שלום חברים
אני מחפש רכב 7 מקומות כמה שיותר אמין, ואם אפשר גם חיסכוני
בגדול חשבתי על מאזדה 5 שנת 2008
עכשיו קיבלתי הצעה של רנו גראנד סניק 2011
כעיקרון הצרפתיות נחשבות ללא אמינות בעליל
אבל כאן יש מנוע וגיר של ניסן
מה דעתכם?
אני מזמן חושב על הנושא הזה אבל עדיין לא מצאתי פיתרון מושלם
למעשה אני כבר כמה שנים טובות מחבר את הטלפון למערכת סטריאו על ידי חיבור אוקס או בלוטות'
בימינו מסכי טלפונים גדלו והיום אני רואה מולי ברכב שני מסכים זהים בגודל 6 אינץ', וזה די מיותר
אז איך אפשר להפוך את הסמארטפון למולטימדיה?
מה שחסר לי בעצם זה שליטה מההגה ומצלמת רוורס
כל השאר יש בסמארטפון גם ככה