Jump to content

באעםגרביים

  • פרסום הודעות

    10
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות באעםגרביים

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. צודק. באיזור המרכז (חדרה גדרה ככה)
  2. מחפש המלצה למוסך שיכול להשיג ולהחליף מנוע לסובארו בי4 (2ליטר 2007 סטיישן). רצוי מוסך שמבין במנוע הזה ומתעסק ברכבי סובארו. תודה רבה
  3. קיבלתי מהמוסך הודעה שהמנוע נדפק. לא מניע וגם ידנית לא מסתובב טוב. מישהו מכיר מוסך טוב שמכיר רכבים כאלה ויכול לייעץ לגבי תיקון שסתומים וראש מנוע?
  4. זה היה טיימינג, משאבת מים, מצבר, משולשים וציריות... כן, ראיתי בשרשורים כמה וכמה רכבים בהם הוא נשבר. נשמע לי שלמוסך יש אחריות מסוימת במקרה כזה, בין אם חיפפו בהברגה\תיקון או שסתם סגרו עם מומנט לא טוב או אימפקט. האוטו היה מונע, נסעתי בערך 90 קמש, ברגע ששמתי לב שלא סוחב עצרתי מיד בצד. אבל כן ניסיתי כמה מכות גז (כי לכמה שניות לא היה ברור אם הוא לא סוחב או סתם מתעכב עם העלאת הילוך). ואח"כ ניסיתי להתניע איזה 10 פעמים. אעדכן מחר. מעריך את המידע.
  5. תודה על התגובות. נתתי למוסך אישור לפרק, לנסות לחלוץ את הבורג, לחבר מחדש את המותחן ולראות אם מניע. יעלה איזה אלפיה, אבל בלי זה אני בחיים לא אדע אם אולי, רק אולי, המנוע כן שרד. ניסיתי להתניע כמה פעמים אחרי התקלה (ההנחה הראשונית בצד הכביש היתה משאבת דלק תקועה, שהבנתי שזה גם בעיה נפוצה שם), כך שאני לא אופטימי מדי. מעבר לזה, המוסך שלי אמר שלא יתעסקו עם שיפוץ מנוע ושסתומים. הם גם בדקו ולא מצאו מנוע חלופי. גם במוסך הראשי של סובארו אמרו שבמצב כזה תכלס, להיפרד מהרכב. המוסך בו בוצע הטיימינג נמצא רחוק, בלוד- לא שווה את הגרר, איבוד יום העבודה וכו. אני גם לא סומך עליהם- לדעתי הם המקור לבעיה. הם אמרו שתיקשרו עם הבעלים הקודם ואמרו שהבורג קצת עייף, ואפילו שמו קצת "חומר" (לא אמר מה) כדי שיחזיק, כי הבחור סירב להחליף את הבורג. לא הגיוני לי שמישהו יעשה טיפול גדול, כולל טיימינג ומשאבת מים, ב7500 ש"ח, ויסרב שיתקינו בורג פשוט. מנהל המוסך נשמע נחמד בטלפון, אבל דוגרי, הוא די בגישה שהוא לא חייב לי כלום.
  6. תודה. אשקול את זה אם הם מתנערים לגמרי. זה תקף גם אם הטיפול בוצע תחת הבעלים הקודמים?
  7. תודה רבה על התשובה. חיזקת לי תחושה שהיתה לי מלקרוא קצת על הרכב- לגבי שבירת הבורג. מבאס שאני לא יכול לבוא בטענות למוסך שביצע טיימינג לפני כ"כ מעט זמן. לגמרי נשמע לי שפישלו. צודק, גם מנוע חלופי כנראה יצטרך טיימינג, נקודה טובה. אבדוק כמה יקחו לי על הסיפור הזה (כולל הוצאת הבורג, אם נשבר בצורה בעייתית, ומותחן חדש). הקטע הוא שאם המוסך שטיפל עשה עבודה בעייתית מבחינת מומנט - לך תדע מה עוד יכול להישבר שם בהמשך, או האם בכלל החליף מיסבים. לכן, גם אחרי שיבדקו אני אשאר עם המחשבה להיפטר מהרכב לגמרי. אולי זה לא הכי כלכלי, אבל גם להוציא 5 אלף לתיקונים לרכב שעלה לי 13, ואני לא יודע כמה ישרוד אחרי הטיפול או בכמה אוכל למכור בעתיד, לא נשמע מפתה במיוחד. איך בכלל אפשר לדעת כמה שווה רכב כזה לפירוק?
  8. לא, הגרירה כבר "בוזבזה" כדי לחלץ מהשטח. גרירה אחת לכל תקלה. כן, תוהה אם הטיפול טיימינג נעשה כמו שצריך או שעיגלו פינות (למרות שגם החליף משאבת מים). השאלה אם שווה בכלל במצב כזה להתחיל לנסות להחיות את המנוע - לשלוף את הבורג\ציר שנשבר, להתקין מותחן ורצועה חדשים, לבצע טיימינג, לבדוק לחצים\שסתומים, להחליף שסתומים אם התעקמו (ובטח ישחילו עוד כמה דברים) ורק אז בכלל לדעת אם המנוע עוד עובד... אין לי מושג, אבל מניח שזה יחצה את ה2000 ש"ח. או פשוט יש לחפש מנוע חלופי או למכור לחלפים? מישהו יודע כמה אני יכול לצפות לקבל על מכירת רכב כזה לפירוק, בערך?
  9. עוד לא הספקתי לבדוק לעומק. משום מה מוסכים אומרים לי "תביא את הרכב ונראה", או שלא אומרים מחירים בטלפון, כאילו הם לא קולטים שהרכב מושבת ואין לי ממש דרך לנסוע אליהם איתו המוסך בו בוצע הטיימינג זרק משהו כמו 5000 ש"ח החלפת מנוע, סדר גודל. אבל בהתחשב בעובדה שהמותחן טיימינג השתחרר\נשבר חצי שנה אחרי הטיפול שלהם (בהם הרכב עמד רוב הזמן בגלל הקורונה), אני לא קופץ על לטפל שם...
  10. אז ככה. סובארו B4 סטיישן 2007 2ליטר שקניתי משומשת (150אלף קמ) ממש לאחרונה. בקושי נסעתי בה. בזמן נסיעה בכביש מהיר הפסיקה לסחוב. מיד עצרתי בצד. לא הצליחה להניע. מסתבר שנשבר בורג המותחן ורצועת הטיימינג החליקה. רצועת טיימינג הוחלפה על ידי הבעלים הקודמים לפני חצי שנה, אבל המוסך שטיפל לא לוקח אחריות טרם קיבלתי הצעת מחיר קונקרטית לתיקון מהמוסך שלי, אבל גם אם יתקנו - לא מבטיחים שהמנוע בכלל יעבוד. הבנתי שבגלל שזה מנוע interference הסיכוי לנזק לשסתומים גדול. כרגיל, הם לא מוכנים להתחייב לכלום או לתת הערכה לגבי סיכויי ההחלמה שלו... סה"כ הרכב במצב טוב מאוד, וחבל לי לזרוק רכב שנסעתי בו פחות מ10 פעמים לפח. מצד שני, מרגיש דבילי להשקיע 2000 שקל לתיקון שאולי לא יעבוד. בחיים גם לא מכרתי רכב לפירוק\חלקים אז לא יודע כמה אוכל לקבל על זה כדי למזער נזקים. מה אומרים, יש טעם לנסות להציל? יש עצה איך לצאת מהעניין עם מינימום נזקים? מבואס פצצות :\
×
×
  • Create New...