Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה ג'ז חדש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

מקווה שתסלחו לי על עברית החלשה.

 

הגיע זמן לקנות רכב חדש. היה לי ניסן נוט בחו"ל אבל אני רואה שהג'ז יותר זול, יותר משודרג באביזרים אלקטרונים ויותר חסכוני. יש לי שלש ילדים, קטנים עכשיו אבל יגדלו. יש לי רגליים ארוכות ולכן רכב עם מקום מורחב מאחורה חשוב. אחרת שאני נוהג אין מקום לרגליים מאחרי בהרבה רכבים. השימוש יהיה רובו תוך העיר, לעבודה ובחזרה. כ5-7000 קמ' בשנה. יש לי רק רישיון אוטומט. יש לי קושי הליכה שמביא אותי סוף סוף לרכב אחרי 8 שנים בארץ.

 

היציע לי בירושלים 106,900 ש"ח על הונדה ג'ז דגם קומפורט אבל אמרו שיש מבצע של 3000 שקל אם אני לקח רבב שנפגע מברד בנמל ותקנו אותו. בדקתי וזה סיפור אמיתי.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4936086,00.html

 

אני לא יודע אם זה כדי לעסק אם הרחבים האלה או אם ההנחה בהתאם למקרה? היה נשמע לי מעט לרכב שכב אבר תיקון.

 

דיברתי אם חברים בחו"ל ואמרו לי שחלקים של הונדה הם מאד יקרים יחסי לחברות אחרות. האם זה גם נכון כאן? האם יהיה לי הרבה צורך לתיקונים על רכב שאני רוצה להחזיק כ-10 שנים ואעשה טיפול שנתי הדרוש כמו ילד טוב?

 

אני חדש בקניית רכבים בארץ, יש מקום להתווכח על המחיר? הייתי רוצה להוריד המחיר בפחות לתחת המאה אלף אם אפשר. הנציג שמה לא מלא אותי הביטחון, לא סוג בן אדם שהייתי מלווה לו 5 שקל. בקרתי בעד כמה עולמות תצוגה בעזור והיה אותו תחושה מכמעט כולם. 'זכותך שאתה קונה אצלנו', מתי שאמור להיות הפוך. לא מלא אותי בתקווה. הכי נעימים ואמינים היו סיטרואן. הייתי מעוניין ב-C3 החדש, רכב מאד יפה, אביזרים טובים ורק 90,000 ש"ח אבל ישראלים לא אוהבים סיטרואן ביד שנייה ממה ששמעתי מחברים. אני אפסיד שיגיע זמן למכור.

 

כל דעת אחר בעניין וברכב יעזור!

 

תודה!

 

בני

פורסם

מבחינת מרווח הג׳אז כנראה הכי תתאים לך אם מדובר בסופרמיני כי היא באמת מציעה מרווח חריג לסגמנט, אבל שמתי לב שכתבת שיש לך 3 ילדים וציינת שיגדלו אס אני מבין שאתה מתכוון להחזיק את הרכב הרבה זמן, אז כדאי לך אולי לחשוב על משפחתית או בכל אופן רכב קצת יותר גדול. בתקציב של 100 אלף שווה לך לבדוק את הפיאט טיפו למשל, או סיאט ליאון ידנית אם זה בא בחשבון, או אולי משפחתית יש שניה מהנפוצות יותר כגון מזדה 3, יונדאי i30 ודומותיהן.

פורסם
מבחינת מרווח הג׳אז כנראה הכי תתאים לך אם מדובר בסופרמיני כי היא באמת מציעה מרווח חריג לסגמנט, אבל שמתי לב שכתבת שיש לך 3 ילדים וציינת שיגדלו אס אני מבין שאתה מתכוון להחזיק את הרכב הרבה זמן, אז כדאי לך אולי לחשוב על משפחתית או בכל אופן רכב קצת יותר גדול. בתקציב של 100 אלף שווה לך לבדוק את הפיאט טיפו למשל, או סיאט ליאון ידנית אם זה בא בחשבון, או אולי משפחתית יש שניה מהנפוצות יותר כגון מזדה 3, יונדאי i30 ודומותיהן.

