Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויטה פריוס לנסיעות באזור רמת הגולן


moshe128
שימו לב! השרשור הזה בן 2624 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נכון שהאורלנדו לא חסכוני, אבל עדיין יש את כל המסביב- ביטוי רק לאוטו אחד, אותו כנל לגבי טסטים וטיפולים. מניח שזה יתקזז עם צריכת הדלק הפחות טובה. אם פות״ש בכלל יכול להסתדר עם אוטו אחד...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמוכן הייתי מסתכל על מיצובישי אטראג,רכב בינוני מאוד אך מהונדס להיות זול לקניה ואחזקה ולהגיע מנק' A-B.

מבחינת כסאות בטוח 2 כסאות ילדים נכנסים מאחור.

שווה לעשות חיפוש מעמיק בשוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, ברכב הנוכחי עשינו יותר מ30k לשנה. הפער בעלויות הדלק בין רכב חסכוני (כדוגמת פריוס) לרכב משפחתי רגיל הוא אלפים כבדים של שקלים בשנה. מול רוב הרכבים הגדולים הפער אף גדול יותר. אם מחזיקים 2 רכבים חוסכים הרבה בדלק. נכון שיש עלויות נלוות ל2 רכבים אך גם אם זה עולה על החיסכון בדלק הפער הוא לא גדול ומרוויחים את הנוחות.

אם אמצא רכב גדול שאשתכנע שהוא גם אמין וגם חסכוני באופן משמעותי בדלק (אציין שאני חייב רק אוטומט בגלל הרישיון של אשתי) בהחלט יתכן שאלך על זה.

 

אני רק שאלה- למה לא "לאחד" את שתי הרכבים לרכב אחד (אם אתם יכולים להסתדר עם רכב אחד) ולתקציב גדול יותר של (סדר גודל של) 65K, ולקנות משהו שהוא גם מרווח וגם חסכוני? נניח משהו כמו גרנד סניק דיזל (רובוטי דו מצמדי) או אורלנדו דיזל.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"

קשה לי לחשוב על משהו שיתן חסכון מורגש בדלק מרווח גדול מבפנים ומוניטין אמינות טוב בתקציב הנ"ל." - אכן לאור זה חשבתי על הפריוס.

לגבי הורסו אתה מתכוון לגרסת ה-5 מקומות?

 

מעולם לא היה לי צורך ב2 כסאות ילדים,וזה מאוד אינדיבידואלי,אבל תקבע פגישה,לך תראה את הרכב עם 2 כסאות ילדים אתה ואישתך,2 עגלות אם יש צורך בכך ותראה אם הרכב עומד במשימה.

לפני שקניתי את הפריוס שקלתי לקחת את הורסו,אומנם לא בחנתי את סוגיית הכסאות אך מאוד הופתעתי בהמרווח בתא הנוסעים אל מול הגודל הקטן של הרכב.

לא הייתי זולג לכיוון הפיקנטו,מנוע חלש תיבה אוטומטית ותוואי נסיעה לא פשוט הם לא מתכון לחסכון בדלק ברכב הזה,לדעתי הוא אפילו יתקרב למשפחתית ממוצעת(חבר עשה עם פיקנטו כזאת במסלול רחובות-י-ם 1:11 בממוצע).

קשה לי לחשוב על משהו שיתן חסכון מורגש בדלק מרווח גדול מבפנים ומוניטין אמינות טוב בתקציב הנ"ל.

במידה ואתה קונה את הרכב לטווח רחוק,כדאי לך להתמקד בוורסו/ג'אז,גם הג'אז יפתיע אותך מאוד מבחינת המרווח הפנימי.

ועוד אופציה ששווה בדיקה,זה סוזוקי ספלאש,קניתי כזה לידידה ומאוד מאוד הופתעתי מהמרווח הפנימי שלו(אך שוב אין לי מושך איך עם הכסאות ילדים) אם כי נסענו 4 מבוגרים ואני(1.94) והיה לי מרווח מאוד יחסית לקטגוריה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כה הסתדרנו עם רכב אחד.

כל המסביב אכן עולה כסף אך אם הוא מתקזז עם צריכת הדלק עדיף להיות עם 2 רכבים ולהרוויח נוחות. גם אם 2 רכבים אפילו יהיו יקרים במעט.

כל עוד לא היינו צריכים להחזיק רכב גדול אז החזקת 2 רכבים היתה לנו יקרה משמעותית מאשר רכב אחד. ברגע שצריך רכב גדול אז החזקת הרכב השני, בהינתן החיסכון בדלק כבר הרבה פחות מייקרת באופן יחסי.

 

נכון שהאורלנדו לא חסכוני, אבל עדיין יש את כל המסביב- ביטוי רק לאוטו אחד, אותו כנל לגבי טסטים וטיפולים. מניח שזה יתקזז עם צריכת הדלק הפחות טובה. אם פות״ש בכלל יכול להסתדר עם אוטו אחד...
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא שמעתי עד כה על הרכב הזה. תוכל לפרט עליו מעט?

