Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במחירון של לוי יצחק באינטרנט יש סעיף ״ליסינג 0 ק״מ״, וכן ישנו ״0 ק״מ לשעבר״. מה ההבדל ביניהם ?

 

כמו כן, אם הרכב נקנה 0 ק״מ, הוא ירשם על שם חברת הליסינג ביד 00, ועל הרוכש השני כ 01.

 

איך אני אמור לבצע את חישוב שווי הרכב ?

-> 2 ידיים + יד ראשונה 0 ק״מ ?

- זה מוריד כמה אלפים על היד הראשונה + 14 אחוז על 0 ק״מ (וזה המון!)

 

או שמא

-> 1 ידיים + יד ראשונה 0 ק״מ לשעבר (ואז זה רק 14 אחוז ירידת ערך)

 

 

בעקרון אני רוצה לקנות מחר.. אבל אני והמוכר מאוד מבולבלים, הרכב יחסית חדש, כך שמדובר בהרבה אלפי שקלים הבדל.

פורסם

אני חושב שההפחתה לרכב ליסינג ממוני היא 10% ולא 14%, בניגוד לרכב ליסינג נהג יחיד.

וכן, אם ישנה הפחתה בגין יד שניה, צריך לקחת אותה בחשבון.

צריך לזכור שמחירון יצחק לוי הוא מחייב רק חברות הביטוח. לגבי העסקאות זה עניין של כושר מיקוח.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני גם שאלתי את עצמי את השאלה הזאת בדיוק.

לדעתי האופציה הראשונה פשוט לא באה בחשבון, אני (בתור המוכר) הייתי מתעקש על האופציה השניה.

פורסם

השאלה איך חברות הביטוח מתייחסות לזה. כמו שציינתי, זה הפרש גדול מאוד, ובתור אחד שנכווה בעבר מתביעת נזק דומה, אני מעט חושש.

חוץ מזה, שאמכור, כנראה תיהיה לזה אותה התייחסות.

פורסם

כאשר תמכור, תהיה יד שלישית, "ליסינג 0 קילומטרים לשעבר". ואם לא תצליח לשכנע את הקונה העתידי שלך בעזרת ההסכם המקורי לרכישת רכב, תהיה מבחינתו "ליסינג מרובה נהגים".

גם בשביל חברת הביטוח תהיה יד 3 ועם כתם ליסינג.

לכן העסקה הזאת משתלמת רק במקרה שתחזיק ברכב שנים רבות ותקבל אותו עכשיו במחיר טוב. גם תסכם עם המוכר שהוא נותן לך מסמכים המוכיחים עסקת ליסינג 0 קילומטרים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בתור רוכש הרכב אתה צריך להתייחס למחירון מינוס 14%, שזו ההנחה שקיבל רוכש הרכב, עת קנה את רכבו.

 

כל מה שאתה מבקש, הוא לגלגל את ההנחה שהוא קיבל, אליך.

 

זה בהנחה ואתה מעוניין לשלם מחירון עבור הרכב (וזה נדיר היום, המינימום הוא מחירון מינוס 10%).

 

עסקה הוגנת לשני הצדדים במקרה זה - היא חישוב כזה:

 

מחירון "רשמי" - 100 אלף ש"ח (נניח).

 

מחירון משוקלל עם הנחת ליסינג - 85 אלף ש"ח.

 

מחיר לסגירה - 77 אלף ש"ח.

 

בסופו של דבר אתה מחזיק רכב די חדש, שהוא כבר עכשיו יד 3 עם כתם ליסינג בעברו. המחיר חייב להתחשב בזה.

פורסם

כשהלך לי רכב שנקנה במקור כליסינג 0 ק"מ (אני הייתי היד השלישית) הורידו לי 14% מהמחירון (הבאתי מכתב מחברת הליסינג שמכרה את הרכב ליד השניה)

 

ד"ר סובארו - אתה חי בסרט - בדגם הממוצע לא תקבל הנחה נוספת של 10% מעבר להנחת ליסינג - תשכח מזה.

 

רוב כלי הרכב לא נמכרים במחיר מחירון, וקשה מאד לחשב את מחיר המכירה מראש.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

למיטב זכרוני, זה הורדה של 10% על מכירת 0 ק"מ, כמובן שהיד בליסינג נחשבת.

לדעתי זו אחלה עסקה לקונה. כי בפועל זה לא ליסינג עם המחלות הנלוות אלא סתם קומבינה למכירת רכבים בזול.

עדיף לקנות ממישהו רכב שנקנה במסגרת 0 ק"מ מאשר רכב שבאמת ננהג במסגרת ליסינג.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

- פיאט בראבו סנסשיין רובוטית 1.4 - 2011

×
×
  • תוכן חדש...