Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ברצוני להתייעץ איתכם לגבי קניית רכב ראשון לתקציב שלי.

התקציב נע בין 10~12 אלף.

אני חייל משוחרר אז אין לי כרגע כסף להשקיע יותר...רכב שיספק אותי לשנה הקרובה.

דגשים:

1. רכב אמין.

2. חסכוני בדלק.

3. ידני.

הנסיעה לרוב תהיה בדרך עירונית לעבודה ומדי פעם מחוץ לעיר.

אם תוכלו להציע סוגים של מכוניות(פירוט ספציפי כגון שנה,דגם וכו')לדגשים הספציפיים שציינתי ושמתאימים לי במחיר,תודה רבה לעוזרים :)

פורסם

יונדאי גטס או פיאט פנדה, בשנתון הכי חדש שנכנס לך בתקציב. הפנדה חסכונית יותר, הגטס קצת גדולה יותר, אבל פחות חסכונית. אם גטס, אז רצוי בדגמים המאובזרים יותר (לא GLF אאל"ט), שבהם לפחות יש שתי כריות אוויר ו-abs.

 

שתיהן אמורות להיות אמינות יחסית, אבל בתקציב כזה אף אחת לא תהיה אמינה בצורה מוחלטת. חשוב למצוא רכב שתוחזק בצורה סבירה ויש לו היסטוריית טיפולים כמה שיותר מסודרת, ובנוסף להשאיר תקציב ליישור קו ולתקלות, לכשיופיעו.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
יונדאי גטס או פיאט פנדה, בשנתון הכי חדש שנכנס לך בתקציב. הפנדה חסכונית יותר, הגטס קצת גדולה יותר, אבל פחות חסכונית. אם גטס, אז רצוי בדגמים המאובזרים יותר (לא GLF אאל"ט), שבהם לפחות יש שתי כריות אוויר ו-abs.

 

שתיהן אמורות להיות אמינות יחסית, אבל בתקציב כזה אף אחת לא תהיה אמינה בצורה מוחלטת. חשוב למצוא רכב שתוחזק בצורה סבירה ויש לו היסטוריית טיפולים כמה שיותר מסודרת, ובנוסף להשאיר תקציב ליישור קו ולתקלות, לכשיופיעו.

 

תודה רבה על התגובה המפורטת..חיפשתי גטס ופנדה כמו שאמרת לי לא מצאתי משהו מתאים..

יש אולי עוד דגמים של מכוניות שיתאימו לתנאים שלי(אמין,חסכוני,וידני)שהם גם בטווח המחירים שלי? אם כן ואתה מכיר אשמח לשמוע עוד כמה דגמים ושוב אם אפשר פירוט של שנה דגם וכו' תודה רבה והמשך יום טוב :)

פורסם

אולי פיאט פונטו.

 

בקצת מעל התקציב שלך אולי תוכל למצוא 206+ או קליאו דור 3 (ידניות, מ-2011).

 

יש כאלו שגורסים שאלמרה או אימפרזה ידניות מתחילת העשור הקודם יהיו אמינות מספיק, אני אישית מעט סקפטי. אבל אולי תרצה לנסות.

 

בתקציב כזה, לא קל למצוא רכב סביר. צריך קצת סבלנות, בסוף מוצאים.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

קליאו 3 אין בתקציב הזה.

למצוא רכב טוב זה לא משימה ליום,צריך סבלנות.

אני גם בעד גטס,פונטו,פנדה,206.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

פיאט פונטו 2007 יכולה להיכנס בתקציב.

 

לפני 3 שנים מכרתי פונטו ספייס 2006 ב-15K, אני לא רואה שדגמי 2007-2008 של פונטו גרנדה לא ייכנסו בדיוק במחיר שאתה רוצה.

 

רובן ליסינג\השכרה לשעבר, לבדוק ולשלם בהתאם.

 

פנדה גם היא מעולה וחסכונית.

 

אני לא יודע מה התקציב החודשי שלך וכמה תכננת להוציא על הרכב, אבל תיקח בחשבון שיהיה כנראה יותר משתלם לרכוש בתשלומים רכב מיני ידני בוגר השכרה ב-30K, מאשר לרכוש רכב בן עשר ב-12K ולהוציא את הכסף על תיקונים תוך 3 שנים.

פורסם

 

אני חייל משוחרר אז אין לי כרגע כסף להשקיע יותר...רכב שיספק אותי לשנה הקרובה.

 

 

לא רעיון טוב לקנות רכב כזה לשנה.

 

גם אם תמצא רכב בונבונירה עדיין יהיה לך קשה למכור ביותר מ 6,000-8,000. רכבים כאלו שנמכרים אחרי שנה מדליקים אצל כל קונה סביר נורה אדומה.

×
×
  • תוכן חדש...