Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איוניק \ מאזדה 3 ?


Uri-V
שימו לב! השרשור הזה בן 2683 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כנראה שלא הבנתי את ההודעה של NADAV 1980 , כנראה שהשוק של קיה בארץ די טוב .

 

למה הכוונה - "

רכבי קיה נמכרים בצורה קצת הזויה בארץ " (NADAV 1980) ?

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

חבר שברשותו פולקסוואגן גולף ביקר אצלנו בסופ"ש.

כ"כ שיבח את הרכב עד שבסופו של דבר בקשתי ממנו את המפתחות ויצאנו לסיבוב בשכונה (היה לו ביטוח לכל נהג !)

התרשמתי מהרכב שהיה מאוד נוח , לא יודע אם "בוגר" זו המילה הנכונה .

קצת יותר מדי אפרורי לטעמי (שילוב הצבע האדום שקיים במאזדה היה משפר לדעתי את המראה הכללי) .

שאלתי את החבר לגבי אמינות הרכב(גולף 2015, מנוע 1.4 גיר כפול-מצמדים)

לא היה לו משהו רע לציין על הרכב .

כאן בפורום מזהירים מאמינות לקויה.

ברור לי שתקלות נפוצות לא מעלימים במטה קסמים .

השאלה אם הרכב עבר ריענון\שדרוג\שיפור כלשהו מבחינה מכנית

כך ש"מחלות הילדות" ירדו לרמה סבירה ?

עריכה אחרונה על ידי Uri-V

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אוכל להתייחס לגולף מנקודת מבט שלי. ברשותי אחת 1.4 125 כס שנת 2015. רכב איכותי ביותר, מהנה לנהיגה וחסכוני בצריכת הדלק, אבל.....אני חוויתי מספר בעיות. העיקרית זה מצמדים שהוחלפו ב 20,000 ק"מ עקב רעש חריקה שהתלווה בחלק מהמקרים של תחילת נסיעה. עכשיו, אני ב 33,000 ושוב אני מחיל לשמוע את הרעש המקורי, אבל בינתיים זה קורה מעט מאוד, אבל זה בוודאות אותו רעש (נאמר לי שמחליפים לקלטץ משופר אבל כנראה שהכל אותו זבל). אני אעקוב......אני יודע שרעש זה אינו נחלתי בלבד כי לחבר באוקטביה 2015 יש בדיוק אותו רעש. הוא בחר להתעלם וממשיך לסוע.

בנוסף, הוחלפה אצלי מערכת המולטימדיה עקב כיבויי מדי פעם, הוחלף פלסטיק מסביב לידית הילוכים עקב קילוף בציפויי ולאחרונה הוחלף סט כפתורים לחלונות חשמל עקב איבוד ראנדומאלי של פעולת הרמה או הורדה בנגיעה אחת. כל הבעיות מבחינתי נסבלות מלבד הבעיה בגיר, כאשר אני מרגיש שאני נוסע על פצצת זמן.

ייתכן שאצלי זה פשוט ביש מזל ברכב הזה.....

מעבר לזה, רכב מעולה שאני מאוד נהנה בנהיגה בו, אולם הרכב הבא שלי בוודאות די גבוה לא יהיה VAG, אלא אם אשתכנע שאצלי זה באמת רכב בעייתי נקודתי ולפחות שאשמע שיש גיר משופר..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין רצון לפאר מותג מסוים מחד וללכלך על אחר מאידך.

בהחלט ישנה שאיפה להסתכל על כל השוק ולבחור בהתאם.

האם בתחילת השנה צפויים להגיע דגמים נוספים על מנת להתחרות עם האיוניק וה-3 ?

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאיוניק יש אבזור בטיחות הרבה יותר מתקדם מאשר במזדה 3. בדגם המפואר של היונדאי יש: מערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולך רגל, מערכת זיהוי שטח מת במראות, מערכת קרוז קונטרול אדפטיבי (לבד שומרת מהירות, מרחק ועוצרת כשצריך).

 

וגם, איוניק הרבה יותר חסכונית.

 

אני נהגתי ברכב זה והגעתי למסכנה שמערכות הנעה עובדות פשוט מעולה.

 

לא נהגתי בדור האחרון של הפריוס, אבל בדור הקודם - כן נהגתי. לפריוס יש מערכת היברידית עם גיר רציף, ושם הבחירה היא בין לקנות רכב רגיל לבין רכב היברידי.

כאשר ביונדאי שהיא היברידית, אבל חווית הנהיגה בה היא כמו ברכב רגיל.

 

וגם, יונדאי נותנים 5 שנות אחריות. זה עוד יתרון בלתי מבוטל.

 

מבין הרכבים שצויינו, הבחירה שלי היא יונדאי.

 

לגבי הגולף, אומנם חווית הנהיגה היא מהנה, אבל בפקקים הגיר פחות נעים וגם יש שאלות בקשר לאמינות (אנשים עדיין מדווחים על בעיות).

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי את שני הדיונים ב"כללי" , בשניהם מציינים שהאיוניק פחות נוחה מנירו ואף מהמאזדה.

כמה אני שמח שמצאתי את הפורום הזה, אפשר לראות שהמשתתפים מאוד מקצועיים , רמת הידע והירידה לפרטים הקטנים פשוט מפליאה.

