Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גראנד פיקסו, אאוטלנדר או אורלנדו... רכב ל7 (מזדמנים)


sip
שימו לב! השרשור הזה בן 2623 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לי נראה שרכב ה-7 מקומות שתרכשו עכשיו, נועד להרבה פחות זמן. ברגע שהמתבגרים יפרשו כנף, יצאו מהבית (ואולי) ירכשו רכב משל עצמם, הצורך ברכב גדול יתייתר ותמצאו את עצמכם מחפשים רכב משפחתי רגיל.

 

אז לעניות דעתי אתם מחפשים רכב ל-5 שנים ולא ל-15 שנים.

 

 

לא.....

לחלוטין ל15 שנה ואם היה אפשר אז מבחינתי גם ל30 (פרוצדורת החלפת רכב שקולה בעיני למעבר דירה ללא מובילים, תוך כדי שיפוץ ועם מיגרנה.... או במילים אחרות - כיף מאוד מפוקפק).

 

כל מה שאני צריך זה רכב שתמיד יתניע כשיבקשו ממנו, יסע בנוחות, לא ישתעל בעליות ויחזור עם ערב בשקט למלונתו בלי רעשי מירמור מיותרים.

לא מחפש נוחות יוצאת דופן, לא רכב שודים ולא ספויילרים מזנב כריש מנומר.

 

הנחת המוצא שלך כרגיל מדוייקת וכל השיקולים שציינת אכן נלקחו בחשבון

זו הסיבה שאנחנו עוברים ממיניוואן נורמאלי לקטגורית הצפופמיניוואנים.

ההנחה היא שאכן תוך 5-6 שנים הוא יתפקד בעיקר כרכב 5 (עם תא מטען מרווח) ורק מדי פעם כרכב עתיר נוסעים.

ועדיין נשמור אותו כבן משפחה ולא נזנח אותו לטובת קורולה מזדמנת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שהיה לו את הסיטרואן ועכשיו עם הרנו .

ממליץ על הרנו סניק בגרסת הדיזל .

זול יותר, אמין יותר , חסכוני יותר , מאובזר יותר, אחזקה יותר זולה , נוח ומרווח) ( שורה שלישית מתוכננת טוב יותר .

כנראה גם סחיר יותר בגלל הדיזל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא ממליץ ללכת על האאוטלנדר, הרנו והסיטרואן לא מזדקנות בכבוד בכלל - וספק אם יגיעו אפילו ל-15 שנה.

 

התקיונים בדיזל יקרים יחסית ולכן יעלו יותר, ובמקרה של נסועה נמוכה - מדובר בהוצאה מיותרת.

 

shaulc - מבחינתם הם יסעו ברכב עד הגרוטאות - סחירות היא ממש לא שיקול בבחירה שלהם.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מסכים שסיטרואן תזדקן רע. ראיתי השבוע סיטרואן ג'אמפי 1.9 דיזל ידנית. שנת 2003 . המכונית חבוטה מכל פינה.

יש מעט מאד פח ישר. ניכר היטב שעבדה בתור רכב הובלות.

אבל : הדש בורד שלם וללא פיצוצים. גומיות חלונות שלמות ובמצב טוב. אפילו הפנסי זכוכית עדיין צלולים.

נכון חלון השעונים קצת הלבין. איזור הרדיו עבר התקנה מקומית ויש קצת חוטים שיוצאים מהצדדים. הריפודים דהויים

אבל הרכב עדיין עמוס סחורה ומתפקד ואני בטוח שבקושי משקיעים בו למרות שהוא כל היום בחוץ.

ראיתי גם סיטרואן C4 פרטית בנזין. מודל 2006 . 400K ק"מ. הריפוד של הגג מדלדל (לא משהו שרפד או דבק נגרים לא יפתור).

יש גומיית סף של חלון שמאלי אחורי קצת רופפת . בולמים צריכים החלפה.מנגנון פתיחת תא מטען התקלקל.

מזגן דלף לתא נהג (תקנו חור בצינורית). יש לחיצת פח ארוכה מצד אחד מעמוד עקשן בחנייה.

גיר רובוטי ששופץ פעם אחת .אבל חוצמזה : הכל מתפקד וללא פיצוצי פלסטיק או דהיית שמש.

 

אני לא יודע מה איכות החומרים היום אבל קשה לדעת מה ילד יום.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לי סיטרואן ג'מפי 2007- אחרי 250 אלף קילומטרים התחלתי לתקן כל מיני דברים לא זולים די באותו הזמן.

רכב ל 15 שנה - תיקח אאוטלנדר, וורסו, מזדה 5 ( אני יודע שלא כולם יתאימו לדרישות, זה ברמת העיקרן ). הכוונה לרכבים ללא טורבו וללא גירים רובוטיים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מסכים שסיטרואן תזדקן רע.

 

הדוגמאות שהבאת הן היוצא מן הכלל שאינו מעיד על הכלל. ראה כמו סיטרואן קסרה (מכונית הרבה פחות מסובכת מהג'אפי) נשארו על הכביש לעומת למשל מיצובישי לנסר/כריזמה.

