Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3357 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בפתיחה זה לא מרגיש שונה בגלל הגיר ב 1.8.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם אתה מוכן להעלות את התקציב אתה יכול להוסיף לאפשרויות שלך גם הונדה אקורד היא אומנם קצת פחות חסכונית אבל הרבה יותר חזקה מהלאנסר ומהסיוויק ויש לה את האמינות של הונדה. אתה יכול למצוא אחת שמורה בשנתון 08-07 בטווח מחיר של עד 45 אלף.

פורסם
אם אתה מוכן להעלות את התקציב אתה יכול להוסיף לאפשרויות שלך גם הונדה אקורד היא אומנם קצת פחות חסכונית אבל הרבה יותר חזקה מהלאנסר ומהסיוויק ויש לה את האמינות של הונדה. אתה יכול למצוא אחת שמורה בשנתון 08-07 בטווח מחיר של עד 45 אלף.

 

אני רוצה רכב עם שנתון גבוהה,רכב לטווח ארוך4-5שנים

פורסם

תראה,אני מחזיק לנסר 1.8 כבר כמעט כשנה.

להלן ההתרשמות שלי מהרכב :

 

מראה - לדעתי רכב שמעוצב בטוב טעם , נוכחות בולטת על הכביש ,מראה מודרני .

 

אמינות - כמו כל יפנית אחרת - תדלק וסע

 

ביצועים - במצב אוטומט רגיל לפעמים די זוחלת, אם אתה אוהב מצב ידני תקבל ביצועים שונים לחלוטין.

 

צריכת דלק - בעיר בערך 1 ל 7 , מחוץ לעיר בשיוט רגוע מגיעה גם ל1 ל 13

 

בטיחות - מאובזרת ביותר , כל המערכות המקובלות לשנתונים הנ"ל

 

שומרת גם באופן יחסי על המחיר , ואם תמצא אחת שמורה לא יהיה לך קשה למכור.

 

בהצלחה.

פורסם

איני מבין גדול בירידות ערך של רכבים שונים, אך מכיר טוב את לנסר ואת סיוויק שנת 2008. לדעתי, אם אתה יורד מאזדה 3, אז אין לך מה לחפש בלנסר. אבל סיוויק כן יכולה להוסיף לך תחושות טובות.

' (1997) past: Honda Civic 1.4 SE

2016 now: Skoda Yeti 1.2 TSI

פורסם
תראה,אני מחזיק לנסר 1.8 כבר כמעט כשנה.

להלן ההתרשמות שלי מהרכב :

 

מראה - לדעתי רכב שמעוצב בטוב טעם , נוכחות בולטת על הכביש ,מראה מודרני .

 

אמינות - כמו כל יפנית אחרת - תדלק וסע

 

ביצועים - במצב אוטומט רגיל לפעמים די זוחלת, אם אתה אוהב מצב ידני תקבל ביצועים שונים לחלוטין.

 

צריכת דלק - בעיר בערך 1 ל 7 , מחוץ לעיר בשיוט רגוע מגיעה גם ל1 ל 13

 

בטיחות - מאובזרת ביותר , כל המערכות המקובלות לשנתונים הנ"ל

 

שומרת גם באופן יחסי על המחיר , ואם תמצא אחת שמורה לא יהיה לך קשה למכור.

 

בהצלחה.

 

מה הכוונה זוחלת?

כשאתה ברמזור והופך לירוק, אתה לוחץ על הגז עד הסוף אז האוטו לא מגיב כמעט?

פורסם
מה הכוונה זוחלת?

כשאתה ברמזור והופך לירוק, אתה לוחץ על הגז עד הסוף אז האוטו לא מגיב כמעט?

 

לא , ממש לא!

הכוונה שאתה לא מקבל את הכוח שאתה חושב שתקבל ממנוע כזה.

פורסם

אתה קונה רכב לפתיחות?

 

אני אסכם לך,

 

מבין המכוניות שדובר עליהן בפוסט.

 

להלן דירוג 0-100, המהירה ביותר למעלה כמובן.

 

1. מאזדה 3 ספיריט - ביום טוב בין 9 ל 10 שניות, הכי מתקשרת והכי זריזה.

2. הונדה סיויק - בין 10 ל - 11 שניות.

3. לנסר 1.8 - בין 10.5 ל 11.5 שניות - בגלל הגיר הרציף

4. מאזדה 1.6 - מעל 13

5. לנסר 1.5 - עזוב.

 

כפי שאתה רואה, בלחיצה כמובן - המזדה תיקח מפני שלה מומנט עדיף על הלנסר והסיויק אמנם במעט אך עדיין , עדיף.

 

המנועים כולם אטמוספרים ולכן תרגיש בשר בסל"ד גבוה לא יעזור בית דין, כמובן שזה לא בריא לרכב ולא נראה לי שתהנה ממש מלנהוג ככה.

 

מנסיעה על כל המכוניות, אני יכול להגיד לך - באם אתה מחפש חווית נסיעה כיפית וצעירה, המזדה לוקחת את כולן, אבל רק מנוע 2.0.

 

הסיוויק אחריה.

ההונדה תשמור על השוק שלה יותר מהמזדה זה מה שבטוח אבל בשנים האלה הרכבים כבר ספגו ירידת ערך מטורפת וגם ככה עולים גרושים.

 

אני על הספיריט שלי שהייתה מתוקתקת + קיבלתי 31 בלחץ כשמכרתי.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

סליחה שאני קופץ לפוסט אבל שמח לראות עוד המלצה על הספיריט 08. רק שאלה

בפשפשוק על כל מודעה יש חמישים תגובות בשעה רואים שכולם חמים עליה ונדיר שראיתי אותה בפחות מ 37K. האם היא שווה סכום כזה בשנתון כזה ישן?

 

×
×
  • תוכן חדש...