ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,544 נושאים בפורום הזה
-
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מחפשים את הרכב הבא שלנו, עדיפות למשפחתית (כרגע אין ילדים אבל אולי בהמשך), מאובזר ככל שיותר, שנתון גבוהה, "שישב" על הכביש ונרגיש בטוחים. שמתי עין על I35 דגם סופרים שנת 2012, מה דעתכם? האישה רוצה יונדאי ולוסטר, שברמת העקרון יכול להתאים לנו גם תא המטען שלו בסדר גמור ויכול להוות פתרון לעגלת תינוק, אותי זה קצת מרתיע כי רוב הרכבים האלו מתוייגים כ"ספורטיביים" (אין שום קשר בינהם לבין רכב ספורטיבי) ועברו חיים קשים, ולמצוא רכב בעל נתונים טובים נראית לי כמשימה קשה. אשמח לדעתכם.
הודעה אחרונה מאת sharonapa, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 771 צפיות
אהלן. קראתי קצת כאן בפורום אבל לא הצלחתי לקבל תשובה חד משמעית - כאשר סעיף מקוריות ריק ברכב יד 01, האם לא ניתן לדעת מה המקור שלו? ליסינג/פרטי? אני חושב שמדובר ברכב שנרכש כליסינג 0 ק״מ, ולחשב את המחירון בהתאם, אך המוכר מן הסתם מתעקש שכאשר סעיף המקוריות ריק מדובר בבעלות פרטית. תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
יש לי תקציב של עד 8000 ש"ח אני מבין שמנוע דיזל פלוס ידני אמור להיות מאוד אמין. לאחר הרבה חיפוש מצאתי שתי אפשרויות או רנו מגאן שעשתה 200 ק"מ ורוצים עליה 10 אני מניח שאוכל להוריד ל 8 או יונדאי אלנטרה שעשתה 300 ממורה נהיגה והוא רוצה עליה 7500 כשהמחירון לאחר שקלול הוא 14000 אני מאוד מתלבט בין שתי האפשרויות אשמח לעזרה תודה
הודעה אחרונה מאת yisrael233, -
-
רכב חדש 0 ק"מ 1 2
מאת explorer-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
צהריים טובים, במשפחה שלי שוקלים להחליף את הרכב הנוכחי שלנו, מאזדה 5 2011 יד 01. הרכב במקור ליסינג של חברת אלבר ואנחנו רכשנו אותו מהם (בזמן הליסינג היה משמש מישהו אחר לא אנחנו) כלומר שהוא היום רכב פרטי. היום היינו באלבר כדי לשקול החלפת הרכב והנציג שם הציע לנו רכב חדש לגמרי אך אנחנו נהיה יד 01 ולא 00. הוא טען שהרכב יהיה רשום כרכב פרטי לכל הבעלויות לרבות הראשונה וזאת משום שאלבר תמכר לנו אותו עם 0 ק"מ משמע שהוא לא יהיה ליסינג או השכרה. בעיני אבא שהולך להחזיק הרכב שנים רבות ההצעה יפה, אלבר תיקח ממנו את הרכב לאחר הורדה של 15% בגלל הליסינג (כ 10,000 ש"ח מתחת למחירון הרגיל) ומוכרת לנו את הרכב חדש במחיר של היבואן. מישהו נכנס לעסקה כזו ויכול להמליץ להתקרב או להתרחק? האם זה …
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
לאחר הרבה בירורים, מבחני דרכים וחפירות ננעלתי על רכב - מיצובישי ספייס סטאר 2017 (רכב שני במשפחה שיסע 3-4 פעמים בשבוע מירושלים למרכז וחזרה) הקריטריאון הראשון והחשוב היה רכב חיסכוני אבל גם מספיק חזק כדי לעלות את כביש מספר 1. תקציב עד 70K אז אני אשמח להמלצות או דיסהמלצות לדגם הזה מנוסף - נתקלתי בתופעה שלא ממש מצליחה להסביר: שום חברת ליסינג לא מוכרת אותה ב0 קילומטר. למה? בגלל שהרכב לא טוב או כי מיצובישי לא עובדים עם חברות ליסינג? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת yaell777, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 722 צפיות
אשמח לדעת אם אפשר לשלוח לי את ההסבר על כל הכפתורים ומה הם עושים תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום, האם יש הבדל כלשהו בין הרכבים למעט השם? האם שתיהן מיוצרות באותה ארץ? מה הסיבה אם כך שהאופל עולה יותר? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום אני מתעניין ברכב שברולט סוניק שכבר לא נמכר כ 2017 נמכר הדגם Lt , סדאן או האצ'בק הוא נמכר באויס ב 75,000 באחריות לכשנתיים וחצי ובסןכנות ב 79,000 עם 3 שנים אחריות האם כדאי להתעסק עם הרכב הזה בכללי ובעקבות העובדה שכנראה כבר לא ייוצר. לפי דברי הסוכנויות בשני המקרים אני יד שנייה מפרטי לא ליסינג מה דעתכם תודה
