Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גראנד פיקסו, אאוטלנדר או אורלנדו... רכב ל7 (מזדמנים)


sip
שימו לב! השרשור הזה בן 2623 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אולי מוקדם מדי פסלת את ורסו, שיש לה 3 מושבים נפרדים שזזים על מסילה כל אחד בניפרד ( בניגוד למיצובישי ).

האמת, אם לא נוסעים הרבה, אפשר למצוא רנו גרנד סניק יד 2, בנזין 2000 סמ"ק עם גיר רציף. לא צריך להשכיב 150-170 אלף ברכב חדש, ועדיין יהיה נוח, מרווח וללא בעיות ידועות ( אין טורבו, גיר רובוטי וכו.. ).

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ממליץ בחום על האורלנדו (שמרווחת משלושתם מנסיון אישי),

אתה גם יכול לקנות את האורלנדו ב140K לערך מה שישאיר לך הרבה עודף מהשתים האחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבי, לפי מה אתה מכריע בדיוק שהאאוטלנדר יותר טובה מהסיטרואן לטווח הארוך? לפי סטיגמות ולפי דברים ששמעת? לפי הדור הקודם? הדור הנוכחי שונה לחלוטין. לבוא ולצאת בהצהרות זה מאוד קל.

 

בנאדם שצריך לקנות רכב, נשען על המוניטין של העבר שלו. לאאוטלנדר יש מוניטין מפואר של אמינות מטורפת. הוא באמת יוכל להחזיק 15 שנה ויראה מוסך רק מטיפול לטיפול. לפיקאסו יש מוניטין הפוך לגמרי, ואני צריך להאמין לחברה שאומרת שהרכב הקודם היה זבל (כך העיד אחד המשתמשים פה) אבל הנוכחי יהיה טוב. למה לי להאמין לה?

 

ואגב, בעיות חשמל לא קשורות לגיר ומנוע חדשים.

 

ולההוא שכתב שאאוטלנדר עתיקה - אם איני טועה, אתה נוהג על הדגם הישן שלא הייתי נוגע בו באצבע, ונראה ממש גרוע. הדגם החדש הוא חגיגה לעיניים, לטעמי שם בכיס הקטן את האחרות.

 

אז מה נשאר לנו, מקומות מרווחים יותר בפיקאסו? אני חושב שההפרש הוא זניח. בהשוואה לאקסטרייל זה באמת פער גדול, בהשוואה לאאוטלנדר מדובר בסנטימטרים בודדים.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה נכנס פה לפינות מיותרות.

כשאתה משווה את הדגם ה"חדש" שלך ל"ישן" של ceyal, אתה שוכח שמדובר באותה מכונית בדיוק עם שינויים שהם בעיקרם עיצוביים. עוד טיפה נוחות ועוד גרם של בידוד רעשים לא הופכים מכונית על פיה. אז בגדול, האוטו שלא היית נוגע בו, חולק 99.8% מהד.נ.א שלו עם האוטו שקנית במיטב כספך.

 

אתה מדבר על המרווח במושבים האחוריים כאילו על זה קם או נופל מיניוואן. זאת טעות חמורה. מה עם וילונות בחלונות הצד? מה עם מושבים נפרדים שזזים על מסילות? מה עם עיגוני איזופיקס בכל אחד מהם? מה עם מגשים נשלפים מגב המושבים הקדמיים? מה עם בערך מיליון וחצי פתרונות ותאי אחסון? בקיצור, הבנת. בתור מיניוואן, מיניוואן יהיה ב-100% מהפעמים טוב יותר מאשר לא מיניוואן. וזה נכון לגבי פיקאסו מול אאוטלנדר, בדיוק כמו שזה נכון לגבי אקסטרייל מול זפירה, סנטה פה מול אורלנדו או טראוורס מול קרניבל. היתרון היחיד של לא מיניוואן על פני מיניוואן (כתצורה) הוא שהוא מאפשר לך "לנסוע בג'יפ".

 

זה נכון שלאאוטלנדר יש מוניטין אמינות יותר טוב, אבל בינתיים כל דגמי הדור האחרון של פיג'ו-סיטרואן מפגינים אמינות מצוינת, ובדרך כלל, פאקים בייצור מתגלים יחסית מוקדם (DSG, פאוורשיפט, מנועי ה-156 של סיטרואן וכו'). לך יש כדור בדולח שיגיד שפתאום הפיקאסו יתחיל לאבד חלקים בנסיעה מעל 90 קמ"ש? כי לי לא.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא הבנת אותי, "לא הייתי נוגע בו באצבע" כי העיצוב שלו דוחה אותי מאוד. חוץ מזה הכל סבבה. מיצובישי גם טוענת לשיפורים רבים (100 שיפורים) חוץ מכיול הגיר ובידוד רעשים שאלו דברים חשובים, אבל זו לא הנקודה.

 

הנקודה היא שאתה קצת מגזים עם מליון פתרונות איחסון ומגשים נשלפים. זה שולי. המרווח העודף הוא לא משמעותי. בתפוסת 7 מושבים, בעל הפיקאסו יצטרך להשתמש בגגון של הרכב בדיוק כמו באאוטלנדר. המושב האחורי מתחלק לשניים והם זזים בנפרד. כזה ביג דיל שהוא לא מתחלק לשלושה? אני לא חושב. לי אישית זה בכלל לא מפריע ביום יום, יש לי חמישה ילדים וחלקם נערים בגיל 18. פעמיים בשבוע יוצא לי להסיע 7 מבוגרים. אין תלונות.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם מתווכחים למי יש אף יותר יפה כשבעוד 15 שנה אף אחד לא ישתין לכיוון הרכב גם אחרי ניתוח פלסטי . כולם יסעו על תאי דלק מוצקים ברכבים אוטונומיים ורק הוא יהיה עדיין במועדון ה 6 העתיק.

