Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש 0 ק"מ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים,

במשפחה שלי שוקלים להחליף את הרכב הנוכחי שלנו, מאזדה 5 2011 יד 01.

הרכב במקור ליסינג של חברת אלבר ואנחנו רכשנו אותו מהם (בזמן הליסינג היה משמש מישהו אחר לא אנחנו) כלומר שהוא היום רכב פרטי.

היום היינו באלבר כדי לשקול החלפת הרכב והנציג שם הציע לנו רכב חדש לגמרי אך אנחנו נהיה יד 01 ולא 00. הוא טען שהרכב יהיה רשום כרכב פרטי לכל הבעלויות לרבות הראשונה וזאת משום שאלבר תמכר לנו אותו עם 0 ק"מ משמע שהוא לא יהיה ליסינג או השכרה. בעיני אבא שהולך להחזיק הרכב שנים רבות ההצעה יפה, אלבר תיקח ממנו את הרכב לאחר הורדה של 15% בגלל הליסינג (כ 10,000 ש"ח מתחת למחירון הרגיל) ומוכרת לנו את הרכב חדש במחיר של היבואן.

מישהו נכנס לעסקה כזו ויכול להמליץ להתקרב או להתרחק? האם זה נכון שהרכב החדש יהיה יד 01 פרטית לגמרי ללא שום קשר שזה נקנה מחברת ליסינג?

 

אשמח לעצותכם,

תודה רבה

פורסם

אם זה לא 00 בעלים קודמים, רישום כלשהו גורם לזה אז אם המחיר בדיוק כמו אצל היבואן, לא הייתי מסתבך עם העיסקה. מכרו את המזדה למישהו פרטי וקנו מהיבואן, בלי קונצים ואותיות קטנות.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

אין תשובה אחת למה שאתה שואל. כל עסקה לגופה.

יש פה בפורום שרשורים ארוכים ומידע רב על עסקאות 0 ק"מ.

מציע לך לעשות חיפוש.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

לא יודע אם הרכב יהיה רשום כפרטי בסעיף המקוריות, אבל בכל מקרה אין הגיון לשלם מחיר של יבואן על רכב שהוא יד 01. גם אם עושים טרייד אין.

מה גם ש"מחיר יבואן" הוא לרוב משהו שאפשר לקבל עליו הנחה מסויימת אצל היבואן עצמו.

כל העסקה הזאת נשמעת ממש לא כדאית, לדעתי "שיטת מצליח".

פורסם

מאוד חשוב שתכתוב פה איזה רכב מדובר ובכמה מציעים לכם אותו תוכל לקבל תשובה יותר מדוייקת על האם זה עסקה מוצלחת או לא.

 

הרבה פעמים עסקאות 0 קילומטר לא משתלמות כי המחירון של הרכב הוא "ווירטואלי" - ז"א שברגע שתיכנס לסוכנות תקבל הנחה שתגרום להצעה של ה0 קילומטר להיות לא משתלמת, בנוסף, הרבה פעמים רכבים שכאלה נמכרים למגרשי הליסינג בהנחות מופלגות מכיוון שמדובר ברמות גימור שנועדו רק לשוק הליסינג ולא מוצעות כמעט לשוק הפרטי ולכן המחירון שלהן לשוק הפרטי לא רלוונטי(כי הרמת גימור של הדגם הפרטי מאובזרת משמעותית לדוגמא).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

הרכב שלנו מאזדה 5 2011 עם 165000 ק"מ

יד 01 (המקור ליסינג והפכה להיות פרטית אצלנו)

לרכב יש טסט עוד חודשיים (ביוני 2017)

מחירון של הרכב שלנו 82400 ש"ח (מחירון רגיל וכולל תוספת חודשית אך ללא הורדת ליסינג וק"מ)

הציעו לנו מאזדה 3 2.0 ל' דגם ספורט חדש 0 ק"מ - רכב חדש מיבואן עולה 132000 ש"ח

הנציג טען שהרכב החדש הופך להיות יד שנייה כשאנחנו קונים אותו ושהידיים גם הראשונה (אלבר) וגם אנחנו נרשמים כידיים פרטיות - זה מה שמטריד אותי אגב.

הוא דרש תוספת 60,000 ש"ח על המאזדה 5 שלנו.

השאלה העיקרית היא האם זה נכון שהרכב יהיה רכב פרטי נטו או שבזמן שאני הולך למכור אותו צריך להוריד על זה שהוא נקנה מאלבר עם 0 ק"מ?

שאלה שנייה, האם עסקה כזאת כדאית? אין ספק שהם מרוויחים מזה שהם מוכרים אותו כרב יד שנייה במחיר של היבואן וגם מרוויחים עוד עוד 10000 ש"ח בגלל שהרכב שלנו ליסינג.

פורסם

מצד אחד הרכב שלכם יוצא ליסינג ועם קילומטרז לא נמוך אבל מצד שני המאזדה 5 הוא רכב עם שוק יד שניה מעולה - הייתי מנסה למכור בפרטי, לדעתי תוכל למכור ב10,000 יותר מההצעה שלו אליכם.

