Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקציב עד 100K...

 

מחפש רכב מפנק וחזק יחסית.

למרות שאני די נעול על 159 Tbi חשבתי לפתוח את הסוגיה גם כאן ולשמוע חוות דעת אולי כדאי לי משהו אחר?

 

אחלה שבת

Alfa 159 TBi

פורסם

תנסה להגדיר קצת יותר טוב את הדרישות, יעזור להבין מה אתה מחפש. למשל:

 

איזו קטגוריה, כמה אנשים יסעו לרוב / במקסימום, תוואי נסיעה (יותר עירוני או בין עירוני), מותג יוקרה או לא, ספורטיבי או סתם חזק, וכו'

 

בכל אופן, מכיוון שהזכרת רק משפחתיות גדולות ("מנהלים"), הייתי בודק עוד שתי אפשרויות: מונדיאו טיטניום הכי חדשה ועם הכי מעט ק"מ שתמצא, ואולי גם אינפיניטי g37.

 

המונדיאו הרבה יותר עממית מבחינת המותג והעיצוב, אבל חזקה יחסית (מנוע 2 ליטר טורבו 240 כ"ס), מרווחת מאוד ומאובזרת יחסית בנדיבות.

 

האינפיניטי חזקה עוד יותר (3.6 אטמוספרי עם 300+ כ"ס), אבל מטחנת דלק לא קטנה. מצד שני, הנעה אחורית, אבזור נדיב ותדמית יותר יוקרתית.

 

קטגוריה למטה תמצא את הג'ולייטה אם זה יכול לעניין אותך.

 

ד"א, ה-159 עם המנוע שאתה מחפש הגיעה ידנית בלבד למיטב ידיעתי.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

הנסיעות הן בעיקר קצרות עירוניות. (בית -> גן -> עבודה)

פעם בשבוע נסיעה מחוץ לעיר.

 

ישמש לרכב השני במשפחה.

 

חשוב:

- נוחות נסיעה ומושבים

- זריזות

- מראה (ה G37 לא מושכת אותי :-()

 

אני חושב שהתחושה הבוקשת היא רכב שאתה יורד אליו בבוקר עולה על ההגה ודי מתבאס שכבר הגעת לעבודה :wink:

 

לגביי ה TBI ידוע לי שהיא ידנית בלבד...

שקלתי את הסלספיד אבל יש יותר מידי רחש סביב התיבה הזאת... בכל מקום כמעט מצאתי מיד המלצה ללכת על Tbi ולא JTS... ולהניח לסלספיד.

 

ג'ולייטה נשקלה - לא ברור לי בדיוק למה אני מסתכל עליה ונהנה פחות מ 159. אבל אם יש מישהו שהיה בעלים של שתיהן אשמח לחוות דעת.

 

המונדיאו נראית לי ממש מגושמת.. כן חשבתי על האחות הקטנה פוקוס בגרסת האקובוסט (1.6 טורבו) אבל אין כרגע בשום מקום פרסום של אחת. היא אומנם לא יוקרתית במיוחד אבל בהחלט תענה על הדרישה העיקרית..

Alfa 159 TBi

פורסם

כ רכב שני במשפחה, צריך לפחות פעם אלפא, כל עוד זה מתאים.

ה A3-4 רכבים טובים מאוד, אבל לי היה חסר משהו, העיצוב ישר מאוד.

אין תחושה מיוחדת אופי, אבל אולי לך יתאים.

מנועי ה 1.4 די אנמים, וה 2.0 ליטר מעולים כנ"ל תחושת הנהיגה.

העדפתי את דור ה A3 עד סביבות בערך שנות 2010.

 

מבחינת התחושה, ל 159 , יש אופי ויופי, כייף לשבת בה גם בחניה, וגם בנהיגה יש הנאה.

(מגבלת ה גיר הידני... תמקד אותה רק עבורך כנראה, ומציאת רכב מטופל ומוסך מתאים)

 

ב ג'ולייטה :wink: תהיה אפשרות לכולם לנהוג.

ואם באמת תלמד לנהוג בה , אפשר לקרוע ולהנות ממנה בכייף שלא תאמין מרכב צנוע יחסית.

(הג'ולייטה 1.4 ברשותי כ 4 שנים וללא בעיות - ועם עלויות רגילות ופשוטות של ביטוח וטיפולים)

לחובתה - די אפורה בסלון (יחסית) אבל אפשר לשדרג, הן במערכת והן צבעים מעניינים בריפוד.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
כ רכב שני במשפחה, צריך לפחות פעם אלפא, כל עוד זה מתאים.

ה A3-4 רכבים טובים מאוד, אבל לי היה חסר משהו, העיצוב ישר מאוד.

אין תחושה מיוחדת אופי, אבל אולי לך יתאים.

מנועי ה 1.4 די אנמים, וה 2.0 ליטר מעולים כנ"ל תחושת הנהיגה.

העדפתי את דור ה A3 עד סביבות בערך שנות 2010.

