היי,
אני מחפש רכב סופר מיני קטן אוטומט, חסכוני ואמין. מבחינת כוח לא מחפש מפלצת אבל שיעלה בכבוד את העליות של ירושלים, פחות חשוב לי המרווח אבל אני מעדיף 5 דלתות [לא דגמי ספורט]
אפשרי לחרוג בכמה אלפי שקלים
חשבתי על סיאט איביזה 2012 אבל שמעתי שיש בעיות אמינות, זה נכון?
אשמח לעזרה,
תודה רבה!