למרות מגבלותיה, אם אין הגבלת אחריות לפי ק"מ, בהנחה שהסידור הזה יחזיק מעמד יותר משנה-שנתיים.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

עוד אופציה, פחות שגרתית.

יפנית אמינה סביב שנתון 2008/9- קורולה/ מאזדה 3.

מחיר קנייה 25-35 אש"ח.

עם אחזקה נכונה יחזיקו לך עוד הרבה קילומטרים.

 

 

תחסוך הרבה כסף בקנייה, ותשתמש בחלקו להפרש בדלק.

 

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...