Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסן X trail


MikMan
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ברור, אבל זה מה שיש ולרוב אנשים קונים רכבים על סמך זה.

הרי לא כל מה שמתאים לאחד מתאים לאחר, ואתה עדיין יכול להבין מנסיעת מבחן האם הרכב נוח לך, איך המנוע וכו״.

זה פשוט קצת מוזר שאתה חוזר ומבקש חוות דעת על רכב ממאי כבר, ואפילו לא טרחת לבדוק האם הרכב מתאים לך על ידי נסיעת מבחן קצרה.

אולי הרכב בכלל לא יהיה לך רלוונטי אחרי נסיעה כזו, ואז מה זה משנה מה מישהו אחר חושב עליו?

עריכה אחרונה על ידי robertf
פורסם

בזמנו שעשיתי נסיעה על האאוטלנדר הבנתי שהוא מתאים... היום לאחר אלפי ק"מ אני ממש לא מת עליו. אז מה הבעיה לשאול אנשים עם ניסיון. לא אמרתי שאני קונה בגלל שמישהו אמר משהו אבל אני מנסה לדלות מידע ולגבש דעה. גם נסיעה תבוא אבל בנתיים מחפש חוות דעת.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

כמו כל מוצר בחיים, לא יודעים את כל תכונותיו והתאמתו לצרכים עד שלא משתמשים בו.

אבל נסיעת מבחן (בחמישה חודשים יכולת לעשות יותר מאחת) אתה יכול לדעת אם בכלל שווה לך להמשיך לרצות את הדגם, או שהוא בכללפסול מבחינתך / האאוטלנדר שלך טוב יותר (והאאוטלנדר החדש, טוב משלך).

הסקודה לא ימכר במחיר של היפנים לדעתי, בטח יתחרה בקיה סורנטו (195000-+).

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם (נערך)
מחכה שיגיע הקודיאק של סקודה ואז אחליט מה אחליף את האאוטלנדר

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

 

אם כך הדבר, מוקדם בכלל להתייחס לכל. הקודיאק מתוכנן להגיע ברבעון השני של 2017.

בנוסף, יגיע ה-5008 החדש (בתחילת 2017). אם תרצה להמתין עד אז אולי הדרישות ישתנו, בוודאי גם תרצה לערוך נסיעות מבחן סמוך להחלטה הסופית.

בשאלתך, אתה פונה לאנשים לאסוף חוות דעת. עד אז (בהנחה שתמתין לקודיאק), בוודאי עוד יכתבו רבות על הדגם.

עריכה אחרונה על ידי shai_ka
פורסם

ואז יגע הקודיאק, תמתין לחוות דעת שלמישהו שקנה אותו. וחוזר חלילה...

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

לא... למה זה ניראה מוזר שאני שואל חוות דעת על משהו? חלק מהפורום פה חוץ מתקלות תמונות וכו זה לשאול חוות דעת.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

אתה מפחד להתאכזב מהרכב הבא שלך כפי שהתאכזבת מהנוכחי.

זה לגיטימי לגמרי.

מה שאני מנסה להגיד זה שקריאת מבחנים + נסיעת מבחן + חוות דעת של משתמשים אחרים (אם יש) , יכולות רק לצמצם את האפשרות.

אתה, ורק אתה. יודע מה טוב בשבילך.

פתרון? השכרת רכב כזה לתקופה של כמה ימים.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

אני מחזק את דבריו של קודמי בתגובה.

זה טוב לשאול ולברר, אבל לפעמים, בעיקר בדגמים "צעירים", אין מספיק נסיון ארוך טווח כדי לחוות דעה מספקת.

על כן, צריך להפעיל שיקול דעת, לקרוא מבחני דרכים וכמובן לבצע נסיעות מבחן.

לאחר כל זאת לקבל החלטה.

אני אישית, אמתין לבחון את הקודיאק...

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

עידכון... אז עשיתי נסיעת מיבחן על הניסן, מרגיש יותר נוח ומפנק מהמיציבישי שלאחרונה כאשר מאיצים הוברציות מהמנוע משפיעות על הפלסטיקים ונוצר זמזום נוראי. בכל מקרה היו כמה דברים שהפריעו בניסן האחד הוא שאין מערכת ניווט בגירסה הבכירה אלא רק בתוספת מתאם שעולה כמה אלפים דבר שני צריכת הדלק. במחשב דרך רשם שהרכב צורך אחד ל עשר... קצת גבוה לטעמי למרות שמדובר ברכב דיזל ורכב מיבחן אבל בכל זאת. דבר נוסף יש צורך בתשלום גם על צבע מיטלי, אני לא רוצה צבע מטלי אבל כל הצבעים הם מטלים משום מה. החלונות החשמלים לא עולים אוטומט חוץ מהנהג. בנוסף לאחר בדיקה בכמה מבחנים ברשת יש בוחנים ישראלים ניראה שהניסן עולה על האאוטלנד. אבל אני צריך לחכות לסקודה.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

×
×
  • תוכן חדש...