Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט איביזה style או fr עבור משפחה קטנה (זוג+ילד).


Mimpami
 שיתוף
עוקבים 0
שימו לב! השרשור הזה בן 1611 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב,

אני מעוניין לרכוש רכב סופר מיני ומי שתפסה לי את העין זאת הסיאט איביזה.

 

הלכתי לצ׳מפיון והציעו לי הצעת מחיר עבור האיביזה style ועבור האיביזה fr .

 

אפשר להגיד שזה רכב ראשון שלי שהוא מעל שנת 2000 לפני כן היו לי רכבים שנים 1998, אך יצא לי לנסוע על הונדה סיוויק של אבי 2009 1.8.

 

דגם הסטייל עולה בערך 85K , ל FR זה טיפה יותר מ100K .

מדובר על 25-30 אלף ש״ח הבדל במחירים.

הסתכלתי על שני הרכבים והאבדל הגדול בFR אלו דברים שבמכונית מיני ב70K יש כסטנדרט .

פנסי לד וערפל , ציפוי עור לבלם היד וההגה, והכי עצוב זה מערכת בקרת עקלים שיש בFR ואין בסטייל.

והתוספת האחרונה זה ״הסאן רוף״ בעצם מבחוץ זה ניראה כסאנרוף עצום שנפתח כמעט עד אמצע הגג

אך מבפנים זה ניראה כמו סאן רוף רגיל וקטן ובנוסף הוא בכלל לא נפתח על עולה טיפה למעלה כמו מסיט רוח יותר.

 

בנוסף האיביזה מגיעה עם רמת איבזור 0 ! בשני הדגמים.

מה שעוד יותר מקשה עלי להבין את פער המחירים !

 

סה״כ המידות ניראות מתאימות לי ולאישתי ונוכל בכף להתנייד עם הרכב, אך חשוב לי טיפה גם הרושם של הרכב ואין ספק שהFR ניראת קצת יותר טוב.

 

בנוסף נסעתי על הרכב , הרגשתי אותו מאוד נהנתי מהנסיעה (מן הסתם הגעתי מרכבים שנת 98 )

אבל גם הרגשתי ממש יותר מהר מההונדה של אבי, אבל האם המנוע הזה קצת בנוי להנאות? הכוונה קצת סחיטות דבשה ונסיעות במהירות קצת גבוהות 150 וכו׳ , שוב מדי פעם לא כל הזמן.

 

ואם כבר אתם ממליצים על הfr אולי כדי ללכת על סקודה פאביה style ? אומנם לטעמי היא ניראת פחות טוב אך היא נותנת הרבה יותר באיבזור מה שקצת גורם לי להבין את תג המחיר שלה שהוא כמו ה fr בדיוק.

והמנוע שלה הוא 1.2 האם הוא מתאים להנאות קצת ?

 

בנוסף חשוב לי דבר נוסף וזה השוק, אני לוקח את הרכב במימון כך שאני ישלם עליו בערך 1000-1200 ש״ח בחודש + 15,000 ש״ח מקדמה יצא לי לאחר שלוש שנים לשלם 58 אלף ש״ח. האם ירידת הערך שלו לאחר השלוש שנים תשאיר אותי בחוב ? במידה ואני ימכור את הרכב ?

 

אשמח מאוד לעזרה וכיוון מה לעשות ומה הכי מתאים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא מבין מאיפה אתה מביא את הפער באבזור.. זה הסטייל היא הסופר מיני הכי מאובזרת ביחס למחיר שלה.. הפאביה עוברת את ה100 בשביל אותו אבזור.

 

מיני זה קטגוריה אחרת.. אין אף מיני היום עם מנוע עם ביצועים כמו של האיביזה.. היחידה שמתקרבת במובן כלשהו זאת הרנו טןוינגו אבל זה צעצוע לידו

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הסטייל דווקא יחסית מאובזרת בטח לעומת המחיר שלה.

השאלה עד כמה חשוב לך האיבזור וכמה אתה. וכן לשלם עבורו.

מנוע1.0 לא חלש כמו שהרגשת אבל אחרי 150 מתחיל לאבד מהכוח שלו,תכלס כמה כבר תיסע 150 ויותר?

ה1.0 לא חלש מה1.2.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לא מבין מאיפה אתה מביא את הפער באבזור.. זה הסטייל היא הסופר מיני הכי מאובזרת ביחס למחיר שלה.. הפאביה עוברת את ה100 בשביל אותו אבזור.