 

כמוכן הייתי מסתכל על מיצובישי אטראג,רכב בינוני מאוד אך מהונדס להיות זול לקניה ואחזקה ולהגיע מנק' A-B.

מבחינת כסאות בטוח 2 כסאות ילדים נכנסים מאחור.

שווה לעשות חיפוש מעמיק בשוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"

קשה לי לחשוב על משהו שיתן חסכון מורגש בדלק מרווח גדול מבפנים ומוניטין אמינות טוב בתקציב הנ"ל." - אכן לאור זה חשבתי על הפריוס.

לגבי הורסו אתה מתכוון לגרסת ה-5 מקומות?

 

אתה צודק בדבריך,אך מתעלם מהעובדה הקטנה שבמסגרת תקציבך אתה תקבל פריוס משנים 06-07 עם 200+ ק"מ וחיים לא פשוטים.

בהנחה וזה הולך להיות רכב משפחה עיקרי שאתה לא ממש רוצה להחליף בשנה הבאה אני חושב שזאת לא בחירה טובה.

לולא התקציב שלך היה כפול ממה שאתה מדבר עליו הייתי אומר לך למצוא פריוס דור 3 שמורה עם קצת משא ומתן היית מוצא יופי של רכב שהיה נותן לך שקט לכמה שנים קרובות.

אך זהו אינו המצב,אני אכן מתכוון לספייס ורסו,תסתכל באתר של טויוטה סלקט,יש שם כמה הצעות מעניינות וכש אני חיפשתי פריוס בחנתי גם אותה ומאוד הופתעתי מהמרווח הפנימי.

 

בנוגע לאטראג',מדובר בדגם סדאן של מיצובישי ספייס סטאר רכב שנפוץ מאוד בצה"ל בעל בגאז' גדול יחסית לקטגוריה, אבזור עשיר ומנוע 1.2.

יצא לי לסוע עליו רבות בין היתר גם בכבישי רמה"ג,אין ספק כי מורגש שהרכב הינו פשרה שנבנתה כדי לעמוד בתקציב מסויים מאוד.

אך עם זאת הצריכת דלק שלו מעולה,והאחזקה לא אמורה להיות יקרה.

הרכב נמכר בעיקר לציי הרכב ונפוץ מאוד בשוק-מה שעלול להקנות לך כקונה יתרון יחסי במעמד מיקוח.

אל תתרגש מהמחירון שלהם,במידה ותתחבר לרכב אני מאמין שתוכל למצוא מציאה.

תבחן כל אחד מהרכבים ותוכל לדעת מה יותר מדבר אליך.

עריכה אחרונה על ידי alex321
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הייעוץ.

דווקא ממה שראיתי יש כמה וכמה פריוסים בסדר גודל של 30-35 k מתחת ל170k ק"מ שנת 08 (זה היעד גג שהגדרתי).

מאמין שעם מיקוח אפשר להוריד משהו ולהגיע לסדר גודל של 30k אולי מעט יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל רכב עובד קשה בעליות של רמת הגולן, ובמיוחד היברידי מזדקן עם סוללה כבדה ומנוע חלש. אמנם טויוטה, אבל לא חדשה ולא במגרש אליו היא נועדה, ולכן אני צופה הרבה ביקורים יקרים במוסך.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים מפחידים אותך על פריוס. 2007-8. הלוואי שכל הרכבים היו אמינים כמו הפריוס, אנשים נוסעים מאות אלפי ק"מ בלי בעיה אחת, [חבר הגיע ל 390 ועדיין נוסע בלי תקלות!!] אני נוסע על אחת מ 2008 כל יום את העליות לירושלים ולפעמים יותר מפעם אחת, אני לא אומר שיש הרבה כוח, אבל מספק בהחלט ביחס לחיסכון - 1 ל 20. לדעתי שווה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שעד עכשיו נסעתי עם קורולה רובוטית 2008. היא עבדה קשה. מאוד. 214,000 ק"מ, מתוכם ב-3.5 שנים ברמת הגולן שבכל שנה בממוצע יותר מ30k ועשתה את זה בקלות. 0 תקלות.

אני מניח שאין סיבה שהפריוס לא תתמודד באותה רמה, נכון?

כח פחות חשוב לי, בעיקר האמינות.

מבחינת כח בעליות, איך היא אמורה להיות ביחס לקורולה?

 

אנשים מפחידים אותך על פריוס. 2007-8. הלוואי שכל הרכבים היו אמינים כמו הפריוס, אנשים נוסעים מאות אלפי ק"מ בלי בעיה אחת, [חבר הגיע ל 390 ועדיין נוסע בלי תקלות!!] אני נוסע על אחת מ 2008 כל יום את העליות לירושלים ולפעמים יותר מפעם אחת, אני לא אומר שיש הרבה כוח, אבל מספק בהחלט ביחס לחיסכון - 1 ל 20. לדעתי שווה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיף לנסות להגדיל את התקציב, ולחפש פריוס דור 3 (מ2009 עד 2015). היא עדיפה בכל פרמטר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2624 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...