 

כשאני מייעץ למישהו שאינני מכיר אני מאד שמרן בהמלצותיי שכן בעוד עשור או משהו כזה כשיצוצו הבעיות - זה שקיבל את עצותיי יהיה לבד עם הבעיות...

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק. אז חוזר לטענה שלי לבחור את הרכב הכי נפוץ בפירוקיות בעוד 10 שנים. אני לא סומך על איכות הבנייה כיום.למזלי האוטו הוא כמו לגו ולכן אני מאד נעזר בפירוקיות כדי להשלים/לתקן חלקים חסרים.

סתם לדוגמא חיפשתי כסא מיוחד . היבואן רצה ₪5000 . מצאתי מפירוק ב ₪1200 .

אותו הנוהל אם ילך גיר או משהו מכני יקר.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שנמכר היום - האאוטלנדר יהיה הכי נפוץ בפרוקיות עוד 15 שנה :-D

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדוגמאות שהבאת הן היוצא מן הכלל שאינו מעיד על הכלל. ראה כמו סיטרואן קסרה (מכונית הרבה פחות מסובכת מהג'אפי) נשארו על הכביש לעומת למשל מיצובישי לנסר/כריזמה.

 

כשאני מייעץ למישהו שאינני מכיר אני מאד שמרן בהמלצותיי שכן בעוד עשור או משהו כזה כשיצוצו הבעיות - זה שקיבל את עצותיי יהיה לבד עם הבעיות...

לא אומר כלום. תבדוק מה מספר המיצובישי שנמכרו ביחס למספר של הקסארות ותבין לבד למה אתה רואה יותר מהן. אני נמצא לא מעט באיטליה, חלק גדול מהזמן בפריפריה שלה ואי אפשר להתעלם שם מהכמויות של הפנדות דור ראשון שאתה רואה פתאום בכל מיני משעולים הרריים ומדובר במכוניות בנות עשרים שנה במקרה הטוב, לא מיקרה, לא פיקנטו, פנדה. כשניסיתי לברר למה ההסבר שקיבלתי הוא שמדובר באוטו זול מאוד, פשוט ואמין או בקיצור אאוטלאנדר. בארץ כל מוסכניק שפוי יספר לך שפיאט זה זבל ואסור לגעת, אני מכיר אישית בראבו בת שבע שלא מכירה מוסכים למעט בטיפולים, הכרתי גם קסארה משך מספר שנים שלמעט שלבי תריס שבירים בפתח יציאות האוויר הפנימיות היתה אמינה להפליא לא מתפרקת ולא נעליים. נו אז מה אפשר ללמוד מזה ? כלום למעט העובדה שהתפיסה הזו לפיה אאוטלאנדר נבנה להחזיק לנצח וסיטרואן נגמרת אחרי שבועיים כבר באמת ראוי שתעלם.

 

ואגב לנסר, זוכר את הכניסה המסיבית של מיצובישי לישראל עם הלנסר דור חמש ? זוכר איזה להיט מטורף ? נו איפה ראית פעם אחרונה אחת כזו ? ודווקא אני רואה עד היום 306 ו ZX פה ושם והן יוצרו ונמכרו לפחות בחלק מהזמן במקביל למיצובישי דנן, אפילו פיאט אונו ראיתי על הכביש, אז מה זה אומר ? נאדה, כלום, אבל בטח גם לא את ההיפך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור מי שנאלץ לגרוט רכב בן 11 בשל חוסר בחלפים פשוטים - אתה פשוט לא חווית מספיק כדי להבין את נקודת המבט.

רכב שנמכר הרבה - תמיד יהיה שווה להחזיק לו חלפים כי יהיה מי שירכוש. רכב שיש ממנו פחות גם זמינות החלפים שלו הולכת וקטנה.

יש לי שכן עם טויוטה קרינה, שנוסעת מצויין - אבל כבר אף אחד לא מוכן לטפל בה - כי אין לה חלפים. לעומתה למאזדה 626 מאותן שנים אין בעיה למצוא חלפים, ויש בשפע.

 

אין מה לעשות - המסה בסופו של דבר מנצחת - במיוחד בגיל מתקדם של הרכב.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. התגובה שלי התייחסה לפוסט מס 51 שלך כאן למעלה, שם כתבת על ספק שלך ביכולת סיטרואן ורנו להגיע לגיל חמש עשרה.

2. מחזיק עד עצם היום הזה פולקסוואגן בת שבע עשרה, רואה פחות ופחות ממנה על הכביש, זה נכון ועדיין אין שום בעיה להשיג חלקי חילוף, הגם שלמזלי ( אחרי הכל לא אאוטלאנדר ) מדובר באלו שמוחלפים במהלך טיפול שנתי ותו לא, כך שזמינות חלקי מרכב או מכללים מכניים עתיקים, לא באמת עמדה למבחן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2623 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...