Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גלגלים חדשים לרכב מאבדים לחץ אוויר


BowieTeth

פוסטים מומלצים

היי קניתי צמיגים חדשים לרכב, כיוון בישנים הייתי ממשיך לאבד לחץ אוויר

במיוחד בצמיג אחד, וכשהלכתי לפנצ'רייה לתקן פנצ'ר הוא הרס לי אותו.

 

עכשיו קניתי צמיגים חדשים לכל הרכב ואני עדיין מאבד לחץ אוויר בדרסטיות,

זה אומר שהחדשים פגומים? כי בכולם אני מאבד לחץ אוויר (חלק יותר חלק פחות)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צמיג יכול לאבד מעט לחץ אוויר על פני תקופה ארוכה. בטח לא בדרסטיות זה לא תקין.

גש חזרה לפנצריה לבדיקה. יכול להיות שהונטילים שלך היו פגומים והוא העביר אותם מהצמיג הישן לחדש.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, TZR84 כתב:

. יכול להיות שהונטילים שלך היו פגומים והוא העביר אותם מהצמיג הישן לחדש.

הונטיל לא נמצא על הצמיג.

הונטיל נמצא על הג'אנט.

 

בדר"כ, במיוחד מאז שקיימים ונטילים עם חיישני לחץ, פנצ'ריות לא מחליפות ונטילים בג'אנט בעת החלפת צמיג 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

3 אטמוספירות? אתה מגיע ללחץ שלילי.

 

כמובן שהתכוונת לליברות לאינץ׳ רבוע, ובעברית (בעצם בריטית ואמריקאית) PSI

 

שכן אטמוספירה אחת היא 14.7 PSI טיפה יותר מבאר אחד, שהוא 100 הקטופסקל (hPa) וביחידות של תחנות הדלק 14.5PSI


אז כשאתה מנפח את הצמיג ל-36PSI זה ל-2.41BAR או  2.38 אטמוספירות.


ועוד דבר חשוב - נקודת הייחוס לניפוח הצמיג (האפס) אינו לחץ אפס אלא הלחץ האטמוספירי בסביבה, שבעצמו אינו קבוע.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי מודע לכך שלא מחליפים ונטילים כסטנדרט. אני תמיד דואג לונטיל חדש בכל החלפה, זה חלק שחוטף מכות ויש לו בלאי.חשבתי שזה תמיד ככה. 

פותש,  יש  מצבשהג'אנטים שלך חטפו מכות והתעקמו, הצמיגים לא יושבים עליהם טוב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, sperial כתב:

3 אטמוספירות? אתה מגיע ללחץ שלילי.

 

כמובן שהתכוונת לליברות לאינץ׳ רבוע, ובעברית (בעצם בריטית ואמריקאית) PSI

 

שכן אטמוספירה אחת היא 14.7 PSI טיפה יותר מבאר אחד, שהוא 100 הקטופסקל (hPa) וביחידות של תחנות הדלק 14.5PSI


אז כשאתה מנפח את הצמיג ל-36PSI זה ל-2.41BAR או  2.38 אטמוספירות.


ועוד דבר חשוב - נקודת הייחוס לניפוח הצמיג (האפס) אינו לחץ אפס אלא הלחץ האטמוספירי בסביבה, שבעצמו אינו קבוע.

צודק. התבלבלתי. 3 psi

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, TZR84 כתב:

צמיג יכול לאבד מעט לחץ אוויר על פני תקופה ארוכה. בטח לא בדרסטיות זה לא תקין.

גש חזרה לפנצריה לבדיקה. יכול להיות שהונטילים שלך היו פגומים והוא העביר אותם מהצמיג הישן לחדש.

זה אותם ונטילים לדעתי, להגיד להם שאני קניתי אצלם צמיגים חדשים ואני מאבד לחץ אוויר?

לפני 20 שעות, Supertigre כתב:

לצד הונטיל יש לבדוק אם החישוקים תקינים. 

איזה חישוקים? של הטסות? או לבדוק אם הג'אנט תקין? אם כן אז היו אומרים לי

לפני 19 שעות, אורח לרגע כתב:

הונטיל לא נמצא על הצמיג.

הונטיל נמצא על הג'אנט.

 

בדר"כ, במיוחד מאז שקיימים ונטילים עם חיישני לחץ, פנצ'ריות לא מחליפות ונטילים בג'אנט בעת החלפת צמיג 

 

לפני 19 שעות, GOLF כתב:

מה זה איבוד "דרסטי" במספרים? על פני כמה זמן בדקת?

שבוע שבועיים גג

לפני 12 שעות, אבנר גם כן כתב:

לא הייתי מודע לכך שלא מחליפים ונטילים כסטנדרט. אני תמיד דואג לונטיל חדש בכל החלפה, זה חלק שחוטף מכות ויש לו בלאי.חשבתי שזה תמיד ככה. 

