Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה מחפש ידני, ממליץ לך בכלל ללכת על פיאט פנדה. בתקציב שלך אפשר למצוא רכב שמור משנתון מתקדם יותר, ומנסיון- הרכב חסכוני בדלק ומרגיש מצוין על הכביש.

פורסם
קראתי קצת על ליסינג, זה אומר שיהיה לי את הלוגו שלהם על הרכב ובנוסף אני לא אוכל להתקין מערכת רמקולים או כל תוספת שארצה

 

אז... בתקציב 25-30, פיקנטו או סיריון?

אם לאחר שנה אני ארצה למכור את הרכב, בכמה הערך שלו יירד אחרי עוד יד ושנה?

 

אבא שלי עושה עסקה כזו. אין שום לוגו על הרכב.

 

הוא מרגיש פרטי לכל דבר, אבא שלי עושה לו חלונות שחורים אוטוטו - זה משהו שלא יוכל לרדת ובכ"ז עושים, כי זה פשוט נוח.

 

אתה יכול להתקין איזה רמקולים שבא לך, אתה תבחר אם להוריד אח"כ או לא - בדיוק כמו שהיית עושה עם רכב שקנית לשנה.

 

אישית, רק בגלל ההפסדים האדירים שיש בין קנייה למכירה - לא הייתי עושה את זה. השוק מוצף ברכבים וקשה למכור.

 

הדרך היחידה שבה אני רואה שאתה יוצא בזה עם מינימום נזק זה לנסות להשיג עסקה ממש, אבל ממש טובה - ככה שתוכל לגלגל את ההנחה שקיבלת לרוכש הבא.

 

בכל דרך אחרת, עסקת הליסינג משמעותית יותר מוצלחת מבחינתך.

פורסם
אבא שלי עושה עסקה כזו. אין שום לוגו על הרכב.

 

הוא מרגיש פרטי לכל דבר, אבא שלי עושה לו חלונות שחורים אוטוטו - זה משהו שלא יוכל לרדת ובכ"ז עושים, כי זה פשוט נוח.

 

אתה יכול להתקין איזה רמקולים שבא לך, אתה תבחר אם להוריד אח"כ או לא - בדיוק כמו שהיית עושה עם רכב שקנית לשנה.

 

אישית, רק בגלל ההפסדים האדירים שיש בין קנייה למכירה - לא הייתי עושה את זה. השוק מוצף ברכבים וקשה למכור.

 

הדרך היחידה שבה אני רואה שאתה יוצא בזה עם מינימום נזק זה לנסות להשיג עסקה ממש, אבל ממש טובה - ככה שתוכל לגלגל את ההנחה שקיבלת לרוכש הבא.

 

בכל דרך אחרת, עסקת הליסינג משמעותית יותר מוצלחת מבחינתך.

גם אם עושים ריתוך בשביל הרמקולים?

איך בדיוק עובד התשלום?

פורסם
כי פיקנטו זה הרבה יותר "אוטו" לאותו כסף. היא מרגישה כמו רכב אמיתי, כמה שאפשר לרכב ברמה כזאת היא איכותית בפנים, השיכוך טוב. זה באופן כללי רכב יותר נעים לשהות ולנסוע בו. וגם מנוע יותר חזק בגירסא 1.25. לא הכי חסכונית זה נכון. אבל היא מכונית טובה לקטגוריה. אלטו לאומתה נופלת ברוב הפרמטרים האלו.

מי שרוצה חיסכון נטו, יש גם אייגו ונגזרותיה. אבל רק שני פתחי מיזוג (בפיקנטו כמו ברכב אמיתי יש 4 וגם המזגן חזק).

 

תשובה מעולה, הצלחת לנסח את מה שאני לא הייתי בטוח איך להסביר.

פורסם

ממתי מרתכים רמקולים? חוץ מזה, אתה באמת חושב שחברת הליסינג תפתח את הדלתות של כל רכב ותבדוק אם התקנת רמקולים? תחשוב ברצינות. הם לא עד כדי כך משועממים.

 

מעבר לכך ראיתי שעלתה כאן ה206+ - לא. זה רכב מיושן שמבוסס על ה206. אם כבר סופר מיני צרפתית במחיר הזה אז קליאו III. יותר מודרנית, יותר בטיחותית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...