 

בנוסף,

אם תבוא עם מזומן ביד תוכל להתמקח על יותר הנחות\הטבות.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)

לגשת ליבואן לברר מחירים ולהתמקח!

אולי אפילו לעשות טרייד אצל היבואן אם רוצים להפסיד קצת כסף אבל להימנע משוק היד 2 אע"פ שלרכבים 7 מקומות יש ביקוש.

ובקשר ליד 2 מאלבר זה לא מדוייק יד פרטית יש הורדה נוספת על יד שניה 0 ק"מ חוץ מיד שניה רגיל

הרכב יהיה רשום על שם חברה שמי שיבדוק יגלה מיד שזה ליסינג. תשאל על שם מי יהיה רשום הרכב.

כשאני הייתי במצב הזה היה עדיף למכור בשוק הפרטי ולהתמקח עם היבואן ולקבל מחיר שמאוד קרוב ליד 2 אפס קילומטר אבל ב00.

עריכה אחרונה על ידי mpol
פורסם

רוב כלי הרכב שנמכרים כ-0 ק"מ נמכרים כרכבי חברה כלומר, אלבר תירשם כיד הראשונה - אך בסעיף המקוריות לא ירשם דבר. ההפתחה לפי לוי יצחק בקניה כמשומש היא 14%.

 

המחיר של המאזדה המדוברת באתרי ה-0 ק"מ היא כ-113900 לפני אגרת רשוי - כך שלמעשה אתה נותן לאלבר את הרכב ב54000 ש"ח.

 

לדעתי לבד תמכור בקלות ב-60000 ש"ח.

 

עכשיו תחליט אם זה שווה לך את הפרמיה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה רבה לכם

זה מה שאני תמיד אומר לאבא, תמכור במחיר סביר ואז גם תהנה מהנחת מזומן בקנייה וגם לא תפסיד את מחצית ערך הרכב בטרייד אין.

עכשיו אני אצליח לשכנע אותו יותר חזק שיחכה עוד קצת וימכור

פורסם

בבדיקה קצרה ביד2 רכבים עם נתונים דומים לשלך מפורסמים באיזור ה65000,עם המחיר שנתנו לך באלבר אתה מאוד קרוב למחיר ביבואן עצמו

ב0 ק"מ תראה הצעה בחיפוש חפיף

https://www.carcost.co.il/deals/deal/1472

זה יוצא 10000 פחות ממה שהציעו באלבר במידה ותמכור בחוץ.

במידה ואתה לוקח תבדוק בקפידה את האותיות הקטנות אתה תהיה יד 01 היד 00 תהיה ליסינג כמו כל עסקת 0 ק"מ.

פורסם
רוב כלי הרכב שנמכרים כ-0 ק"מ נמכרים כרכבי חברה כלומר, אלבר תירשם כיד הראשונה - אך בסעיף המקוריות לא ירשם דבר. ההפתחה לפי לוי יצחק בקניה כמשומש היא 14%.

 

המחיר של המאזדה המדוברת באתרי ה-0 ק"מ היא כ-113900 לפני אגרת רשוי - כך שלמעשה אתה נותן לאלבר את הרכב ב54000 ש"ח.

 

לדעתי לבד תמכור בקלות ב-60000 ש"ח.

 

עכשיו תחליט אם זה שווה לך את הפרמיה.

 

רוב רכבי ה 0 ק"מ נרשמים יד-1 ליסינג.

 

חלק מרכבי ה 0 ק"מ נרשמים יד-1 חברה,וזה עדיף.

 

נתקלתי גם ברכבים שהבעלים של היבואן רשם כמות גדולה של רכבים על שמו הפרטי..

פורסם
רוב רכבי ה 0 ק"מ נרשמים יד-1 ליסינג.

 

כאחד ש"קצת" עוסק בתחום - פשוט לא נכון.

 

 

נתקלתי גם ברכבים שהבעלים של היבואן רשם כמות גדולה של רכבים על שמו הפרטי.

 

זה נפוץ בכלי רכב שמלאו להם שנה ולא נמכרו, ורק בקניה ישירות אצל היבואן, לא בחברות ליסינג כמו אלבר למשל. לא רלוונטי לדגמים כמו המאזדה 3.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כמו בכל עסקת טרייד אין, אתה מנוקנק מכל הצדדים תמורת הנוחות של מפתח תמורת מפתח.

 

תמכור במחיר טוב לקונה מרוצה, תיקח את הכסף ותרכוש לעצמך את אותו רכב בעסקת 0 ק"מ, בלי הטובות של המגרש.

פורסם
רוב כלי הרכב שנמכרים כ-0 ק"מ נמכרים כרכבי חברה כלומר, אלבר תירשם כיד הראשונה - אך בסעיף המקוריות לא ירשם דבר.

 

האם מי שירכוש את הרכב הזה מהיד השניה יוכל לגלות שהיד הראשונה היתה רשומה כחברה? האם מידע זה נמסר באופן שגרתי על ידי משרד הרישוי במסגרת העברת הבעלות או שצריך לחפור ולבקש מידע? אחרת מדובר בכר פורה להעלמת מידע על ידי היד השניה ולמכירת הרכב כיד פרטית ללא הורדה במחיר כלל.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...