 

מבחינת התחושה, ל 159 , יש אופי ויופי, כייף לשבת בה גם בחניה, וגם בנהיגה יש הנאה.

(מגבלת ה גיר הידני... תמקד אותה רק עבורך כנראה, ומציאת רכב מטופל ומוסך מתאים)

- בהחלט האישה במקרה שלי לא תעלה על מכונית ידנית.

 

ב ג'ולייטה :wink: תהיה אפשרות לכולם לנהוג.

ואם באמת תלמד לנהוג בה , אפשר לקרוע ולהנות ממנה בכייף שלא תאמין מרכב צנוע יחסית.

(הג'ולייטה 1.4 ברשותי כ 4 שנים וללא בעיות - ועם עלויות רגילות ופשוטות של ביטוח וטיפולים)

לחובתה - די אפורה בסלון (יחסית) אבל אפשר לשדרג, הן במערכת והן צבעים מעניינים בריפוד.

 

1.4 טורבו 170 כ"ס ? גיר TCT ?

 

 

 

אייל.

 

בגדול הג'ולייטה לא הייתה על הפרק אבל נראה כאילו ה 159 יותר אלפא ממנה...

השבוע אני אבדוק גם 159 וגם ג'ולייטה. - איך התלתן מסתדרת עם תיבה אוטו'?

 

שבת שלום

Alfa 159 TBi

פורסם

ג'ולייטה דגם ה 1.4 TCT, (:wink: עם ידיות העברת ההילוכים מההגה) בדוק גם את המילנו המפוארת.

בצע חיפוש בפורום - כתבנו על דגמי ה ג'ולייטה הרבה, כולל שיפורי הספק

וטיפולים ואחזקה.

 

אם אני לא טועה, עד 2014 הגיעו התלתן רק ידניות, ואח"כ TCT.

התלתן מעולה, מבחינת המיתלים קצת קשה עבורי, אולי בדגם החדש זה שונה.

לרכב יש כיסאות ספורט יפים, אני נכה לי הם היו הדוקים מידי.

 

אני מצרף מספר דיונים - יש עוד

 

א - אלפא ג'ולייטה... דגם ושנתון מומלץ ?

ב - להתראות ג'ולייטה – שלום ג'ולייטה [סיכום חצי שנה עם ג'ולייטה תלתן ירוק 2016]

ג - ג'ולייטה 170 TCT - שרשור מתגלגל

ד - הבטמוביל החדשה שלי [ג'ולייטה - שרשור מתגלגל]

ה - פרוייקט איירונהייד (כי אופטימוס כבר תפוס) - ג'ולייטה

ו - לילה לבן עם הג'ולייטה החדשה: רשמים.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

פחות מתחבר למראה של הדלתא החדשה...

בהחלט נבדקה בלוחות.

 

אפילו ששוב גיר ידני הוא האופציה המועדפת עליי עם בלאי קטן יותר ונהיגה מהנה יותר..

Alfa 159 TBi

פורסם

 

 

אני חושב שהתחושה הבוקשת היא רכב שאתה יורד אליו בבוקר עולה על ההגה ודי מתבאס שכבר הגעת לעבודה :wink:

 

 

 

בתור בעלים של A4 כיום, ולפני כן A3:

 

A4 אחלה רכב אבל ממש לא עונה על ההגדרה. הוא אוחז אבל ממש לא רכב לנהיגה כיפית. בטח לא מולטיטרוניק שהגיע עם ה 1.8. (אולי תיבה אחרת יותר טובה, לא יודע).

בנוסף, עלוית האחזקה שלו (חלפים) הם לא בטריטוריה של רכבים רגילים (במחשבה שניה אחתה חושב על אלפא אז אולי זה לא שיקול:-))

 

 

ה A3 1.8 עם 160 כ"ס היתה הרבה יותר מהנה. מבחינתי אני לא מעט פעמים מצטער על השדרוג.

גם האחזקה סבירה מאוד.

A3

A4

פורסם

לא יודע אם זה הסטייל שלך- אבל חשבת על ביואיק לה קרוס?

מנוע 3.6 או 3.0 (או 2.4, אבל ברמת אבזור נמוכה יותר שפחות מתיישבת עם דרישות הפינוק), החל מ-180 סוסים (מנוע 2.4) וכלה ב-280/303 במנוע הגדול. הרבה אבזור (במיוחד בגרסת ה-CXL הנדיבה), נוחות טובה (ומושבים נוחים וענקיים), אבל צריכת דלק גבוהה, רמות ניהוג לא בליגה של האירופאים ורכב נדיר בארצנו (לדעתי זה פלוס, לא מינוס). מחירים בסביבות התקציב שלך, יש יותר ויש פחות.

פורסם

נרכשה 159 :) 1.8 טורבו ידני

 

תודה לעוזרים!

 

אענה בכל זאת לגביי הלה קורס זה רכב ענק...

 

A4 A3 כן חפשתי A3 הבעיה שמגיעות אוטומטיות... לא מצאתי ידנית נורמלית..

Alfa 159 TBi

×
×
  • תוכן חדש...