Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כבר 7 שנים עם מאזדה 3 2005 ותמיד עברתי טסט ללא בעיות חוץ מפעם אחת שנכשלתי על משולשים.

כנ"ל עם רכבים קודמים שהיו לי. רכב מטופל ושמור בדרך כלל יעבור בסדר.

פסים זוהרים (כשהיה צריך) לוחית רישוי ומנורות שרופות לא נחשב כטרטור כי המכון ליד פותר את הבעייה :lol:

יש צרות גדולות יותר מכאב הראש של הטסט

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא, לא ועוד פעם לא על האטראז'.

ללא ספק אחד הרכבים הכי גרועים שנהגתי עליהם אי פעם. המנוע אנמי וחלש, הגיר הרציף הנוראי לא מוסיף לחגיגה, איכות תא הנוסעים נמוכה מאוד (לפחות יש אבזור לא רע), היא לא נבחנה במבחני ריסוק והרכב מרגיש כאילו הוא עשוי מקרטון.

לפחות אם אתה נוהג רגוע הוא חסכוני, אבל זה פחות או יותר היתרון היחיד שלו.

 

אני חושב שהקקטוס מכונית נחמדה מאוד, מנוע 1.2 טורבו תמורת 80 אלף ש"ח, רכב ייחודי, מאובזר לא רע גם כן, ואם אין לך בעיה עם הגיר הידני אני חושב שזה מה שהייתי קונה, בטח לא אטראז'.

 

אפשר גם לשקול דאצ'יה לוגאן MCV אם אין לך בעיה עם גיר ידני, יש גרסת סטיישן. מה שכן כנראה לרכב הזה יש ציון נמוך יחסית במבחני הריסוק, מה שאומר שתצטרך לפסול אותו.

אם אתה נוסע הרבה אולי שווה לשקול את המגאן III אסטייט, היא חסכונית מאוד, סוחבת טובה, נוחה, מרווחת, תא המטען פרקטי וענק (סטיישן). להורים שלי יש אחת כזאת קרוב ל-4 שנים והיא אמינה למדי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בתור אדם שחובב יד-2, ועם נסיון טוב עם מס' רכישות כאלו:

לדעתי האופציה הטובה ביותר במקרה שלך היא הקקטוס, hands down.

בהפרש ניכר מ2 המתחרות שהזכרת (שוב, לדעתי בלבד), כמעט בכל פרמטר שאני חושב עליו.

בהינתן העזרה מההורים, ונניח שהעזרה אכן 'מוגבלת' עבור רכישת יד0 בלבד - נשמע לי כמו no brainer.

 

קבע נסיעת מבחן, תראה האם התחברת, ותעדכן

בהצלחה!

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)

תודה לכולם על כל העצות,

הייתי היום בבוקר בסוכנות של דאצ׳יה ופרט לדאסטר לא התרשמתי מאוד מהרכבים - נראים ומרגישים זולים, הדאסטר מרגישה הרבה יותר אוטו אבל היא לא נכנסת לתקציב שלי.

 

קבעתי נסיעת מבחן בשישי בלובינסקי, נראה מה יהיה.

 

בכל מקרה - כרגע ההתלבטות היא כזו:

קקטוס חדשה - עם תגובות חיוביות מהפורום ותגובות שליליות ממוסכניקים שאומרים לא להתקרב לסיטרואן ופג׳ו.

סובארו אימפרזה החדשה 2014 - 70K, נסעה 35 אלף קילומטר.

קיה פורטה 2014 - 75K, נסעה 35 אלף קילומטר.

עריכה אחרונה על ידי avishayil
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

המוסכים שאומרים לך לא להתקרב לפיז'ו וסיטרואן, אל תטפל שם גם ברכב מחברה אחרת. במידה והקקטוס יתאים, לדעתי עדיף ללכת עליו ולא על המשומשות במקרה שלך בגלל האחריות. בכל אופן אטראז' לעומת 301, אין סיכוי לאטראז'. ה301 מכונית טובה אך בסיסית, האטרז' זה בקושי מכונית שהוסיפו לה קצת איבזור כדי להמתיק את הגלולה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
המוסכים שאומרים לך לא להתקרב לפיז'ו וסיטרואן, אל תטפל שם גם ברכב מחברה אחרת. במידה והקקטוס יתאים, לדעתי עדיף ללכת עליו ולא על המשומשות במקרה שלך בגלל האחריות. בכל אופן אטראז' לעומת 301, אין סיכוי לאטראז'. ה301 מכונית טובה אך בסיסית, האטרז' זה בקושי מכונית שהוסיפו לה קצת איבזור כדי להמתיק את הגלולה.

לסובארו אחריות לשנתיים נוספות ולקיה 7 שנות אחריות מהקנייה - כלומר 4 שנים נוספות. האם זהו מצב טוב?

אפשר להבין אחת ולתמיד מה העניין עם הצרפתיות שכל מוסכניק אומר לא להתקרב אליהן? ״אין בעיה תקנה צרפתית, ככה אני אתעשר ממך״.

פורסם

איפה מוכרים קקטוס 1.2 טורבו ב-80?