 

מיני זה קטגוריה אחרת.. אין אף מיני היום עם מנוע עם ביצועים כמו של האיביזה.. היחידה שמתקרבת במובן כלשהו זאת הרנו טןוינגו אבל זה צעצוע לידו

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

 

מה ההבדל? איזה איבזור יש בסטייל?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפאביה יש בלימה אוטנומית , התנעה ללא מפתח ועוד כמה דברים שאין באיביזה והיא מגיעה עם רמת איבזור גבוה יותר בנוסף מנוע 1.2 אומנם עם אותו הספק אך זה נשמע קצת יותר אמין.

 

הפער באיבזור של האיביזה סטייל מול הFR זה בדיוק מה שציינתי.

פנסי לד וערפל , סאן רוף ציפוי עור להגה , אין כאן אבדלים משמעותים או שכן במנוע לכן אני לא מבין את הפער של המכירים בין ה FR לאיביזה . ושוב זה לא עונה לי על השאלות שלי. אני לא השוותי בין מיני לאיביזה ! ההשוואה היא רק לצורך דוגמא באיבזור שלא קשור למנוע כלל ובמכונית מיני יש אותו לכן אני לא מבין את הפער במחירים בין הsyle ל fr שהוא כל כך גבוה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.icar.co.il/compare/?compare-version[]=11584&compare-version[]=13193

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
http://www.icar.co.il/compare/?compare-version[]=11584&compare-version[]=13193

 

 

בדיוק !

אין הבדלים כמעט ! מה שכן שמתי לב שהstyle יש לו DSG7 ולFR DSG6 לכן אולי זה מה שמייקר משמעותית את המחיר ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זאת טעות,יש להם 7 הילוכים

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שאתה מדבר על גירסת ה-FR האוטומטית.

מדובר על פער של גג 20K.

את הסטייל אתה מוציא בסביבות 84-85 ואת ה-FR ב-104-105.

אתה שואל אם זה שווה את ההפרש? לדעתי לא.

ב-FR ובסטייל אותו מנוע בדיוק, אין הבדל, ההבדל הוא רק באבזור.

 

האוטו מאוד אמין, מנוע חסכוני ונמרץ וגם האבזור הוא ברמה טובה מאוד.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא הזכרתם את המושבים של ה -FR עם תמיכה צדדית מצוינת. אחרי שמתרגלים עליהם, בכל פניה באוטו ששכרתי בחו"ל (טויוטה) הרגשתי שאני אף מהחלון

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הפאביה היא דגם חדש יותר,האיביזה הנוכחית היא אותה איביזה משנת 2008 עם שינויי עיצוב ומנוע

פאביה לאומת זאת מבוססת על הפלטפורמה החדשה כמו הפולו ומציעה מערכות בטיחות שאין באיביזה, המנוע גם בפאביה אמור להחלף בשלב כלשהו ל1.0 השלוש צילינדר שיש בפאביה

לאישתי יש את האיביזה עם המנוע 1.2 והוא בהשוואה ל1.0 בדיוק אותו דבר פרט לצילנדר אחד שחסר בו מה שעושה אותו יותר חסכוני

לא הייתי מבטל את הפאביה,תעשה נסיעת מבחן לדעתי פאביה עדיפה אם אתה מוכן למחיר שלה,אם אתה רוצה הרבה אוטו במעט כסף לאיביזה כרגע אין מתחרות בדגם STYLE

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

דגם הסטייל עולה בערך 85K , ל FR זה טיפה יותר מ100K .

מדובר על 25-30 אלף ש״ח הבדל במחירים.

 

-----------

 

בנוסף חשוב לי דבר נוסף וזה השוק, אני לוקח את הרכב במימון כך שאני ישלם עליו בערך 1000-1200 ש״ח בחודש + 15,000 ש״ח מקדמה יצא לי לאחר שלוש שנים לשלם 58 אלף ש״ח. האם ירידת הערך שלו לאחר השלוש שנים תשאיר אותי בחוב ? במידה ואני ימכור את הרכב ?

 

 

הלוואה זה לא כיף וזה עולה כסף. כשאין כסף עדיף לצמצם הוצאות.

 

יש לקחת הלוואה לדברים חיוניים וחשובים או לטובת ייצור הכנסה כמו הלוואה לרכב שמשמש לעבודה.

 

אני לא מתרשם שזה המקרה אצלך.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האיביזה אחרי מתיחת פנים האחרונה לא רק קיבלה עיצוב מעט שונה ומנוע אלא דש בורד מעט שונה,לוח מחוונים ואיכות חומרים שכרגע טובה מפאביה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 1611 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...