Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב עד 50 אלף שקל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חבר'ה,

אני קצת אבוד באיזה רכב לבחור, ואיזה רכב הכי מתאים לדרשות שלי. בהתחלה נורא רציתי איביזה

והביטוח די יקר, גם קצת קשה למצוא רכב שהגיר שלו טוב שלא נדבר על האיבזור הפנימי שהוא גרוע.

 

הדרישות שלי לרכב שאני רוצה הן, לפחות 3 שנים שקט מכני, איבוזר פנימי טוב בקרה מלאה, אמין,

קטן (האצ'בק), מנוע 1.4 +-, יציב על הכביש.

אני לא נוסע נסיעות ארוכות בדרך כלל, יותר עירוני, ולפעמים בין עירוני.

באמת שאין לי מושג במה לבחור, ואני מרגיש אני הולך לאיבוד בין כל הרכבים ומה טוב לי.

 

התקציב הוא עד 50 אלף, כמה שפחות יותר טוב ויחסוך לי לביטוח.

אלו הרכבים שאני חושב שמתאימים לי וגם לתקציב:

 

- אופל אסטרה - Enjoy אוט' 5 דל' 1.4 טורבו - שנתון: 2011/2012

רוב הרכבים בשוק הם מליסינג או השכרה

- יונדאי i20 - דגם: Insight או Inspire אוט' 1.4 (100 כ"ס) - שנתון: 2011/2012

גם פה רוב הרכבים בשוק הם מליסניג או השכרה

 

- מאזדה 2 - Active אוט' 1.5 (103 כ"ס)

אין הרבה בחירות בצפון והרוב במרכז (לא שזה בעיה) רק לא מכיר את הרכב

 

- סיאט איביזה - Style אוט' 1.2 - 105 כ"ס - שנתון: 2011/2012

הביטח יקר כן, אבל מבחינה מכנית ממה ששמעתי היא מאוד טובה.

 

- קיה פיקנטו - LX אוט' 1.2 (85 כ"ס) - שנתון: 2011/2012/2013

הרכב נראה טוב, קצת מרגיש לי נשי - אבל זה בטח משהו אצלי.

 

בקיצור, אלו הרכבים שאני רוצה כרגע.

איזה עדיף לבחור? - מה נסיון שלכם...

 

תודה רבה!

פורסם

מבחינת אמינות , הפיקנטו ה2 והI20 יהיו אמינות יותר, האופל לא נחשבת בעייתית במיוחד והגיר באיביזה רגיש יחסית.

מאזדה 2 עדיף לחפש דיינמיק, בטיחותית יותר מהאקטיב (6 כריות אוויר מול 2).

מבחינת חסכון כדאי לשקול אופציות אחרות כמו מיצובישי ספייס סטאר או ניסן מיקרה , אבל לפחות לספייס סטאר יש זוויות גלגול גדולות.

פורסם

או-קיי, אז עכשיו זה מצמצם לנו את האופציות ל-4 רכבים. - מאזדה, פיקנטו, i20 ואופל

עכשיו בגלל שאופל ו i20 הן רכב השכרה, יש אותם יותר מידי בשוק, שווה לחפש אחרי רכב שעבר ליסניג/השכרה?

או שלהתמקד ב- מאזדה ובפיקנטו ?

×
×
  • תוכן חדש...