Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו פלואנס מנוע 2000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני שוקל להתחדש ברנו פלואנס משנת 2011 שמצויידת במנוע וגיר של ניסאן קשקאי(2000),מה דעתכם על הרכב?אני קראתי את כל המידע שיש בפורום ובאינטרנט ואני רוצה לדעת עוד קצת לגבי המערכות של הרכב,אמינות,צריכת דלק בעיר ובכללי כל שבב של מידע יעזור לי...

כמו כן הייתי רוצה לדעת עלויות תחזוקה של הרכב ועוד אופציה שחשבת עלייה היא פורד מונדאו עם מנוע 2300,למרות שאני יודע שהרכבים מקטגורייה שונה המרחק מבחינת המחיר אינו גדול בין שניהם...

 

תודה לכולם,

זיו.

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם

בשנים האלה הפלואנס סבל מחוסר כח, הרבה אנשים התלוננו על זה, במנוע 2000 הבעיה השתפרה אך מעט, קח בחשבון את הנושא במידה וביצועים זה מה שחשוב לך, הגיר לא עשה בעיות שונות, אך שוב - זה רנו ויש בעיות חשמל ושונות.

 

הפורד מאידך, גדולה יותר, מסיבית יותר, מנסיעה שערכתי, נוסעת טוב אך מעט רועשת

 

צריכת דלק - בעיר - פלואנס, בין עירוני - פורד

אמינות - פורד

גודל (אם חשוב) - פורד

דינמיות - למרות הגודל - פורד

תחזוקה - לא הייתי מסתכן עם צרפתית, פורד הלכו על נוסחה פשוטה - מנוע של מאזדה, אמנם מיושן מעט וגיר פלנטרי 6 הילוכים, שילוב אמין ומוצלח - שוב, פורד.

ישיבה על הכביש, בידוד רעשים, אחיזה - פורד

 

חוץ מזה שאתה יכול במחיר בדיחה להביא מונדאו 2011 שזה רכב מנהלים שזה ברמה אחת מעל הפלואנס שזו משפחתומטית עדר.

 

תהנה.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם (נערך)

איזה בעיות חשמל כרוניות יש בפלואנס? איזה בעיות שונות?

הבעיה של החוסר כח היא ב פלואנס 1.6 בלבד.

ה2000 מאיצה מהר יותר מהמונדיאו 2.3.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

יש את הפלואנס מהדגם הזה בדיוק לחבר שכבר עשה 160000 ק"מ בלי שום בעיה, הביצועים טובים, צירכת הדלק עומדת על 1/11 כשהרוב המכריע של הנסיעות הוא מחוץ לעיר.

 

עד כה האמינות מושלמת.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
בשנים האלה הפלואנס סבל מחוסר כח, הרבה אנשים התלוננו על זה, במנוע 2000 הבעיה השתפרה אך מעט, קח בחשבון את הנושא במידה וביצועים זה מה שחשוב לך, הגיר לא עשה בעיות שונות, אך שוב - זה רנו ויש בעיות חשמל ושונות.

 

הפורד מאידך, גדולה יותר, מסיבית יותר, מנסיעה שערכתי, נוסעת טוב אך מעט רועשת

 

צריכת דלק - בעיר - פלואנס, בין עירוני - פורד

אמינות - פורד

גודל (אם חשוב) - פורד

דינמיות - למרות הגודל - פורד

תחזוקה - לא הייתי מסתכן עם צרפתית, פורד הלכו על נוסחה פשוטה - מנוע של מאזדה, אמנם מיושן מעט וגיר פלנטרי 6 הילוכים, שילוב אמין ומוצלח - שוב, פורד.

ישיבה על הכביש, בידוד רעשים, אחיזה - פורד

 

חוץ מזה שאתה יכול במחיר בדיחה להביא מונדאו 2011 שזה רכב מנהלים שזה ברמה אחת מעל הפלואנס שזו משפחתומטית עדר.

 

תהנה.

פלואנס רחוקה להיות ממשפחטומטית עדר, בטח במצב שהשוק לא מחבב את רוב המכוניות הצרפתיות.

מעבר לכך המנוע והגיר מגיעים מרכב יפני, מה זה שונה מהמאזדה לדברייך? מנוע וגיר של ניסאן.

זה לא שהמונדיאו נהנית משוק טויוטה יאריס. אין לי מושג מה הניסיון שלך עם רכבי רנו מהשנים האחרונות, אבל לי יש ניסיון עם שניים ואיך לומר? כל הסיפורים האלו על בעיות חשמל, לא רלוונטיים. נחלת העבר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...