פותש,  יש  מצבשהג'אנטים שלך חטפו מכות והתעקמו, הצמיגים לא יושבים עליהם טוב?

אם כן אז בזמן החלפת הצמיג היו אומרים לי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר במספרים בבקשה:

כל "שבוע שבועיים" שציינת, כמה אוויר אתה ממלא? מתחיל באיזה לחץ, ממלא לאיזה לחץ?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חייבים היו להחליף וינטלים. יכול להיות שזו הסיבה לאיבוד אויר בב 4 הצמיגים באופן שווה.

חישוקים זה ג'אנט בעברית. אם יש קורוזיה בתוכם ולא סידרו אותה הצמיג יאבד אויר.

 

עדיין לא נתת מספר. כמה אתה מוסיף כל שבועיים?

אם זה רק 2-3 psi זה סביר.

אם זה 10-15 זה לא תקין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תחליף ונטילים. דבר שני, תמדוד לחץ כשרכב קר לפני נסיעה.

בחום דברים מתפשטים ובקור מתכווצים. אם תמלא בצהרים 35 בצמיג חם, בערב יראה לך פחות.

 דבר נוסף,  מה המידה של הצמיגים?

אם אלו צמיגי חתך נמוך הם רגישים לכבישים משובשים ובורות ובורח מהם אוויר ביתר קלות כתוצאה מכך.

מי שהתרגל לצמיג חתך גבוה תמיד יחשוב שיש בעיה כשכל שבועיים צריך למלא אוויר

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.1.2025 בשעה 12:26, אורח לרגע כתב:

בדר"כ, במיוחד מאז שקיימים ונטילים עם חיישני לחץ, פנצ'ריות לא מחליפות ונטילים בג'אנט בעת החלפת צמיג 

ההנחיות המקצועיות הן להחליף שסתום גומי רגיל או החלפת גומייה של השסתום משולב החיישן TPMS בכל החלפת צמיג!

אבל אם אפשר לחסוך 10 אגורות ו-10 שניות לבצע זאת...🤬

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 48 דקות, Tom_22 כתב:

ההנחיות המקצועיות הן להחליף שסתום גומי רגיל או החלפת גומייה של השסתום משולב החיישן TPMS בכל החלפת צמיג!

אבל אם אפשר לחסוך 10 אגורות ו-10 שניות לבצע זאת...🤬

 

סיפור אישי מהזמן האחרון.

אך חלף מספיק זמן, כך שנרגעתי קצת מהקריזה שזה הביא לי.

 

אחותי הגיעה לסופ"ש , יצאתי לבדוק את מצב האויר בצמיגים של האוטו שלה. (רנו קליאו 2012 גיר ידני).

איך שאני מחבר את מד האויר לגלגל אחורי ימני אני שומע צליל שאין לטעות בו: "פססססס",

חשבתי שנתקע לכלוך בשסתום הוניטיל ואין אטימה מושלמת, כל ניסיון שלי לטפל בסגירת השסתום רק החמיר את המצב.

סגרתי את מכסה הויטיל ואין שינוי ברעש או בדליפה.

מסתבר שהוינטיל דולף מחתך (סדק/ חריץ) בבסיס ההתחברות שלו לחישוק.

 

טוב יום ששי החושך יורד, מחר שבת בבוקר נטפל בזה .

הרי במוצ"ש האחות צריכה את האוטו  לחזור הבייתה לעיר הקודש.

עיר המוסכים הנוכלים שלא מוותרים על כל הזדמנות לנצל נשים תמימות ולא מבינות.

 

בשבת בבוקר פירקתי את הגלגל שכבר היה שטוח לגמרי, כי ברח ממנו כל האויר.

עם רכב אחר הטרחתי את עצמי ואת הגלגל לכפר הסמוך.

מסקנה מתבקשת הצמיג בן שנה, הוינטיל בן מי יודע כמה.

הצמיגאי החליף לוינטיל חדש ואמר לי: "בהחלפת הצמיג לא החליפו וינטיל, לאחר שתרכיב את הצמיג המתוקן תביא את האוטו נבדוק את השלושה האחרים.

מסתבר שכל הגלגלים היו באותו מצב של עוד מעט ונטיל קרוע. (צינורית גומי יבשה וחסרת גמישות).

והצמיגים?

זבל סיני ב 400 שקל לצמיג, אבל חסכו וינטיל. (מידה 165/65/15) .

מוסך קיבל רכב לטיפול שנתי והעברת טסט,  לקח לצמיגיה שהתקינה את רבעיית הצמיגים ונרשם בקבלה "עבודות חוץ".

היו צריכים לרשום "עבודה על הלקוח".

 

די, פרקתי (אויר חם)

ישראל

😡

 

 

  • מבאס 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...