Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט לאון 1.4 TSI 2013/14


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם!

 

אני מעוניין לרכוש סיאט לאון 1.4 TSI ידני 122 כ"ס שנת 2013-14 ורציתי לשמוע קצת חוות דעת על הרכב.

קודם כל אחרי חיפוש שהרצתי פה ראיתי שיש טענות למנועים לא אמינים אך לרוב מדובר על לאון מהדגמים היותר ישנים או עם מנועים שונים, לכן רציתי לעשות קצת סדר ולקבל חוות דעת מאנשים עם ניסיון מהמנוע של ה1.4 122 כ"ס.

 

קודם כל אני רוצה לשאול לגביי האמינות של המנוע?

האם ידועות עליו בעיות כרוניות מסויימות?

מעבר לכך רציתי לשאול למה כדאי לשים לב לפני הרכישה של הרכב?

עלויות של טיפולים וחלפים?

איך הרכב מבחינת ביצועים? והאם הוא חסכוני בנסיעה רגועה?

ולפי מה שהבנתי לקראת מרץ אמור להגיע הדגם החדש של הלאון, האם המחיר של הדגם הקודם אמור לרדת באופן דרסטי?

 

 

 

תודה מראש לכל העוזרים!!

עריכה אחרונה על ידי tal13
פורסם
הדגם הידני בסדר גמור. לא ידוע לי על תקלות מנוע.

עלויות טיפול : האם אתה נצמד ליבואן ?

 

נניח שכן.

פורסם
שלום לכולם!

 

 

 

קודם כל אני רוצה לשאול לגביי האמינות של המנוע? לא ידועות מחלות מיוחדות במנוע הזה.

האם ידועות עליו בעיות כרוניות מסויימות? ר' לעיל.

מעבר לכך רציתי לשאול למה כדאי לשים לב לפני הרכישה של הרכב? כל הדברים הרגילים ששמים לב אליהם לפני הרכישה. הייתי בודק גם את מצב השמן (למרות שמנוע זה אינו ידוע כזולל שמן, וגם אף אחד לא יכול לערוב לכך שהמוכר לא מילא שמן 2 דקות לפני שבאת, אבל..)

איך הרכב מבחינת ביצועים? זריז, חזק יחסית ומאיץ יפה מאוד. הייתי אומר שהוא מקביל למנוע 1.8 אטמוספרי.

והאם הוא חסכוני בנסיעה רגועה? בהחלט. לא מדדתי צריכת דלק מדויקת, אבל 1:14 בעיר ו-1:16-17 בבינעירוני זו לא פנטזיה.

ולפי מה שהבנתי לקראת מרץ אמור להגיע הדגם החדש של הלאון, האם המחיר של הדגם הקודם אמור לרדת באופן דרסטי?

אתה יודע למי ניתנה הנבואה.. בכל אופן מאמין שבעקבות התמחור האגרסיבי של הלאונים החדשות, הישנות ייפגעו לא מעט במחיר. גם אם לא במחירון ה"יבש" של לוי יצחק, אז במחיר בפועל, כשסוגרים עסקה.

 

 

 

תודה מראש לכל העוזרים!!

 

ר' תשובותיי באדום.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

×
×
  • תוכן חדש...