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
ייבוא אישי
מאת J-man19- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מתחיל לבדוק איך לייבא רכב מארה''ב. הדבר האחרון שאני רוצה זה לקנות ולשלוח ושיתקע במכס כי אין אפשרות להכניס את הרכב לארץ. בדקתי כבר באתר הרישוי והמכס ולא מצאתי דרישות לרכבים המותרים (או להפך, אסורים) לייבא. אני חדש לעיניין הזה, אז כל עיצה יעזור ויקבל בשמחה. האם קיים פה דרישות כמו הגבלה בכ''ס לק''ג, מס' בוכנות, כ''ס כללי, רכב שעבר החלפת מנוע או התקנת טורבו/סופרצ'ארצ'אר בארץ ייצוא (Aftermarket)? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
רכב משפחתי. תקציב K75. מחפש רכב משפחתי שני. אין תינוקות (כסאות בוסטר..) תקציב של 75 אלף. גיר אוטו. עדיפות לפי סדר: · בטיחות · אמינות · נוחות · עלות אחזקה · חיסכון בדלק. חשבתי על קורולה 2013 צורה חדשה (התקציב גבולי אלא אם לוקח יד 2 מליסניג) או מאזדה 3 2013 צורה חדשה (גם פה התקציב גבולי אלא אם לוקח יד 2 מליסניג) מי משני הרכבים עדיף? והאם יש דגם ספציפי לכל רכב שאותו כדאי לי לחפש? והאם קנייה ממגרש (רכב ליסניג) ע"מ להיכנס בתקציב זה בעייתי? בהנחה כמובן שאני לוקח אותו לבדיקה שלי.. או שיש חלופות עדיפות? תודה!!
הודעה אחרונה מאת ILAN_2010, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
כבר שמעתי 1001 סיפורים על בעיית DSG בשנים האלה. יש עוד משהו שכדאי לשים לב אליו לפני שאני קונה את האיביזה? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת save, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 938 צפיות
עדיפות לרכב משפחתי אוט' עם תא מטען גדול כמובן שחסכוני בדלק - הולך לשמש כמונית. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם. אני הולך לראות ניסן פרימרה באיזור כרמיאל, אשמח לקבל המלצה למקום טוב לבדיקה, מכון מומלץ או אפי' סתם מוסך מקצועי ואמין שמבין ברכב הזה.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 16.9 אלף צפיות
אני נהגת חדשה וצעירה לא רוצה להתחיל עם משהו יקר... התקציב שלי הוא עד 20000 ואם יהיה צורך חיוני אוסיף יותר. חייבת שיהיה אמין עד כמה שניתן. מה מומלץ תודה מראש!! יעל
הודעה אחרונה מאת avargel, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ערב טוב, האם הייתם רוכשים פיג'ו 308 2011 1.6 אוטומטית עם 60 אלף ק"מ? כמה מתחת למחירון היה מומלץ לשלם במידה והרכב טופל? (בתקווה להשאיר כמה שיותר לתקלות בלתי צפויות שעתידות לבוא לוודאי) תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
קיה ריו וקיה פורטה 1 2
מאת ab0607- 15 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
עד לא מזמן שקלתי קניה של טויוטה יאריס או הונדה ג'אז. התקציב סביב 45K+- ולצערי לא אמצא שנתון גבוה יחסית (2013) עם נתונים טובים (קילומטרז ידיים פרטיות וכו..) במהלך החיפושים נתקלתי בהמלצות על קיה ריו וקיה פורטה. (הריו קצת יותר עומדת בתקציב) רציתי לדעת חוות דעת של חברים בפורום שמחזיקים ברכבים ,איך הרכבים האלו ומה עדיף למשפחה של זוג+1 (בת שנה וחצי) מה כדאי לבדוק ולדעת על השנתונים השונים של הרכבים האלו. המון תודה
הודעה אחרונה מאת crazyj, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 999 צפיות
היי, אני כבר חודש מחפש ביד 2 הונדה CRV 2X4 סביב השנים 2012-2016 ואין כמעט למכירה... מדוע? האם זה לא פופולארי? תודה.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
