Jump to content

anton.ratner

  • פרסום הודעות

    63
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות anton.ratner

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  1. אם לטענתך שאר המכלולים ברכב במצב טוב, בדקת עלות של החלפת מנוע? ללא פתיחה ובדיקה של הקיים, כדי לצמצם הפסדים. זה מנוע די נפוץ, וגם נחשב למאוד אמין. כך שאולי שווה לך להשקיע בהחלפת מנוע במוסך שיעשה עבודה איכותית. Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  2. מוכר ערכה שנקנה ולא הייתה בשימוש אף פעם. הערכה מגיע עם 4 מוטות חליצה 10,12,14,16 מ"מ. מבחר כוסות חליצה בגדלים שונים. נקנה מAmazon בכ600 שח, ימסר ב500. 054-6558769 אדיר Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  3. [emoji3595] Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  4. עונה לעצמי ולשאר המתעניינים. צרפתי תמונה עם כלל המידות וקודי מהירות שניתן להתקין, שמאושרות ע"י משרד התחבורה. נשאר רק לבחור [emoji41] Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  5. בהמשך לשרשור, האם יש התקדמות עם הנפקת אישור לשינוי קוד ברשיון? נתקלתי באותה הבעיה עם פורסטר2011. Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  6. ממליץ בחום על מוסך swift, שנמצא מול משרד הרישוי בחוצות. אומנם הוא מורשה משרד תחבורה בלבד, ולא מורשה סובארו. אבל המנהל הטכני שם מכיר סובארו באופן מצויין. העבודה נעשית בצורה קפדנית ואיכותית, ובמחיר סביר והוגן. Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  7. [emoji772] Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  8. Up 1000₪ Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  9. שעון מקורי עם תעודות. נרכש בגרמניה ב02\2017. שעון לגבר בקוטר 39 מ"מ. עשוי פלדת אל-חלד, זכוכית קריסטל גם בגב השעון. בעל מנגנון יחודי לעמידות מירבית לזעזועים.עמידות עד 100 מטר עומק, מנגנון ETA 2824-2 עם 25 אבנים בעל רזרבה של 40 שעות מהלך. מצב כמו חדש, שמור ויפה. 1300 שח אדיר 0546558769 Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  10. שאתה נוהג במצב sport, הרכב מתנהג באותה הצורה? סבלתי מאותה הבעיה בi40cw 2.0gdi שלי. מאז זאני נוסע קבוע על מצב sport פעיל, אען אץ הבעיה הזו זל קפיצות וחוסר סחיבה. Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  11. מצטרף להמלצה מנסיון. Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  12. אין התחייבות של הסוכנות לגבי רכישת הרכב. Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  13. אהלן! ב2017 רכשתי סובארו פורסטר עם פגיעת שלדה 'בעל משמעות נמוכה'. מחירון הרכב היה 89000 ₪, ונרכש ב78000 ₪. הפחתה של כ13% מהמחירון. כיום, שאני מגיע לעשות טרייד אין על אותו הרכב, אני מקבל תמכור של 46,000 ₪ לעומת מחירון של 61,000 ₪. 'גילוח' של כ25% מהמחירון. אציין שהמשתנה היחיד זו יד שעלתה מ00 ל01, וק"מ שדי ממוצע לשנתון. אם נעזוב את זה שיצאתי 'פיתה' בעת הרכישה, יש כאן עילה לצעדים משפטיים על מנת להקטין את הנזק ? יש לי את הניירת בה רשום כמה עלי להוסיף עבור רכב התעניינתי בו, ויש לי את חוזה רכישה מ2017. כמובן שאין בעיה גם לשלוף מחירון מ2017 מהארכיון של מלוי יצחק. מתוך דפדוף מהיר ברשת, הבנתי שיש 'מחירון' של אגודת שמאי הרכב, עבור הורדת אחוזים על סוגי הפגיעה ברכב. פגיעה כזו מורידה כ20% בתיאוריה וכ25-30% בפועל. אשמח לשמוע חוות דעת בנושא. תודה לעונים! Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  14. היו לי 2 רכבים מוסבים.שברולט מאליבו וסובארו b4. הנסוע הכוללת על גז כ150,000 ק"מ. החיסכון הוא כ40-45% לעומת בנזין. שווה לבצע את ההתקנה בנסועה שנתית יחסית גבוהה או בתנאי שהרכב עתיד להישאר בשימוש לזמן רב. חשוב מאוד שההתקנה תהיה איכותית. תתעקש שיבצעו כיול מפות גז גם בנסיעה עם עומס משתנה (עם מיזוג וללא מיזוג, אורות,עליה/ירידה) וגם בעמידה. וחוק ברזל - מנורת 'בדוק מנוע' check engine זה מצב לא תקין. והייתי ממליץ להתעקש שיוסיפו הזרקת אחוז מסויים (15-20%) של בנזין מ2700-3000 סל"ד להקל על המנוע בעומס. Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  15. צירפתי תוצאה ראשונה שיצאה לי בגוגל עם הקוד שלך. הייתי מתחיל בשיטת האלמנציה: תתחיל לחפש מאיפה אולי יש יניקת אויר. תנסה לנקות שסתום EGR תבדוק ותנקה שסתום PCV ורוץ הלאה עם הרשימה. Sent from my SM-N950F using Tapatalk
×
×
  • Create New...