 

תודה על התגובה. יש לי רק רישיון אוטומט לצערי אחרת לא הייתי מחכה שנייה על הפיאט כמו שאמרת. לא היה לי ניסיון טוב עם רכב יד שנייה, רציתי ללכת על חדש הפעם. אני מקבל הנחה קטנה (ניידות/נכות) מביטוח לאומי על המכס של רכב חדש, 10,000 שקל, וזה מקל אלי קצת בעניין. להגיד האמת הם מצפים שאני אקנה יונדאי i10 ככה אמרו לי. יהיה לי כבר קשה כספית לעשות הקפיצה לרמה של מיני במקום סופרמיני. ממה שראיתי יש מספיק מקום בג'ז לשלש מבוגרים מאחורה. יותר טוב מהi10! :-D

 

מה שלא שמתי לב אליו היה הסקודה פביה. קצת פחות כסף ורכב שמקבל ביקורת טוב. גם לא יפסיד כמו הסיטראון. אני אלך לבדוק הגודל שלו במציאות בימים הקרובים.

פורסם
תודה על התגובה. יש לי רק רישיון אוטומט לצערי אחרת לא הייתי מחכה שנייה על הפיאט כמו שאמרת. לא היה לי ניסיון טוב עם רכב יד שנייה, רציתי ללכת על חדש הפעם. אני מקבל הנחה קטנה (ניידות/נכות) מביטוח לאומי על המכס של רכב חדש, 10,000 שקל, וזה מקל אלי קצת בעניין. להגיד האמת הם מצפים שאני אקנה יונדאי i10 ככה אמרו לי. יהיה לי כבר קשה כספית לעשות הקפיצה לרמה של מיני במקום סופרמיני. ממה שראיתי יש מספיק מקום בג'ז לשלש מבוגרים מאחורה. יותר טוב מהi10! :-D

 

מה שלא שמתי לב אליו היה הסקודה פביה. קצת פחות כסף ורכב שמקבל ביקורת טוב. גם לא יפסיד כמו הסיטראון. אני אלך לבדוק הגודל שלו במציאות בימים הקרובים.

 

בתור בעלים של ג׳אז שמעיף עוד מעט את הגרוטאה הזו אני לא ממליץ לך להתקרב אליו כי יש לך תקציב יפה ועדיף לך להשקיע אותו על משפחתית טובה. הג׳אז לא כזה מרווח כמו שמפרסמים והוא נורא זול באיכויות חומרים שלו. בקיץ עם מזגן שמתכבה בעצירה ו-3 ילדים כולל אישה האוטו לא יסחטב לך. ממליץ באמת על משפחתית טובה כמו שנאמר מעליי בתקציב הזה...

2016 BMW M235i.

פורסם

התקשרו אלי מSIXT, אשתי חברת מעודון ביחד בשבילך. הם מציעים יונדאי i25 ב92 אלף, 0 ק"מ. נשמע טוב נכון? רכב יותר גדול, מחיר פחות. יש למה לדאוג על דברים כאלה?

פורסם

יש המון אתרים לרכבי 0 ק"מ.

 

תרשום בגוגל רכב 0 ק"מ ותיכנס.

תראה המון הצעות מעניינות.

 

גאז טרנד (פחות מאובזרת) תעלה רק 91 אלף ב-0 ק"מ.

I25 1.4 תעלה 91.

I25 1.6 תעלה כ-95.

 

תמיד תבדוק שאתה מקבל רכב משנת 2017.

 

אתרים לדוגמא:

motodael

carcost

carbuy

 

ממליץ גם לקרוא את האותיות הקטנות, האם העסקה כוללת אגרת רישוי והאם יש תוספות חובה (חלק מהאתרים מחייבים להוסיף חיישנים וקודנית וכו' בעלות של עד 1500 ש"ח למחיר הרכב, חלקם נותנים בחינם).

 

שתמצא את העסקה שהכי מתאימה לך - תעלה לכאן וקישור ונעבור עליה.

 

לדעתי נ-I25 רכב מיושן ולא בטוח שהייתי קונה אותו. עדיף משמעותית קיה סיד או פורטה לדוגמא.

פורסם
יש המון אתרים לרכבי 0 ק"מ.

 

תרשום בגוגל רכב 0 ק"מ ותיכנס.

תראה המון הצעות מעניינות.

