Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3464 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אשמח להתייעץ אתכם בנושא הנ״ל

היום הייתי באולמות תצוגה של טויטה ומאזדה

 

הדגמים שמשכו אותי זה מאזדה 6 פרמיום פלוס

וטויטה קאמרי xle ההיברדי

 

אשמח לשמוע חוודים שלכם על הרכבים

מבחינת מחירים הם כמעט זהים (הבדל של 1000₪)

מרגיש לי שהמאזדה הרבה יותר מאובזרת ומיוחדת מהטויטה (קבעתי ביום שני נסיעת מבחן עליה)

 

כיום יש ברשותי טויטה קאמרי 2001 שנמצאת אצלי כבר 11 שנים ואני ממש מרוצה ממנה

 

אודה לעזרתכם

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שתי המכוניות טובות דעה אישית המאזדה נראת צעירה יותר מאובזרת יותר ויש שינוי משמעותי של פנים רכב לאומת דגמי 2013 למאזדה , לפי רמת הגימור אני מבין שאתה בודק 2.5 .

הקאמרי נוחה מאוד גדולה תמיד היו טובים בכל השנתונים .

אבל יש דבר אחד שגרם לי לרדת מנושא מנוע ההיבריד ולחשוב שהייתי צריך לשלם 370 אלף להייבריד של רכב יפני מפואר .

אני מאמין במנועים הרגילים כמו בסקאיאקטיב החדש שעושה עבודה מעולה וחסכוני יותר בגרסת ה2.0 ליטר .

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-34130-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%94%D7%A4%D7%A0%D7%90%D7%99-%D7%94%D7%9B%D7%99-%D7%97%D7%A1%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99.aspx

ואני שמח מאוד שבסוף לא קניתי , מניסיון שלי בקושי אפשר לנצל את מערכת החשמל והרכב ממהר להיכנס לבנזין

תראה את הסירטון הזה .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם
שתי המכוניות טובות דעה אישית המאזדה נראת צעירה יותר מאובזרת יותר ויש שינוי משמעותי של פנים רכב לאומת דגמי 2013 למאזדה , לפי רמת הגימור אני מבין שאתה בודק 2.5 .

הקאמרי נוחה מאוד גדולה תמיד היו טובים בכל השנתונים .

אבל יש דבר אחד שגרם לי לרדת מנושא מנוע ההיבריד ולחשוב שהייתי צריך לשלם 370 אלף להייבריד של רכב יפני מפואר .

אני מאמין במנועים הרגילים כמו בסקאיאקטיב החדש שעושה עבודה מעולה וחסכוני יותר בגרסת ה2.0 ליטר .

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-34130-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%94%D7%A4%D7%A0%D7%90%D7%99-%D7%94%D7%9B%D7%99-%D7%97%D7%A1%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99.aspx

ואני שמח מאוד שבסוף לא קניתי , מניסיון שלי בקושי אפשר לנצל את מערכת החשמל והרכב ממהר להיכנס לבנזין

תראה את הסירטון הזה .

 

תודה

אשמח לעוד דעות:)

פורסם

למאזדה יתרון משמעותי באיכות תא הנוסעים וניהוג (יכולת דינמית, אחיזת כביש), הקאמרי נותנת תחושת מרווח עדיפה (למרות שההבדלים בפועל זניחים) והיא מעט שקטה יותר. ל-6 יתרון משמעותי מאוד מבחינת בטיחות - מוצעת עם מערכות בטיחות מתקדמות חשובות שלקאמרי אין. למרות מערכת הכלאיים הקאמרי לא חסכונית יותר בתנאי אמת (אפילו להיפך). בנוסף, מערכת המולטימדיה הלא מקורית שלה אינה מהטובות.

 

אישית הייתי לוקח את ה-6 - מהנה יותר לנהיגה, נוחה, מרווחת, איכותית ומאוד מאובזרת. וסובייקטיבית - היא גם נראית הרבה, הרבה יותר טוב.

פורסם (נערך)

אוקיי תודה

ידוע לכם על בעיות בבידוד רעשים במזדה 6? הבנתי שבגרסת פרמיום פלוס שדרגו את הבידוד

אגב אשמח לשמוע את דעותיכם לגבי הגיר של המאזדה, זה לא טיפטוניק כן ?

עריכה אחרונה על ידי M4E
פורסם

בידוד הרעשים יותר מסביר. רעשי הצמיגים די בולטים אבל לצערי זו מחלה של רוב המכוניות כיום (במיוחד עם צמיגים רחבים).

