Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקנות רכב יפייפה עם קצת פוזה וכח,

רכב שישרת אותי בית ועבודה 24 קלומטר פלוסמינוס ביום,

יש לי כרגע מאזדה 3 דור ראשון והיא קצת עגלתית אך מהירה אבל לא מספיק בפתיחות, נהגים עוקפים ומעליבים אותי עם החצי ראש סיבוב אלי,

 

:מחפש רכב מעל נפח 1600

:תקציב 40K

:שיהיה זריז וכחקצת פוזה

: לא צרפתי

 

התעניינתי ברכבים הבאים

 

:הונדה סיוויק2008

:לאנסר הדור החדש מנוע 1800

:איביזה ספורט (יש כמעט רק ידני פחות רלוונטי

 

אשמח לעוד המלצות

פורסם
נראה לי שתעשה לעצמך טובה ואל תעלב בכביש (זה לא בריא) בכל מקרה גם מאזדה 6 תעשה יופי של עבודה.

 

היא חזקה לפחות?

פורסם

אף אחת מהמכוניות שציינת לא תיתן לך תוספת כוח משמעותית ולדעתי גם לא פוזה, גם מאזדה 6 לא רכב "עם פוזה",

אבל אני לא בטוח שאני מבין למה אתה מתכוון שאתה אומר את המונח הזה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
אף אחת מהמכוניות שציינת לא תיתן לך תוספת כוח משמעותית ולדעתי גם לא פוזה, גם מאזדה 6 לא רכב "עם פוזה",

אבל אני לא בטוח שאני מבין למה אתה מתכוון שאתה אומר את המונח הזה.

 

כאילו רכב עם יופי,

מה עם פולקסוואגן פולו2010 2011 ?

Guest ספורטמוטורי
פורסם
נראה לי שתעשה לעצמך טובה ואל תעלב בכביש (זה לא בריא) בכל מקרה גם מאזדה 6 תעשה יופי של עבודה.

 

+1

 

אל תעלה לכביש, תקנה משחק מחשב ותעקוף את כולם.

פורסם

ענינית בתקציב הזה ואמינה יחד עם סחיבה טובה, אין הרבה בנמצא,

מחשבה טיפה שונה זה השברולט מאליבו עם המנוע החזק, סה"כ אמינה שתיינית לא קטנה כשלוחצים אבל סוחבת טוב.

פורסם

מונדיאו, 2011 ומעלה, אחרי מתיחת הפנים (מנוע 2 ליטר טורבו) אולי במתיחה קלה של התקציב. כנראה הכי חזקה מכל האפשרויות פה, אז תצטרך להיזהר קצת.

 

אבל בסכום כזה היא עלולה להיות קצת "עייפה" וכנראה תהיה קצת פחות אמינה מהלאנסר. קשה להעריך בכמה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

×
×
  • תוכן חדש...