Jump to content

יגאל ס

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יגאל ס

  1. חייב אוטומט
  2. דרך אגב, נראה לי שאין רכב חיסכוני באמת 7 מקומות במחיר הזה רק פולקסווגן טורן, אבל הוא מאד לא אמין
  3. אין לו תקלות עם חשמל,חיישנים וכאלה? גם הטיפולים בטח יקרים הרכב די נדיר,לא מצאתי עליו הרבה מידע וביקורת מה שכן, רכב הרבה יותר חדיש במחיר הזה די קורץ לי
  4. שלום חברים אני מחפש רכב 7 מקומות כמה שיותר אמין, ואם אפשר גם חיסכוני בגדול חשבתי על מאזדה 5 שנת 2008 עכשיו קיבלתי הצעה של רנו גראנד סניק 2011 כעיקרון הצרפתיות נחשבות ללא אמינות בעליל אבל כאן יש מנוע וגיר של ניסן מה דעתכם?
  5. אני מזמן חושב על הנושא הזה אבל עדיין לא מצאתי פיתרון מושלם למעשה אני כבר כמה שנים טובות מחבר את הטלפון למערכת סטריאו על ידי חיבור אוקס או בלוטות' בימינו מסכי טלפונים גדלו והיום אני רואה מולי ברכב שני מסכים זהים בגודל 6 אינץ', וזה די מיותר אז איך אפשר להפוך את הסמארטפון למולטימדיה? מה שחסר לי בעצם זה שליטה מההגה ומצלמת רוורס כל השאר יש בסמארטפון גם ככה
×
×
  • תוכן חדש...