Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שני האקסמפלרים שנת 2014 פחות או יותר אותו תקציב. מי תיתן ערך טוב יותר לשקל מבחינת אמינות, ביטחון וסחירות?

:-P

 

hasta la victoria- siempre

פורסם

לא ציינת איזה מנוע ל A4. יש פערים גדולים בביצועים

 

בגדול הרכבים לא ממש דומים (למעט המחיר כחדש).

אתה בסגנון של ספינה אמריקאית או גרמנית? הA4 קטנה משמעותית מבפנים ויותר נוקשה.

A3

A4

פורסם

גם זה, וגם גרסת ה-120 סוסים פשוט עלובה. ה-170 כבר יותר טובה, והגיר הרציף מהמשובחים מסוגו (מניסיון).

מנגד, ה-V6 של האימפלה ישפיל את רוב הליסינגטומטים לידך בכביש.

פורסם
לא ציינת איזה מנוע ל A4. יש פערים גדולים בביצועים

 

בגדול הרכבים לא ממש דומים (למעט המחיר כחדש).

אתה בסגנון של ספינה אמריקאית או גרמנית? הA4 קטנה משמעותית מבפנים ויותר נוקשה.

 

לאוודימנוע170כ"סדגם לוקצ'רי

:-P

 

hasta la victoria- siempre

פורסם
גם זה, וגם גרסת ה-120 סוסים פשוט עלובה. ה-170 כבר יותר טובה, והגיר הרציף מהמשובחים מסוגו (מניסיון).

מנגד, ה-V6 של האימפלה ישפיל את רוב הליסינגטומטים לידך בכביש.

 

מה בנוגע לעלויות אחזקה- טיפולים, ביטוחים וסחירות הרכב? על מה היית הולך? אגב, נוסע כ- 17K לשנה

:-P

 

hasta la victoria- siempre

פורסם

מנגד, ה-V6 של האימפלה ישפיל את רוב הליסינגטומטים לידך בכביש.

 

ה V6 של האימפלה ישפיל רק במיאוץ הרמזורים.

בכל כביש אחר, הקשר בין הספק המנוע לבין היכולת הדינמית של הכביש עומדים בניגוד מוחלט.

 

עד כמה ניגוד מוחלט?

ניסיתי לרדוף עם אימפלה LTZ (305כ"ס) אחרי, לא יאמן, דובלו משופרת (עפ"י העשן השחור והצמיגים) שהתגרזן בנס הרים...

 

...לא הצלחתי!!!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ניסיתי לרדוף עם אימפלה LTZ (305כ"ס) אחרי, לא יאמן, דובלו משופרת (עפ"י העשן השחור והצמיגים) שהתגרזן בנס הרים...

...לא הצלחתי!!!

 

חבל שאין סרטון, זה יכל להיות להיט ביוטיוב...

פורסם

להיט שישפיל את שברולט.

מה לעשות, הרכב גדול מאוד.

ודובלו ידנית זה אחלה של דבר, מדבר מניסיון...אחח, המושב האחורי והדלת הזזה..

Priceless.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם
ה V6 של האימפלה ישפיל רק במיאוץ הרמזורים.

בכל כביש אחר, הקשר בין הספק המנוע לבין היכולת הדינמית של הכביש עומדים בניגוד מוחלט.

 

עד כמה ניגוד מוחלט?

ניסיתי לרדוף עם אימפלה LTZ (305כ"ס) אחרי, לא יאמן, דובלו משופרת (עפ"י העשן השחור והצמיגים) שהתגרזן בנס הרים...

 

...לא הצלחתי!!!

כוונתי אכן הייתה למיאוצי רמזורים ועקיפות בין עירוניות, מהירות הרכב בנס הרים מול דובלו זה דבר מעט פחות חשוב לקונה הממוצע.

פורסם

 

תיקון - הוא ישפיל 99% מהרכבים בארץ... רכב מאוד מרווח, חזק ומאובזר. שווה ערך לאינפיניטי M37 שלי... לא ניתן בכלל להשוות ל-A4 בשום פרמטר חוץ מהמחיר

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

 

תיקון - הוא ישפיל 99% מהרכבים בארץ... רכב מאוד מרווח, חזק ומאובזר. שווה ערך לאינפיניטי M37 שלי... לא ניתן בכלל להשוות ל-A4 בשום פרמטר חוץ מהמחיר

 

אז אתה ממליץ עם האימפלה מניסיון?

:-P

 

hasta la victoria- siempre

×
×
  • תוכן חדש...