Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני חדש בכל התחום של רכבים, ורציתי לדעת, אם סוזוקי אלטו ממש חסכוני בדלק, למה מציעים את הסיריון ולא אותו?

כנל קיה פיקנטו

 

אם נגיד הייתי רוצה רכב חסכוני ב25-30 לא היה עדיף את הרכבים האלו על סיריון?

פורסם

סיריון היא רכב יותר גדול מאלטו ויותר טובה ממנו.

 

אין מה להשוות בכלל.

 

אם אתה יכול להסתפק בגודל של האלטו\I10 הישנה, לך עליהן. יתנו לך תמורה יותר טובה לכסף (שנתון מתקדם יותר) ויש להן גם גב של יבואן - דייהטסו כבר לא מיובאת יותר לארץ, לעומת האחרות.

פורסם
סיריון היא רכב יותר גדול מאלטו ויותר טובה ממנו.

 

אין מה להשוות בכלל.

 

אם אתה יכול להסתפק בגודל של האלטו\I10 הישנה, לך עליהן. יתנו לך תמורה יותר טובה לכסף (שנתון מתקדם יותר) ויש להן גם גב של יבואן - דייהטסו כבר לא מיובאת יותר לארץ, לעומת האחרות.

לגבי האלטו הבנתי שהיתרון שלה זה רק הדלק.

אבל ב25-30K, למה עדיף הסיריון על הפיקנטו?

פורסם

היא לא. פיקנטו נותנת דיל יותר טוב בכל הפרמטרים, למעט צריכת דלק. פיקנטו זה לא רכב חסכוני - יש לי אחת כזו והיא פשוט בזבזנית לעומת רכבי מיני אחרים שהיו לי.

פורסם
היא לא. פיקנטו נותנת דיל יותר טוב בכל הפרמטרים, למעט צריכת דלק. פיקנטו זה לא רכב חסכוני - יש לי אחת כזו והיא פשוט בזבזנית לעומת רכבי מיני אחרים שהיו לי.

אם אני קונה עכשיו רכב לשנה ב25-30K (ואחרי שנה אשדרג לרכב ב50K), מה היית ממליץ לי לקנות?

 

בנוסף, הפיג'ו 206+ רלוונטי?

פורסם
היי,

אני חדש בכל התחום של רכבים, ורציתי לדעת, אם סוזוקי אלטו ממש חסכוני בדלק, למה מציעים את הסיריון ולא אותו?

מציעים? מי מציע?

פורסם

אל תקנה עכשיו רכב לשנה.

אלא אם אתה ממש אוהב להתעסק בקניה \ מכירה ויש לך זמן לזה.

מכירת רכב יכולה לקחת הרבה מאוד זמן. או שפשוט תצטרך לרדת חזק במחיר. בעיקר אם זה פיקנטו \ אלטו שהשוק מוצף בהן.

פורסם

הפיקנטו אולי לא חיסכונית אבל זה לא שהסיריון ממש חיסכונית.

אם עדיף אלטו או סיריון זה תלוי בתקציב ואם אתה מחפש גיר אוטומט או ידני,הסיריון מגיעה רק אוטומטית.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כי פיקנטו זה הרבה יותר "אוטו" לאותו כסף. היא מרגישה כמו רכב אמיתי, כמה שאפשר לרכב ברמה כזאת היא איכותית בפנים, השיכוך טוב. זה באופן כללי רכב יותר נעים לשהות ולנסוע בו. וגם מנוע יותר חזק בגירסא 1.25. לא הכי חסכונית זה נכון. אבל היא מכונית טובה לקטגוריה. אלטו לאומתה נופלת ברוב הפרמטרים האלו.

מי שרוצה חיסכון נטו, יש גם אייגו ונגזרותיה. אבל רק שני פתחי מיזוג (בפיקנטו כמו ברכב אמיתי יש 4 וגם המזגן חזק).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

למרות שפתח המיזוג לטעמי עובד טוב מאוד.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
ממליץ לך ללכת על עסקה של ליסינג פרטי דרך AVIS ולא להתעסק כלל עם קניית ומכירת רכב.

 

יצא לך יותר הגיוני ויותר פשוט.

קראתי קצת על ליסינג, זה אומר שיהיה לי את הלוגו שלהם על הרכב ובנוסף אני לא אוכל להתקין מערכת רמקולים או כל תוספת שארצה

 

אז... בתקציב 25-30, פיקנטו או סיריון?

אם לאחר שנה אני ארצה למכור את הרכב, בכמה הערך שלו יירד אחרי עוד יד ושנה?

פורסם
סריון קיימת רק באוטומט. פיקנטו אוטומטית לא תמצא גם לא ב 30. אא"כ 200 אלף ק"מ בתוספת שאסי.

כמה פיקנטו ידנית צורכת? האמת שדיי בא לי ידנית אני אוהב לשלוט ברכב.

בתקציב אני אוכל להכניס פיקנטו נורמלית ללא בעיות? מתכוון להכניס מערכת רמקולים, חיבור AUX/USB וכו'

×
×
  • תוכן חדש...