 

התיבה היא 6 הילוכים פלנטרית עם אפשרות לתפעול ידני. טיפטרוניק הוא שם מסחרי שהומצא ע"י פורשה לתיבה מסוג זה והפך למעין שם נרדף. בסופו של דבר זו תיבה אוטומטית "רגילה" עם אפשרות לתפעול ידני, ובמקרה של ה-6 תיבה מצוינת עם העברות מהירות וחלקות.

פורסם (נערך)

שניים רבים והשלישי מנצח, היונדאי סונטה בדגם המאובזר, יותר זולה ויותר מאובזרת מהמאזדה 6 וגם מהטויוטה קאמרי.

 

הסונטה והקאמרי יותר חסכוניות בפועל מהמאזדה 6 ושתיהן גם יותר מהירות ממנה בפועל בנסיעה רגילה ולא בנסיעה ספורטיבית עם דוושה תאוצה לחוצה עד הריצפה, זאת עקב תוספת המומנט של המנוע החשמלי מסל״ד אפס.

 

למעשה במבחן השוואתי שנערך בין הסונטה, לבין הקאמרי לבין הסקודה סופרב עם מנוע 2 ליטר טורבו! שתי ההיברידיות היו מהירות יותר הן בזינוק הראשוני ובנסיעה עירונית והן היו טובות יותר בתחושת הנינוחות של יחידת הכוח שלהן (אני לא מצאתי כרגע את הקישור למבחן).

 

אם כבר הזכרתי את הסופרב, היא צריכה להיות מועמדת רצינית שלך, רכב מצויין, אם כי עדיין הסונטה מהווה חבילה טובה יותר יחסית למחיר לדעתי וגם לדעת אחרים, לא סתם הסונטה היא רכב המנהלים הנמכר בישראל.

 

דרך אגב הקאמרי והסונטה עומדות בפני התייקרות גדולה של כ- 40 אלף ₪ עקב שינוי המיסוי הירוק (קפיצה מדרגה 2 לדרגה 3), בינתיים היבואניות הצטיידו במלאים במחיר הישן שיספיקו לכמה חודשים בלבד. (למרות שבכלמוביל היבואן של יונדאי ציינו שהם מכינים הפתעה בנושא זה, אולי הם הצליחו לשכנע את היצרן יונדאי לשנות את כיול המנוע ולהישאר בדרגה 2)

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

להלן קישור למבחן שציינתי בין הסונטה לקאמרי לסופרב (בדגם 2 ליטר המפואר- ״לורנס אנד קלמנט״, שיקר יותר משתי האחרות, הדגם המקביל לשתי האחרות הוא עם מנוע 1.8 ורמת אבזור נמוכה יותר).

 

http://www.thecar.co.il/הקרב-על-הכסא-המועמדות-למכוניות-השרים-ב/

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

לא יודע הייבריד לא הייבריד אין כמו ללכת על הבטוח מנוע וגיר רגילים והאהובים ועוד בנוסחה חדשה תמורה טובה לכסף

מישהו יכול להגיד מה הזמן הארוך של נסיע הברידית ?

ניסיון אישי שלי על לקסוס NX הרכב ממהר להיכנס לבנזין , מניע אותו איזה כיף חשמלי ואחרי כמה דקות בנזין .

אז בסוף מה יוצא רכב בנזין רגיל בתוספת משקל זה דעתי האישית והניסיון שלי עם רכב הייבריד.

אי אפשר להחליף משהו שעובד טוב אי אפשר .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם
תודה לכולם על העזרה

בוני - ידוע לך מה החידושים שצפוים להיות בקאמרי ?

לא. מחכה לראות... מקווה שטיוטה תעשה את הקפיצה הדרושה משהוא בנוסח הCH-R החדש...

חיכתי למאזדה CX5 והתאכזבתי, גם המאזדה 6 המחודשת (בקטנה) לא מספיק התלהבתי בעיקר ביחס לדור היוצא ובשילוב המחיר שרק עלה, אולי טיוטה תביא לי את השילוב המקודש של עיצוב נוחות וחיסכון בדלק, למרות שלצפות מטיוטה לעיצוב יפה זה קצת מגוחך.

פורסם

לגבי קאמרי, לפי הרשמים שלי מנהיגה, שהבלמים של רכב הזה חלשים למדי. מעבר לזה: היא נוחה, שקטה, לא לחובבים של לתקוף סיבובים (מתלים מכוונים לצד הרך). גיר רציף אותי אישית קצת מעצבן, במיוחד בעליות.

לדעתי מדובר על יופי של קרוזרית. גם קצת מבאס שהמולטימדיה בהתקנה מקומית (ורואים את זה שהיא לא ממש אינטגרלית בתוך הדשבורד, זה גם הפריע לי בסונטה).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...