Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אי צריך רכב עד 25000 ש"ח שבעיקר אני צריך, אמינות, צריכת דלק, שייכנס מאחור 2 כיסאות בטיחות ובוסטר, ותא מטען גדול

(ואם אפשר גם המלצות למכון בדיקה בירושלים)

פורסם

תוותר על צריכת דלק טובה משום שמדובר ברכב גדול ומיושן.

אם לא תרצה להיכנס להרפתקאות של רכב 7 מקומות (מאוד) ישן, אפשרויות כמו פורד פוקוס (מנוע 1.6) ומיצובישי לנסר (מנוע 1.5) משנתונים 2008 עד 2010 יעשו את העבודה.

לא ניסיתי להכניס בלנסר 3 ילדים אבל לא נראה לי שתהיה בעיה, בפוקוס נכנס (לא בקלות).

הלנסר גם תיתן לך צריכת דלק סבירה יחסית.

 

בנימה אישית - פירסמתי בלוח מכירה בפורום פוקוס של חבר שנכנסת לך בתקציב ותשאיר לך עודף.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

לא עדיף את היפנים?

תוותר על צריכת דלק טובה משום שמדובר ברכב גדול ומיושן.

אם לא תרצה להיכנס להרפתקאות של רכב 7 מקומות (מאוד) ישן, אפשרויות כמו פורד פוקוס (מנוע 1.6) ומיצובישי לנסר (מנוע 1.5) משנתונים 2008 עד 2010 יעשו את העבודה.

לא ניסיתי להכניס בלנסר 3 ילדים אבל לא נראה לי שתהיה בעיה, בפוקוס נכנס (לא בקלות).

הלנסר גם תיתן לך צריכת דלק סבירה יחסית.

 

בנימה אישית - פירסמתי בלוח מכירה בפורום פוקוס של חבר שנכנסת לך בתקציב ותשאיר לך עודף.

פורסם

אם משיקולי אמינות אתה דואג, הדור הזה של הפוקוס משנת 2006 עד 2011 מראה אמינות גבוהה מאוד.

בבעלותי פוקוס 2006 שנקנתה חדשה והועברה להורים שלי לאחר 5 שנים - לא הייתה אפילו תקלה אחת עד היום.

יחד עם זאת, מיצובישי לנסר זה כנראה אחד הרכבים היחידים עם מוניטין אמינות "מוחלטת" שהוא גם מוצדק...

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

קורולה 2008 זה הדגם עם הגיר הרובוטי, לטעמי זוועה אבל יש בפורום לא מעט שיחלקו עלי.

הדגם האוטומטי שהגיע ב-2009 כבר משמעותית מחוץ לתקציב שלך ובכלל יקר יחסית למתחרים.

אני לא מוצא שום יתרון בסוזוקי על הלנסר מלבד שמירת ערך...

חוץ מזה, מה חסר לך בלנסר? רכב משפחתי מרווח, אמין, בטיחותי, לא עגלה, לא שותה דלק, מה רע?

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

הגיר של הקורולה 2008 אכן זוועה אמיתית, והסוזוקי צרה יחסית, מה כן הפוקוס אכן אמינה למדי, אם הנסועה לא גבוה תוסיף את הסובארו b4 שצורכת יותר דלק.

פורסם

מצטרף בחום להמלצה על הלנסר.

זה לאחר עשרות אלפי קילומטרים אמינים של שינוע נכדים...

וכמו שנאמר כאן, אמין לחלוטין

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

ללנסר אמינות מעולה, אבל קח בחשבון שה-1.5 די חלושעס וצריכת הדלק לא מהנמוכות.

אם רוב הנסיעות מחוץ לעיר הייתי שוקל אולי גם את הקורולה הרובוטית, אם לא אז הלנסר אופציה מעולה.

×
×
  • תוכן חדש...