השאלה היחידה לדעתי האם יהיו חלקי חילוף לרכב הזה או לא. האם יחנה בחנייה מקורה או לא זה מה שישפיע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם מתווכחים למי יש אף יותר יפה כשבעוד 15 שנה אף אחד לא ישתין לכיוון הרכב גם אחרי ניתוח פלסטי . כולם יסעו על תאי דלק מוצקים ברכבים אוטונומיים ורק הוא יהיה עדיין במועדון ה 6 העתיק.

 

מה שנחמד זה שגם כשרכשתי את הרכב הנוכחי לפני כ15 שנה המליצו לי לקחת משהו זמני כי: "עוד חמש שנים יהיו פה רק רכבים חשמליים".

אני אקח את הסיכון :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מקרה תודה לכל המגיבים

ההתלבטות אמנם נותרה כשהיתה (ואף גדלה לנוכח הצטרפות הסוניק והוורסו למשוואה... יבדקו בהמשך) אבל אני מרגיש הרבה יותר חכם.

 

תגובות נוספות יתקבלו כמובן באהבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזמן שאתה בודק רכבים, אל תעשה את הטעות הזאת - לנסות להושיב מישהו במיניוויאן (לא משנה אם זה סניק, פיקאסו או ורסו) בשורה השלישית, בלי להזיז את המושבים של השורה השניה קדימה. וגם את המושב שליד הנהג להזיז קדימה בהתאם ולקחת בחשבון גובה ואורך רגליים של נוסעים (ולמקם אותם בצורה הנכונה).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנאדם שצריך לקנות רכב, נשען על המוניטין של העבר שלו. לאאוטלנדר יש מוניטין מפואר של אמינות מטורפת. הוא באמת יוכל להחזיק 15 שנה ויראה מוסך רק מטיפול לטיפול. לפיקאסו יש מוניטין הפוך לגמרי, ואני צריך להאמין לחברה שאומרת שהרכב הקודם היה זבל (כך העיד אחד המשתמשים פה) אבל הנוכחי יהיה טוב. למה לי להאמין לה?

 

ואגב, בעיות חשמל לא קשורות לגיר ומנוע חדשים.

 

ולההוא שכתב שאאוטלנדר עתיקה - אם איני טועה, אתה נוהג על הדגם הישן שלא הייתי נוגע בו באצבע, ונראה ממש גרוע. הדגם החדש הוא חגיגה לעיניים, לטעמי שם בכיס הקטן את האחרות.

 

אז מה נשאר לנו, מקומות מרווחים יותר בפיקאסו? אני חושב שההפרש הוא זניח. בהשוואה לאקסטרייל זה באמת פער גדול, בהשוואה לאאוטלנדר מדובר בסנטימטרים בודדים.

האמת השיטה הזו של מדידה אחורית בשביל לקבל תחזית קדמית, עושה שכל, עכשיו רק נשאר רק לקבל ההיסטוריה של איזו אאוטלאנדר ש.י 2001 בכדי לאשש את המסקנה הנחרצת שהאוטו הזה "יוכל להחזיק 15 שנה ויראה מוסך רק מטיפול לטיפול".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תרשו לי להוסיף עוד מועמדת ראויה: קיא קאראנס 2013-2017

גם לי הייתה התלבטות בדיוק באותו נושא.

הרכב בעל מנוע 2000, ללא טורבו אך עם הזרקה ישירה מסידרת NU של יונדאי 165 כ"ס, תיבת הילוכים אוטומטית רגילה. שורה שניה של מושבים נפרדים, מתקפלים בנפרד ומתכווננים כמו בפיזו/סיטרואן בניגוד לאורלנדו. הרכב מאובזר מאוד יפה, האורך הכללי נמוך מרוב המתחרות, למעט הוורסו - יותר קל לתמרון ונותן תחושה של רכב לא ענק. שורת המושבים השלישית מרווחת יותר מהוורסו בוודאות.

החיסרון היחידי: 10 ק"מ לליטר צרירכת דלק ממוצעת, בתוך העיר אף גרוע מכך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תרשו לי להוסיף עוד מועמדת ראויה: קיא קאראנס

 

היא אכן היתה יכולה להיות מועמדת אם קיה היו מעוניינים למכור אותה לציבור.

הבעיה שהדגם הנ"ל הועלם מכל אולמות התצוגה הרלוונטים שלהם.

 

(אני מניח שזה בגלל שיש כבר דגם חדש באופק)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פריוס פלוס תתן ערך מוסף שולי בגלל הנסועה הנמוכה + סיכוי סביר שיצטרכו להחליף סוללה בשלב מסוים - לדעתי לא מתאים.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כל הנסועה זה בעיר, החסכון השנתי יכול להיות גם 3 אלף ש"ח לא? כמה עולה סוללה, 6-8 אלף? תוך שלוש שנים הוא כבר ברווח כולל החלפת סוללה.וב-15 שנים במקרה הגרוע יצטרך להחליף פעמיים, פעם אחת יותר סביר. טעיתי במשהו? בעצם יש גם אחריות מורחבת בטויוטה על יחידה הברידית. אז החלפה ראשונה תעלה פחות משמעותית, תלוי אחרי כמה שנים תתקלקל הסוללה.

עריכה אחרונה על ידי arco1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2623 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...