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
אני לא טוען שרכב בן 5 אמין כמו רכב חדש. לא חושב שמישהו יקח טענה כזו ברצינות. רק שההבדל לא מאוד גדול (וגם כתבתי, כמעט). אני מאמין שברכב אמין יהיו לך, בממוצע, תקלה או שתיים, אולי שלוש במקרה הרע מעבר לתחזוקה השוטפת בשלוש שנים. כמובן שאין לי סטטיסטיקה (למי יש?) ואני כותב מניסיון העבר שלי שכלל אחזקה של כמה וכמה רכבים בגילאים האלו וגם ישנים יותר. העלויות, לדעתי, אם לא נפלת מחוץ לסטיית התקן יהיו כמה אלפי שקלים, במקרה הרע. ד"א, לא דיברתי על ה-308, אלא על הסיד והi30cw, רכבים שנחשבים אמינים וללא מכלולים מסובכים, לפחות בשנים המדוברות.

 

 

אתה לא יודע. זו הנקודה.

ברכב חדש אתה כן יודע שב-3 שנים אין לך הוצאות על תקלות.

 

מה שאתה מציע זה לקנות באותו כסף רכב ישן, שלא מציע לו שום יתרונות.

משפחה עם תינוק אחד לא צריכה סטיישן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
איפה מוכרים קקטוס 1.2 טורבו ב-80?

 

אלעד

 

זו טעות. זה המחיר של הגירסה הלא מוגדשת, ולפותח השרשור היא גם מתאימה.

הרכב זול, מרווח ונעים להתנהלות, אבל אני לא בטוח שסופר מיני משומשת לא תהיה יותר כלכלית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

Guest ספורטמוטורי
פורסם
תודה לכולם על כל העצות,

הייתי היום בבוקר בסוכנות של דאצ׳יה ופרט לדאסטר לא התרשמתי מאוד מהרכבים - נראים ומרגישים זולים, הדאסטר מרגישה הרבה יותר אוטו אבל היא לא נכנסת לתקציב שלי.

 

קבעתי נסיעת מבחן בשישי בלובינסקי, נראה מה יהיה.

 

בכל מקרה - כרגע ההתלבטות היא כזו:

קקטוס חדשה - עם תגובות חיוביות מהפורום ותגובות שליליות ממוסכניקים שאומרים לא להתקרב לסיטרואן ופג׳ו.

סובארו אימפרזה החדשה 2014 - 70K, נסעה 35 אלף קילומטר.

קיה פורטה 2014 - 75K, נסעה 35 אלף קילומטר.

 

אני לא אנסה לשכנע אותך, אך אני הייתי באותה דעה, אך היום הרכבים החדשים די אמינים במיוחד הזולים ביניהם שלא כוללים יותר מדי טכנולוגיה וסיבוכים, בכל מקרה אם אתה מתעקש להקשיב ולהפנים לדברי המוסניקים, זכותך, אל תתקרב לצרפתיות, ובכך גם לא דאצ'יה שבבעלות רנו, נשארתה עם רכב משומש, שזה פחות מומלץ, ובטח לא יהיה אמין כמו כל רכב חדש, או אטראז' שאותה אני ממש לא מכיר.

 

במקומך הייתי עושה נסיעת מבחן על האטראז ובודק אם היא תתאים לי.

פורסם

נסעתי על האטראז׳ אתמול, היא מרגישה כמו הדאצ׳יה שנסעתי עליה היום - מכונית צעצוע פלסטיקית, שלא נדבר על הרעשים והרעידות - עם אבזור מפנק ברמות שלא יתוארו.

 

אני לא נעול, אבל כמה חברים פה דווקא כן אמרו שחבל שאני מתעקש רק על רכב חדש - זה מה שגרם לי לבדוק מכוניות יד שנייה ולהגיע לפורטה, קרוסאובר, I30CW ואימפרזה שנת 2014.

פורסם

למה, אימפרזה 2014 זה לא רכב אמין וחדיש? בוודאי שכן. לך על יד שניה. בתקציב הזה אפשר למצוא רכב בן שנתיים גג עם קילומטראז' נמוך וליהנות ממנו כמה שנים בכיף בלי תקלות מיוחדות.

מבחינה כלכלית, רכב חדש פחות משתלם לאור ירידת הערך הגבוהה של השנתיים הראשונות

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Guest ספורטמוטורי
פורסם (נערך)

נורא מצטער ידידי, אך אני הייתי הולך על רכב חדש, פות"ש אומר שההורים שלו מוסיפים לו את ה30 במידה וילך על רכב חדש,

 

אז בוא נהיה קצת ריאלים, אתה הייתה משלם 50 על רכב יד שניה או חדש?!!!

 

ועם כל הכבוד אימפרזה 2014 שמתוחזקת ע"י הנהג הישראלי שבדר"כ די קמצן, לא יהיה מטופל או נקי מתאונות כמו רכב חדש, ובטח יצטרך בדיקה או כמה עד שימצא רכב במצב טוב, חיפוש רכב משומש במדינתנו הוא לא ממש פיקניק.

עריכה אחרונה על ידי ספורטמוטורי

×
×
  • תוכן חדש...