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לעשות נסיעת מבחן על הרכבים המועמדים לקניה.

 

באופן כללי, לדעתי, לאיוניק אין בעיה של נוחות. הנסיעה שלה מצאה חן בעיני. הפריע לי רק רעשי צמיגים במהירות. אבל, אם רוב הנסיעה שלך בעיר ופקקים, זה לא רלוונטי בשבילך.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי על כולם.

הג'יפון היה הכי נוח אך כחבילה שכוללת אבזור+אחריות, הנירו נחות מאיוניק.

במאזדה הרגשתי סביר , אם היה מאוד נוח הייתי מיד מגלה, מצד שני אי-אפשר להגדיר את ההרגשה כחוסר נוחות .

מבחינת חשיבות -בטיחות, נוחות ואמינות הרבה יותר חשובים מרכב בעל אופי ספורטיבי.

אם הייתי מנסה להגדיר את עצמי, אני בן אדם פרקטי , מנסה להימנע מרכישת מוצרים שנקנים רק כי יפים.

מצד שני אני אוהב קדמה וטכנולוגיה.

 

משהו נוסף שלא הוזכר עדיין-עלויות אחזקה

אם לצאת מנק' הנחה שכל רכב חדש עושה את העבודה בשנים הראשות ללא השקעות כבדות , איזה מהרכבים יותר נוח (כלכלית) לתחזק לאורך זמן ?

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי האיוניק תהיה זולה יותר לאחזקה. למשל, נושא הבלמים, ברכבים הייברידיים הבלימה משמשת בעיקר לטעינת הסוללה כך שהבלמים ממש מתבלים מעט. זו עובדה ידועה בפריוס ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

די מפתיע, לאור העובדה שמאזדה פחות מתקדמת מבחינה טכנולוגית.

 

האם מאזדה 3 נחשבת למכונית יקרה יחסית לאחזקה?

ממה ששמתי לב, במאזדה הצמיגים גדולים אך מדובר בהשקעה חד פעמית פעם ב3-4 שנים כאשר באים להחליף את כל הסט.

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת האחזקה של היונדאי, הרכבים שלהם בעלי מוניטין של אמינות מעולה. וגם הם נותנים 5 שנות אחריות, לכן אם נניח ויתגלו בעיות, זה אמור להיות מטופל במסגרת האחריות (כלומר ללא תשלום - לשאלתך על שיקול כלכלי). וגם יש 7 שנים אחריות על המערכת ההיברידית.

מבחינת צריכת דלק, הצריכה יותר טובה מרכבים לא היברידיים ובהרבה. הפרוספקט מדברים על נתון של 3.9 ליטר ל100ק"מ במשולב, זה קצת מעל 1/25. לכן חיסכון בדלק יהיה ניכר (דלק זה הוצאה די גדולה בדרך כלל, אם זה יכול לחסוך לך 50% לאומת רכב לא היברידי, כל ליטר שאתה חוסך, זה כסף שאתה מרוויח).

 

לכן, לדעתי, מתוך שיקולים כלכליים ההיבריד אמורה לחסוך לך כסף.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם באיוניק הצמיגים במידה גדולה יחסית, כלומר הוצאה יחסית גדולה בבואך להחליף צמיגיפ פעם בכמה שנים. עדיין בחשבון הכולל זה נראה לי לא משמעותי במידה ומחליפים סט צמיגים נניח פעם ב 4 שנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום בקרתי שוב פעם בסוכנות יונדאי והגעתי למסקנה שעלולה לפסול מבחינתי את שני הרכבים שבכותרת הדיון .

היציאה מהאיוניק שלכשעצמה יותר נוחה עבורי מאשר היציאה ממאזדה, לא "זורמת" כמו נגיד יציאה מרכב מעט גבוה יותר דוגמת יונדאי אלנטרה.

התנועה לא טבעית , לא מובן לי ממה זה נובע .

הרגשתי שהברך קצת מתאמצת כאשר יצאתי מהאיוניק .

 

כמה שאני מנסה להתרגל , אני לא מצליח להתרגל לישיבה היותר נמוכה המאפיינת את שני הרכבים שבכותרת.

חסר לי עוד מהלך אחד למעלה על מנת שארגיש שאני יושב בנוחות מקסימלית .

 

ההגה בשתי הקוריאניות מתכוונן בצורה מושלמת ,הוא "יוצא" מעט יותר יותר ממה שיצא לי לפגוש עד כה ואז ההתאמה מקסימלית.

חבל שהמושב תוכנן כך שאינו עולה עוד טיפה.

 

פיצ'ר שגיליתי היום ולא ידעתי עליו בזמן נסיעת המבחן באיוניק-מנגנון תמיכה בגב התחתון .

חשוב מאוד שרמת התמיכה ניתנת לכיוונון .

עריכה אחרונה על ידי Uri-V

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי בירור באולמות התצוגה לגבי הצבעים שיש במלאי או יגיעו בקרוב, המאזדה ירדה סופית.

אנו משקיעים ממיטב כספינו ולכן לפסול רכב כי אין אותו בצבע שאהבנו זו סיבה מספיק טובה.

 

הסול של קיה הייתה חלופה מעניינת לו רק הרכב היה מגיע עם מערכות בטיחות.

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2683 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...