Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אשמח לעצות, אני חדש לגמרי בתחום ומתחיל את סקר השוק

הון ראשוני של 50K (ניתן לגרד יותר) , הנטייה שלי היא ללכת לרכב חדש מקטגוריות המיני

סוגי הרכבים שהתעניינתי בהם בימים האחרונים הם:

פיג'ו 108

קיה פיקנטו

סיטרואן סי1

יונדאי אי10

ויש גם אופל אדם נראית חלום אך יקרה במקצת

מבחינתי כל חברה היא אותו דבר , אני פתוח לעצות יכול להיות שיהיה משתלם לקנות יד 2

מה חושבים על הדגמים? בתקציב הנוכחי? האם נכון לפתוח חסכונות במקום לקחת הלוואה?

האם יש המלצות על רכבים נוספים?

הנני רווק אשר גר במרכז ובעיקר נוסע לעבודה בנסיעה עירונית וקצת בין עירונית .

תודה

פורסם

אתה מחפש ידני או אוטומט?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא חושב שיש רכב חדש ב-50K (אולי ספארק ידנית מ-0 קמ אם עדיין מוכרים). אם אתה נוסע לרוב לבד הייתי לוקח את הפיג׳ו ידנית עם מנוע 1.2.

פורסם

היה מבצע על ה-c1 הידנית ב-50, לא יודע אם עדיין בתוקף.

 

מה שאני הייתי עושה, אם ידני זו אופציה, אתה לא סובל מפוביית מוסכים / יד 2 חזקה ואין בעיית חנייה סופר אקוטית, זה לחפש סופר מיני קצת משומשת ידנית, משהו כמו 208, פיאסטה, קליאו, פונטו, i20 או סוויפט (אם נכנסת בתקציב).

 

שוב, לדעתי, תקבל רכב נח יותר, בטוח יותר, והרבה יותר זול. ההפרש במחיר התחזוקה יהיה שולי יחסית לירידת הערך של רכב חדש.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם (נערך)

ידני זה אופציה, לא יהיה לי קשה למכור אח"כ ?

ולגבי ההפרש שציינת "

אם ההפרש הוא אותו הפרש פחות או יותר (הפחת המהיר - תחזוקת רכב יד 2 ) לא עדיף לא להישאר עם מוצר יותר טוב ששווה יותר?

יש לי אפשרות לפתוח חסכון ולשלם קצת יותר , אני פשוט לא בטוח מה עדיף , אולי פשוט לקחת הלוואה מהבנק .

 

ושמעתי דברים ממש טובים על הפיקנטו

עריכה אחרונה על ידי korensh
פורסם

כן,זאת לא הדאציה של ה1988.

לא מדובר על רכב חזק, אבל הוא נוח,מרווח,תא מטען יחסית גדול בטח לעומת קטגורית המיני.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אי אפשר לדעת אם יהיה קל או לא למכור רכב כלשהו, גם ידני. לדעתי ככל שמדובר ברכב ישן יותר הביקוש לידני עולה, כי הוא נתפס (ודי בצדק) כאמין יותר וזול יותר לתחזוקה, אלמנט שנהיה משמעותי הרבה יותר למי שרוכש רכב ישן.

 

ההבדל בין ירידת הערך של רכב חדש לעלות טיפולים לרכב בין 3-6 הוא די גדול. לרוב מדובר על כמה אלפים בשנה, אבל זה די משתנה, ותלוי בירידת הערך העתידית, שאפשר רק לנחש היום.

 

בכל אופן, אם אתה מוציא היום 30 נשארים לך 20 ביד, שזה כסף שאפשר לנצל למשהו אחר, או לחסוך. אתה גם מצמצם את החשיפה שלך לירידת ערך עתידית.

 

בסוף, כל אחד צריך לעשות מה שטוב לו - רק צריך להבין שאתה עלול להפסיד עשרות אלפי שקלים תוך כמה שנים. כשאתה קונה רכב יותר זול, אתה מפסיד פחות.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

קיה פיקנטו יכולה להיות אופציה טובה, אבל שווה לחכות שבועיים - שלוש (אולי פחות) שתגיע הגרסה החדשה שלה לארץ. זה מה שאני הייתי עושה נראה לי. ברגע שתגיע, קפוץ לסוכנות ובקש לשמוע על הסדרי המימון שלהם.

  • ספונסר פורום
פורסם

שלום,

אתה מוזמן לנסות את ה MG3 החדשה שלנו. ממש קצת מעל התקציב שלך תקבל רכב סופר מיני עם מנוע 1.5 ליטר, עם כל האיבזור בהתאם לרמת הגימור והכי חשוב - 5 שנות אחריות (תשווה לרכב משומש בן שלוש שאתה קונה - בשנה החמישית אצלך הרכב כבר בן 8 ויהיה לו בלאי של רכב בן 8, ואצלנו אתה עדיין תהנה מאחריות מלאה).

לפני כעשרה ימים ביקרו אצלנו אנשי הפורום והתנסו ברכב. מצורף פוסט ההזמנה אלינו וחוות הדעת של הגולשים, ניתן לביקורות לדבר בעד עצמן.

אם תרצה שנסייע בתיאום נסיעת מבחן, שלח לנו בהודעה פרטית שם וטלפון ונשמח לעזור.

צוות לובינסקי

×
×
  • תוכן חדש...