Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא היחיד ששואל, אבל אם יש מישהו שיודע מהן ההטבות המתוכננות, בטח עוד ישמחו לשמוע.

 

העניין הזה של לא לגלות עד הרגע האחרון תמיד נראה לי ילדותי, המצאה של אנשי שיווק של גימיקים. אם מישהו שוקל לקנות היום אין שום תועלת למשוך אותו שילך בינתיים למתחרה. אבל מה אני יודע.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה שבעיקר מעניין אותי זה איזה הטבות הם הולכים להציע על ה3008, כאשר לפני כשבוע נאמר לי שהנחת ההשקה נגמרה ואין להם רכבים במלאי (6 חודשים המתנה לדגם פרמיום...).

בנוסף, הם כותבים טרייד אין במחיר מחירון. יהיה מעניין לראות אחרי שהם הציעו לנו מחיר מגוכך ומבייש על הקליאו בת השנתיים וחצי של אשתי, עם פחות מ10,000 ק״מ על השעון.

פורסם
מה שבעיקר מעניין אותי זה איזה הטבות הם הולכים להציע על ה3008, כאשר לפני כשבוע נאמר לי שהנחת ההשקה נגמרה ואין להם רכבים במלאי (6 חודשים המתנה לדגם פרמיום...).

בנוסף, הם כותבים טרייד אין במחיר מחירון. יהיה מעניין לראות אחרי שהם הציעו לנו מחיר מגוכך ומבייש על הקליאו בת השנתיים וחצי של אשתי, עם פחות מ10,000 ק״מ על השעון.

מה אתה אומר!!! אין מלאי ו 6 חודשים המתנה לדגם פרימיום!!! וואי וואי וואי... רציני?

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

פורסם

טרייד אין במחיר מחירון מאד מעניין גם אותי.

מעבר לעובדה ששוק יד 2 די גוסס ולא הולך לפי מחירון יבש, יבואני רכב ידועים בכך שהם נותנים מחיר מחירון מינוס כך וכך אחוזים.

אז למה בדיוק מתייחסת ההבטחה "טרייד אין במחיר מחירון"?

אשמח אם מישהו ישתף מניסיון שלו.

פורסם

הם יכולים לתת לך מחירון מלא.

אבל זה יכול לבוא על חשבון תוספות איבזור בחינם או הנחת מזומן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בדכ כאשר יבואן מבטיח טרייד אין במחיר מחירון, מדובר במספר דגמים מצומצם מאוד (המבוקשים ביותר בשוק), עד שנתיים על הכביש, יד ראשונה בלבד ופחות מ 10K ק"מ בשנה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ברור שזה יפגום ביכולת לקבל הנחה על העסקה או לקבל אבזור אבל זה עדיין נשמע לי טוב מדי.

במקרה הכי גרוע תשלם מחיר מחירון על הרכב החדש ותוספות בכמה אלפי שקלים.

 

עריכה:

באגירה הבהיר את הנקודה. :)

פורסם
מה אתה אומר!!! אין מלאי ו 6 חודשים המתנה לדגם פרימיום!!! וואי וואי וואי... רציני?

קשה לי להבין מהטון שלך אם אתה רציני או ציני...

פורסם
קשה לי להבין מהטון שלך אם אתה רציני או ציני...

הההה... אני רציני! מה לכל רכב שנגמר לו המלאי לוקח חודשים לחדש את המלאי שוב! קצת מוזר שזה יקח 6 חודשים, ככה הם יפסידו לקוחות לטובת חברות אחרות

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

פורסם
הרבה פעמיים בסוכנות מציעים את התנאים כמה ימים לפני.

 

ניסית ללכת פיזית לאחת הסוכנויות?

לא הלכתי, התקשרתי (מניח שעדיף ללכת). הבנתי בין השורות שההיפך -- שאחרי ה"ארוע" ההטבות בפועל פלוס מינוס ימשכו זמן מה בסוכנויות, אבל לא לפני זה.

מצד שני גירית את סקרנותי אולי אמצא זמן ללכת לשאול אישית.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
הההה... אני רציני! מה לכל רכב שנגמר לו המלאי לוקח חודשים לחדש את המלאי שוב! קצת מוזר שזה יקח 6 חודשים, ככה הם יפסידו לקוחות לטובת חברות אחרות

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

 

למה זה מוזר?

היבואן לא עושה מה בא לו, הוא תלוי בהקצאות לארץ מפיז'ו העולמית.

ואתה בטח מתאר לעצמך איפה אנחנו מבחינת סדר גודל וסדר עדיפויות.

פורסם
למה זה מוזר?

היבואן לא עושה מה בא לו, הוא תלוי בהקצאות לארץ מפיז'ו העולמית.

ואתה בטח מתאר לעצמך איפה אנחנו מבחינת סדר גודל וסדר עדיפויות.

אם הייתי מזמין עכשיו 3008 פרימיום וזה אמור להגיע עוד 6 חודשים או יותר, ואז אחרי 5 חודשים נגיד והחלטתי שאני לא מעוניין ברכב, תהיה לי אפשרות לבטל? אם כן, זה תהליך קל?

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

פורסם

אין בעיה בכלל.

אתה מזמין ושם מקדמה של 2000 ש״ח שאתה יכול לקבל בחזרה בכל עת, לפני שאתה משלם את השאר.

פורסם
ברור שזה יפגום ביכולת לקבל הנחה על העסקה או לקבל אבזור אבל זה עדיין נשמע לי טוב מדי.

במקרה הכי גרוע תשלם מחיר מחירון על הרכב החדש ותוספות בכמה אלפי שקלים.

 

עריכה:

באגירה הבהיר את הנקודה. :)

 

אבא שלי קיבל מחירון על 107 רובוטית בקניית קליאו חדשה.

לי גם הציעו מחירון על הפנדה בקניית קליאו.

 

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...