Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3463 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתעניין לרכוש רכב ממגרש טרייד אין של יבואן. רציתי לדעת כיצד לפעול ?

 

א. היכן לקחת לבדיקה ? (איזור פ״ת) - האם כדאי לקחת לעיר אחרת ?

 

ב. מה אפשר לדרוש מהם מבחינת אחריות/תיקונים ?

 

החסרתי משהו ?

 

תודה,

פורסם

א. תשאל אותם איפה הם ממליצים לבדוק ואל תלך לשם.

ב. תדאג שהכל ברכב יהיה מושלם. תדרוש להחליף כל דבר בלוי או לקבל הנחה תואמת (למשל אם הצמיגים יבשים אז סט חדש או הנחה על סכום צמיגים חדשים,כנ''ל מצבר וכנ''ל על כל דבר שהוא לא 100% ברכב).

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

א. יש טעם לקחת למוסך מרכזי להתחבר למחשב רכב ? (אם בכלל יסכימו או יחרטטו אותי כי יש להם קשרים איתם)

ב. הסכם מכירה ? להביא משהו ? יש להם נוסח סטנדרטי לטובתם ? יש על מה לדבר ?

ג. הרכב שנת 2014, ולדעתי הצמיגים/מצבר במצב סביר, אבל כידוע יש להם אורך חיים ממוצע של כ 3 שנים. יש על מה להתמקח שיוחלפו בכל מקרה גם אם לא צריך כרגע?

פורסם

כשמדובר במגרש טרייד אין של היבואן שישוב במרכז הארץ, סביר להניח שמגיעים לשם רכבים מכל הארץ שנבדקו לפני הרכישה במכונים מקומיים. החברה ככל הנראה עובדת עם מספר מכונים, ככה שמעבר לאזור תעשייה השני או עיר אחרת לאו דווקא יעזור להימנע מהכרות בין החברה למכון. פשוט לבחור מכון\מוסך מומלצים במרחק סביר ולבדוק שם.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

תבדוק את הרכב ב7 עיניים,

בדיקה במכון בדיקה שאתה בוחר וסומך עליו, ורצוי גם לעבור במוסך שאתה מכיר שיעיפו מבט ברכב ובבדיקה.

 

האחריות לרוב לא שווה את הנייר שהיא רשומה עליו.

מה שחשוב זה הרכב עצמו, לגופו של עניין.

אם הרכב טוב - תקח.

אם יש ספק או הרכב לא טוב - תברח.

פורסם

א. בעקרון הרכב באחריות יצרן עדיין.

ב. יש מכון מומלץ בר״ג/בניברק ?

 

בכל זאת מה לגבי הסעיפים האחרים ששאלתי לגביהם ?

פורסם (נערך)

גם הרכב ששמתי בלינק למעלה היה באחריות יצרן רק ברגע שהיבואן ראה איך "טיפלו" ברכב , הוא הסיר מיד את האחריות .

אחריות יצרן מגיעה עם כוכביות .

אתה יכול לקחת הרכב למוסך יבואן שיבדקו ושיכתבו אם הם מאשרים לו אחריות יבואן כמקובל.

 

תדרוש ספר טיפולים מלא וחתום כתנאי בחוזה.

תוספות ? לפעמים מקבלים טיפול חינם . צמיגים סיניים לא מוכרים ומצבר עלום שם כחדש.

לא משהו שבאמת כדאי לקחת.

עריכה אחרונה על ידי save
×
×
  • תוכן חדש...