Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דוקא הסוויפט ספציפית ממש קטנה (יחסית לסופר מיני). לא בטוח שעגלה גדולה תיכנס בבגאז'.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

האמת שאין לי תשובה לזה. נסעתי על סוויפט ולפחות מקדימה לא הרגשתי חוסר במקום ביחס לסופר מיני אחרות. יכול להיות שתא המטען באמת קטן. אף פעם לא עשיתי בדיקה או סקר שוק על עגלות תינוק, אבל כנראה שיהיה נכון יותר לקנות עגלה שמתאימה לרכב במקום רכב שמתאים לעגלה, אם הדבר אפשרי.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אתה כמובן צודק, ההבחנה היתה לגבי עגלת אמבטיה בניגוד לטיולון, לא לגבי מותגי עגלות. וגם לך תתווכח עם אישה בהריון, או מיד אחרי לידה. יותר פשוט להחליף אוטו וזהו [emoji6]

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

על זה אני מסכים איתך :lol:.

 

עגלות אמבטיה לא מתפרקות? אם כן אפשר למצוא פתרון כמו לשים את האמבטיה בתוך הרכב.

הנקודה שלי היא שלהיות כל כך מקובע על דגם אחד רק כדי שכל עגלה תיכנס בשלמותה למטען היא מחשבה לא נכונה. בסופו של דבר אתה תקנה רכב עם נתונים פחות טובים משמעותית רק בשביל הידיעה שכל עגלה תיכנס כמו שהיא לתא המטען (גם על המחשבה הזו לא הייתי סומך, בסוף בת הזוג תבחר את העגלה היחידה שלא נכנסת).

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אני חושב שאנחנו מסכימים - בגלל זה הצעתי גם 208, קליאו, וכאמור גם i20 או ריו האצ'בק בטח לא רעות, אם כי כנראה פחות חסכוניות.

 

באופן מפתיע, מבדיקה קצרה ביד2, המחירים של כל אלו לא נמוכים משמעותית ל-2014 מאלו של הג'אז, ולכן אין להן לדעתי עדיפות משמעותית על הג'אז.

 

לדעתי, עדיף לקנות רכב משנתון אחד נמוך יותר אם מקבלים רכב מטופל עם ק"מ נמוך משמעותית ובלי פגיעות, בניגוד לאקזמפלר מתחילת השרשור.

 

ובסוף, תמיד העגלה הרצויה לא תתאים לאוטו. זה מרפי בסיסי ודרכם של עו"ד לענייני משפחה לפרנס את עצמם (אני לא אתפלא אם הם משחדים את יצרני העגלות). עם בגאז' גדול, לפחות תוכל להגיד שהשתדלת כמיטב יכולתך (וברצינות, יותר עגלות יתאימו, ואז יהיה פחות על מה לריב).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

תודה על התשובות שלכם, ביטלתי את העסקה.

יחד עם זאת קיבלתי הצעה חדשה והיא הונדה ג'אז היברידית שנת 2013, פרטית, עם 73 אלף קילומטר.

JAZZ.jpg

 

ינסו להגיע ל60 אלף ש"ח עבורה

פורסם

זו בדיקה שאתה עשית? אם לא, הייתי מציע שתיקח לבדיקה במקום אחר, רצוי כזה שהמוכר מראה קצת התנגדות להגיע אליו (או פחות ממליץ עליו)

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

שלילי, זו בדיקה שבוצעה ע''י החברה עצמה. כמובן שתרם הקניה אקח אותה למקום מעט מרוחק ואבצע בדיקה. אך האם העסקה הזאת נשמעת כן טובה לעומת העסקה הראשונה בתחילת השרשור ?

פורסם

היתה תאונה מאחורה, מאוד תלוי בתוצאות בדיקה בלתי תלויות.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם (נערך)

הבדיקה הזו לא שווה כלום. אגיד את זה כך, גם אם תוציא רכב מהסוכנות תגרור אותו למכון בדיקה כדי שיגיע לשם עם 0 ק"מ ותעביר אותו בדיקה לא תקבל תוצאות כאלה נקיות (אני מדבר על הסעיפים עם הV) פרט אולי לעניין המרכב שאולי יצא נקי.

 

פרסם את הבדיקה שעשית בעצמך כאן, אז גם נקבל תמונה שאפשר להתייחס אליה לגבי הפגיעה שהרכב קיבל.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

זה בדיוק הפוך. אתה לוקח את הרכב לבדיקה כדי לדעת אם לקנות. מה אני מפספס?

 

לרכב הספציפי הזה היתה תאונה מאחור. אי אפשר לדעת מקריאה בפורום כמה חמורה היא היתה, בשביל זה צריך בדיקה. בהסתברות מסוימת, אחרי בדיקה הוא יפסל. אם זה לא מספיק טוב, אל תיקח אותו. בנוסף, הבדיקה שמציגים לך יצאה חלקה פרט לזה, אבל זה ממש לא מבטיח שגם הבדיקה שאתה תעשה תצא יפה כל כך. נסעת עליו? ראית אותו? זה כבר ייתן לך אינדיקציה מסוימת. ראית היסטורית טיפולים שלו? היה לו משהו מיוחד מעבר לטיפולים שוטפים? ראית דו"ח שמאי וקבלה על תיקון התאונה?

 

ד"א, למה אתה מחפש רכבים רק ממגרשים? אם אין לך צורך במימון, הייתי מציע לנסות לחפש גם מפרטיים. יש את זו שהזכרתי קודם (לא היברידית), קצת מיקוח ואתה מאוד קרוב לתקציב. והיא מ-2014 ועשתה פחות מ-60,000 ק"מ.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

אתה צודק אך לא הבנת אותי, התכוונתי שאני לא אקח סתם רכב לבדיקה ברכב שאני לא מעוניין בו. לגבי הרכב שאמרת לי הוא נמכר כבר לפני שבועיים. אני לא מחפש רק ממגרשים, פשוט ההיצע שלהם גדול יותר ויש להם גם ידיים פרטיות. ועם אחריות לשנה על 10 מכלולים.

פורסם
על זה אני מסכים איתך :lol:.

 

עגלות אמבטיה לא מתפרקות? אם כן אפשר למצוא פתרון כמו לשים את האמבטיה בתוך הרכב.

הנקודה שלי היא שלהיות כל כך מקובע על דגם אחד רק כדי שכל עגלה תיכנס בשלמותה למטען היא מחשבה לא נכונה. בסופו של דבר אתה תקנה רכב עם נתונים פחות טובים משמעותית רק בשביל הידיעה שכל עגלה תיכנס כמו שהיא לתא המטען (גם על המחשבה הזו לא הייתי סומך, בסוף בת הזוג תבחר את העגלה היחידה שלא נכנסת).

בדקתי ג'אז היום, לא משתגע על האוטו נראה לי יותר מדי הייפ אבל דווקא הבגאז' נדיב ונראה לי מספיק לאמבטיה. בטח אם מקפל אחד המושבים. בהצלחה.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

×
×
  • תוכן חדש...