שלום חברים,
פלייקארד של אל על עזבו את כאל ועברו לישראכרט וגרמו להתחלת מלחמה בין כרטיסי האשראי שנותנים הטבות תיירות נתקלתי ב:
פלייקארד של אל על (עכשיו בישראכרט, אלעל בלבד)
פליי מקס של מקס עם אתר ייעודי לרכישה
פליי אול של כאל במקום הפלייקארד שהיה כולל אתר ייעודי וטענה שהם הכי זולים
טיים אוף של ישראכרט גם עם אתר יעודי שטוענים שהכי זול
אקספרס פליי של אמריקן אקספרס.
הצ'אט לא יודע לתת תשובה רצינית למה הכי משתלם ואני בהשוואה גם לא הגעתי למשהו סופי חלק רק נקודות, חלק גם נקודות וגם קאשבק וכו', מישהו אולי יודע מה עדיף מכל זה?