מחפש רכב משפחתי 7 מקומות זול, הילוכים אוטומט, עם תא מטען גדול ללא קיפול מושבים, אמין ככל האפשר, חלפים זולים. ההתלבטות שלי היא כרגע בין: 1. קרייזלר וויאג'ר 2. מאזדה MPV 3. מיצובושי גרנדיס 4. קיה קרניבל כולם בין השנים 2005-2007. מה לדעתכם הכי מתאים לי מבין אלו, האם יש דגם יותר מתאים מאלו? תודה
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- 4 תגובות
- 997 צפיות
אהלן חברים. אני מעוניין לקנות רכב שני קטן (יחסית...) לילדים ולאשה בתקציב של 40 אלף. חובה: *רכב אוטומטי *שנתון 2013 ומעלה עדיפות: *נוח עד כמה שאפשר (הילדים כלל לא קטנים, הכי נמוך 1.80) *לא עגלה *חסכוני עד כמה שניתן (לפחות לעומת הגי'פ...) כרגע, הרכב היחיד שעלה לי לראש זה האיביזה, אבל ראיתי שלא נכנסת בתקציב(כדי לההכניס אותה לתקציב צריך לרדת ל2012). תודה רבה ויום נפלא לכולם
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
הונדה ג'ז חדש 1 2
מאת pomsbz- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום לכולם! מקווה שתסלחו לי על עברית החלשה. הגיע זמן לקנות רכב חדש. היה לי ניסן נוט בחו"ל אבל אני רואה שהג'ז יותר זול, יותר משודרג באביזרים אלקטרונים ויותר חסכוני. יש לי שלש ילדים, קטנים עכשיו אבל יגדלו. יש לי רגליים ארוכות ולכן רכב עם מקום מורחב מאחורה חשוב. אחרת שאני נוהג אין מקום לרגליים מאחרי בהרבה רכבים. השימוש יהיה רובו תוך העיר, לעבודה ובחזרה. כ5-7000 קמ' בשנה. יש לי רק רישיון אוטומט. יש לי קושי הליכה שמביא אותי סוף סוף לרכב אחרי 8 שנים בארץ. היציע לי בירושלים 106,900 ש"ח על הונדה ג'ז דגם קומפורט אבל אמרו שיש מבצע של 3000 שקל אם אני לקח רבב שנפגע מברד בנמל ותקנו אותו. בדקתי וזה סיפור אמיתי. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4936086,00.html…
הודעה אחרונה מאת sidewinder, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום אני מעוניין לקנות רכב מיני אוטומטי/רובוטי (אין לי רישיון על ידני רק על אוטומט) חדש במחיר של עד 70 אלף ש"ח,הרכב ישמש רק לנסיעות בתוך העיר לעבודה וכאלה לא משהו רציני. התלבטות בין פיג'ו 108 שנמצאת במבצע כרגע ב-60 אלף ש"ח לפיקנטו שמתומחרת כרגע ב-69,900 או שבכלל עדיף דגם אחר במחיר הזה. כמו כן רכב ישן לא בא בחשבון ואני גם לא דואג לירידת ערך כי אני הולך להחזיק את הרכב במשך הרבה זמן. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 37 תגובות
- 7 אלף צפיות
עריכה: אשמח אם מישהו יעביר את זה לפורום יעוץ קניית רכב, התבלבלתי בפורום. אהלן, עקב מצב רפואי, מקבל הלוואה עומדת מביטוח לאומי לרכישת רכב חדש מהיבואן. קיבלתי תנאים שהם סיוט. אפרט את התקציב שלי ותבחרו לי רכב שלפי דעתכם יהיה מתאים לי. מראש, תודה ענקית ! אז ככה, מקבל קצבה של 3,000 שקלים דמי ניידות עוד 450 שקלים קיים חיסכון של כ25-30K שקלים לרכישת רכב , ומתוכננים להיות כמקדמה על הרכב. הלוואה עומדת בסך 13,550 שתורד ממחיר הרכב. כך שיוצא מצב שאני עומד על משהו באיזור ה45K לשים מקדמה, ואת שאר תשלום הרכב אני אשלם בתשלומים ל60 חודש (5 שנים) התנאים לרכישת הרכב עומדים כך: 1. רכב שאינו עובר נפח 1.3 2. רכב קטן (מיני , סופר מיני וכו') 3. תק…
הודעה אחרונה מאת hdal, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 836 צפיות
היי חברים, ניסיתי שהכותרת תהיה כמה שיותר רלוונטית.. בחלק של ה״הערות כלליות״, האם הכוונה שיש לרכב בעיה במערכת הקירור? או שזה סוג של כסת״ח שאומר שאין אחריות במידה ויש תקלה למנוע כתוצאה מבעיה שעלולה להיות בעתיד במערכת הקירור? הניסוח יכול להתפרש לשני הכיוונים וזה מעט מבלבל. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת אלי21, -
