Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 - רמות גימור


duzik
שימו לב! השרשור הזה בן 2628 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הדגם החדש שכב נמכר במכירה מוקדמת, יגיע עם מערכות בטיחות חדשות, רכה יותר, בטוחה יותר, ושקטה הרבה יותר!!!

מנהיגה בדגם החדש - יש הרבה שינוי.

 

מקס

יש מפרט? מידע על אבזור חדש מה מו מי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופציה נוספת לשיקול דעתך, אופל אסטרה האצ'בק. רכב מעוצב עם מנוע טורבו חזק וברמות האבזור הגבוהות מאובזר יפה

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגם החדש שכב נמכר במכירה מוקדמת, יגיע עם מערכות בטיחות חדשות, רכה יותר, בטוחה יותר, ושקטה הרבה יותר!!!

מנהיגה בדגם החדש - יש הרבה שינוי.

 

מקס

 

היי מקס, תוכל לספר אם הוסיפו בקרת שיוט אדפטיבית ותיקון סטייה מנתיב? זה יהיה קלף מנצח.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם לידע כללי . אין הבדל ממשי בחיים האמתיים ,בין גרסת ה2 ליטר של המזדה לבין גרסאות ה 150 כס של ואג וזה כולל גם את הדיזל באוקטביה וזה כולל את הפוקוס לא במנחת סטרילי ולא בעליות לצפת . לפותח השרשור רמת הגימור הגבוהה מיותרת היא לא מציאה שום דבר חשוב .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא בתנאי יום יום יש הבדל גדול בין מנוע המאזדה {אטמוספרי} לבין המנועי טורבו של VAG וPSA,למנועי טורבו מומנט גבוה בצורה משמעותית,ומה שיותר חשוב הוא שהשיא של המומנט מגיע בטורים מאד נמוכים{1500-1800 סל"ד},לעומת מנוע המאזדה שיש לו כ20% פחות מומנט,והשיא שלו מגיע ב4000 סל"ד.

המשמעות של זה שבמנועי טורבו יש לך כוח זמין והרבה מהטורים המאד נמוכים,ובמנוע של המאזדה{במקרה הזה} צריך ללחוץ וחזק כדי לקבל את אותם הביצועים שמגיעים בקלות ובשקט במנועי הטורבו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם ברמת הגימור האמצעית (קומפורט) מקבלים את האבזור המעניין שיש אותו באיוניק -ניתור תנועה חוצה וקרוז קונטרול אדפטיבי ?

תודה

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
היי מקס, תוכל לספר אם הוסיפו בקרת שיוט אדפטיבית ותיקון סטייה מנתיב? זה יהיה קלף מנצח.

בקרת שיוט אדפטיבי אין, תיקון סטייה מנתיב קיים.

אבל גם הוסיפו את הפנסי לד האדפטיבים. ומערכת מווסת את כוחות הG הפועלים על הרכב, השתיקו רעשים, ומי שאוהב גם את ניצול הכח אז יש גם מצב ספורט.

 

מקס

<-- זה היעד :evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2628 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...