Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מעוניין לקנות אלפא רומיאו 159 2.2 עם סלספיד, לפי מה שיש ביד 2 השנה המדוברת היא בין 09-11.

לפי הניסייון שלכם, רציתי לדעת על מה הכי כדאי לשים לב.

- על טיפולים שוטפים, מה העלות? לפי יצרן אפשר לעשות אותם כל 35,000 ק"מ האם זה בסדר.

- האם זה רכב שמתאים לנסיעות רחוקות (מתכוון לעשות בערך 100 ק"מ ביום לעבודה וחזור).

- האם הוא מתאים למשפחה צעירה.

- מה עדיף, לקנות לפני 100,000 ק"מ או אחרי (שמעתי שיש איזה טיפול גדול ומקיף שאמורים לעשות ב100 אלף ק"מ, האם זה נכון).

- תקלות נפוצות בתיבת ההילוכים סלספיד, האם זה משהו נפוץ ואחרי קניה זה משהו שצריך "לחכות" לו.

- עוד תקלות מוכרות למיניהם.

- על מה לשים לב כשנמצאים ליד הרכב שמתכוונים לקנות?

- אם אני לא טועה יש שרשרת במקום רצועת טיימינג ברכב הזה, האם זה נכון?

- צריכת דלק אמיתית בנסיעה משולבת אמורה להיות 10 ק"מ לליטר, האם גם זה נכון?

 

אודה לכם על כל מידה נוסף.

בברכה,

מקסים.

פורסם

הנה סקירה שלי על הרכב

 

וקצת מידע נוסף. הרכב הנל עבר (אחרי עוד יד קצרה באמצע) לחבר שנסע עליו כשנתיים וחצי על לפני כחודשיים. עלויות האחזקה אצלו עלו משמעותית, ההוצאות העיקריות הן:

 

טיימינג - לרכב יש "מחלה" של שרשרת טיימינג (לכאורה ללא טיפול) שנמתחת ויש להחליפה - כ-5000 ש"ח (ברכב הזה בוצע אחד לפני שקניתי ואחד אחרי שמכרתי...)

משאבת דלק הוחלפה - לא זוכר בדיוק, אבל למעלה מ-2000 ש"ח

משולשים אחרוריים - 2500 ש"ח

קלאץ' (בכ-100K) + משאבת סלספייד - עלה כ-11,000...

 

סה"כ הרכב מומלץ - עד כ-3-4 שנים ועם ק"מ נמוך. אני מאוווווד נהנייתי ממנו. אבל קח בחשבון שכאשר הדברים מתחילים להתבלות יש עלויות שהן מעבר למזדה 3...

 

לגבי המגיבים מעלי:

 

1) אני דווקא חושב שהסלספיד מתאים לאופי של ה-2.2

2) ה-TBI אכן הדגם המוצלח ביותר (גם מנוע גם התנהגות) - לא מהתנסות אישית

פורסם
מה עדיף, לקנות לפני 100,000 ק"מ או אחרי (שמעתי שיש איזה טיפול גדול ומקיף שאמורים לעשות ב100 אלף ק"מ, האם זה נכון).

אם אתה מנסה לחסוך עלות של טיפול כל שהוא הרכב כנראה לא בשבילך.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

×
×
  • תוכן חדש...