-
- 10 תגובות
- 1 אלף צפיות
מתלבט בין שלושת הרכבים מצאתי שתי גאלאנט אחת עם 147 קמ דגם קומפורט, שנת 2002. השניה עם 117 קמ דגם ספורט שנת 2001 הונדה וסובארו לא מצאתי מציאות כל כך אך פתוח להצעות. הקריטריון הכי חשוב הוא האמינות, אחר כך כוח לרכב. לפי משהבנתי שלושתם שותות דלק ברמות, אך ההונדה והגלאנט פחות. רוצה לקבל חוות דעת של בעלי הרכבים האלה Sent from my LG-H815 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת slavik11, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום רב. אבא שלי מחפש להחליף את הרכב הנוכחי שלו (אוקטביה דיזל 2014) ברכב אחר, מאחר שאבא שלי נוסע הרבה מצד אחד ומצד שני מחפש רכב עם מרווח גחון קצת גדול משל משפחתית סטנדרטית הצעתי לו לבדוק לגבי סובארו אאוטבק מהשנתונים האחרונים. הסתכלתי קצת ביד 2 ויש רכבים שהבעלים שלהם הסבו את הרכב לגז, מה שמשפר את צריכת הדלק (גז) לטענתם. שאלתי היא, האם מישהו מכיר את עניין ההסבה לגז? האם הייתם ממליצים לקנות רכב כזה כיד שניה (בדגש על אאוטבק)? האם באמת יש חסכון בהוצאות הדלק? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 563 צפיות
שלום, אני צריכה בבקשה המלצה לרכב ( לא חייב אבל עדיפות לקטן) חסכוני ואמין עד 10K אוטומט בלבד תודה רבה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
חסכוני ואמין עד 16K 1 2
מאת Skins-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
חג שמח מתעניין ברכישת רכב שעונה על 3 קריטריונים: 1. אמינות - רכב אמין שאינו רגיש להזנחה ואינו סובל ממחלות ילדות יקרות. 2. חסכוני - הרכב מיועד לנסוע 17K בשנה, אך ורק בתוך העיר. 3. שלא יהיה רכב קטן מאוד בסגנון האלטו וכו', אמור לנהוג בו אדם גבוה ורחב. התקציב הינו 16K, עם סטיות תקן הגיוניות תודה רבה
הודעה אחרונה מאת giliav, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
שלום אני מתעניין בשביל חבר אשר מעוניין לקנות במוו סדרה 3 דגם 320i או אאודי a4 שנים 2007~2008 אם אפשר בבקשה יתרונות וחסרונות של שתי הדגמים בכל הסוגי מנועים או המלצה על רכב יוקרה אחר בתקציב של עד 45k אגב שכחתי לציין אם זה אאודי a4 2008 זה יהיה הדגם החדש יותר הb8 תודה מראש לעונים
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
טוב, אחרי שחפרתי לא מעט פה בפורום, צמצמתי את החיפוש שלי לשני הדגמים הנ"ל. נפסלו על סף איביזה (שהייתה לי וכי אני רוצה לגוון), פולו ופאביה (לא ממש אוהב את הצורות שלהן והביטוח יקר), וג'אז שהבנתי אמנם שהוא רכב מצוין אבל יש פערים די משמעותיים בשנתון, בתקציב שלי נכנסת אולי ג'אז 2009 או 2010. לפי מה שקראתי פה, שתיהן אמינות, בטיחותיות ולא יקרות לאחזקה, שלושת הפרמטרים שהכי חשובים לי. מבחינת האבזור נראה לי שפיאסטה עדיפה וגם אני אישית מתחבר יותר לצורה שלה מאשר לזו של סוויפט. התנהגות בכביש שתיהן סבבה. לפי הרכבים שהיו ביד 2, רוב הפיאסטות גם עם קילומטראז' עדיף יותר (30-60K~ לעומת 60-100K~ בסוויפט). אודה מאד אם תעזרו לי להחליט סופית לאיזה כיוון ללכת
הודעה אחרונה מאת מולטיפלה 05, -
-
- 3 תגובות
- 713 צפיות
אחרי חיפושים נואשים ומעייפים אחרי מאזדה 3 ו6 משנתונים 2010-2011 ללא הצלחה מחפש כיוון אחר .. אשמח לדעת מה היתרונות והחסרונות שיש לאיביזה. למיטב הבנתי הרכב חלש משל מנוע על 85 כ״ס בלבד מה לגבי אמינות הרכב, תחזוקה , חווית נהיגה וכו . ודברים שחשוב לבדוק ברכב הזה לפני רכישה
הודעה אחרונה מאת v.michael,
-
מי מחובר 36 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 529 אורחים (הצג רשימה מלאה)