 

גאז טרנד (פחות מאובזרת) תעלה רק 91 אלף ב-0 ק"מ.

I25 1.4 תעלה 91.

I25 1.6 תעלה כ-95.

 

תמיד תבדוק שאתה מקבל רכב משנת 2017.

 

אתרים לדוגמא:

motodael

carcost

carbuy

 

ממליץ גם לקרוא את האותיות הקטנות, האם העסקה כוללת אגרת רישוי והאם יש תוספות חובה (חלק מהאתרים מחייבים להוסיף חיישנים וקודנית וכו' בעלות של עד 1500 ש"ח למחיר הרכב, חלקם נותנים בחינם).

 

שתמצא את העסקה שהכי מתאימה לך - תעלה לכאן וקישור ונעבור עליה.

 

לדעתי נ-I25 רכב מיושן ולא בטוח שהייתי קונה אותו. עדיף משמעותית קיה סיד או פורטה לדוגמא.

יש קטכ'? למה כולם לא עושים? זה הנחה מטורפת.

פורסם

כן.

 

בחלק מהרכבים ההנחה לא גדולה מספיק לעומת המחיר שתקבל בפועל בסוכנות.

 

בחלק מהרכבים האחריות קצרה יותר (לדוגמא ברכבי קיה 3 שנים במקום 7).

 

שתמכור את הרכב/במקרה של תאונה - שווי הרכב נמוך יותר כי אתה יד 2 והיד הראשונה ליסינג 0 ק״מ.

 

בפועל? זה בהחלט הנחות מעולות בחלק מהרכבים. לדוגמא בקיה פורטה/סיד וזה בהחלט משתלם.

פורסם (נערך)
כן.

 

בחלק מהרכבים ההנחה לא גדולה מספיק לעומת המחיר שתקבל בפועל בסוכנות.

 

בחלק מהרכבים האחריות קצרה יותר (לדוגמא ברכבי קיה 3 שנים במקום 7).

 

שתמכור את הרכב/במקרה של תאונה - שווי הרכב נמוך יותר כי אתה יד 2 והיד הראשונה ליסינג 0 ק״מ.

 

בפועל? זה בהחלט הנחות מעולות בחלק מהרכבים. לדוגמא בקיה פורטה/סיד וזה בהחלט משתלם.

 

תודה!

 

ראיתי ההבדל מאחריות, במיוחד בKIA.

 

שתיים שמעניינים אותו כעת הם:

 

http://www.carbuy.co.il/%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%97%D7%93%D7%A9-0-%D7%A7-%D7%9E/%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A1%D7%99%D7%93-ex-%D7%94%D7%90%D7%A6%D7%91%D7%A7-%D7%90%D7%A4%D7%A1-%D7%A7%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%A8-%D7%9E%D7%9C%D7%99%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%92

 

http://www.motodeal.co.il/deals/%D7%A8%D7%A0%D7%95_%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%90%D7%95_%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%99%D7%A9%D7%9F_%D7%93%D7%99%D7%96%D7%9C

עריכה אחרונה על ידי pomsbz
פורסם

נראה טוב.

 

בזמנו היו קיה סיד EX (גרסה מפוארת יותר) גם. אבל הן היו יקרות יותר כ-103-105 אלף.

לא בטוח האם זה שווה את ההפרש כי אין באתר של קיה מפרט ל-LX בנזין.

 

בכל מקרה, בהחלט רכב טוב יותר מאשר ה-I25.

 

עוד טיפ קטן - אפשר לעשות סיבוב/טלפונים לכמה חברות שמוכרות 0 ק"מ לראות כמה הן מבקשות על סיד ולהתמקח.

אלבר/אויס/שלמה סיקסט/קל אוטו לדוגמא.

 

האתרים האלו מתווכים בינך ובין החברות - אבל בפועל - המחירים באתרים טובים ממה שתקבל אם תיכנס לאולם "סתם ככה".

פורסם
נראה טוב.

 

בזמנו היו קיה סיד EX (גרסה מפוארת יותר) גם. אבל הן היו יקרות יותר כ-103-105 אלף.

לא בטוח האם זה שווה את ההפרש כי אין באתר של קיה מפרט ל-LX בנזין.

 

בכל מקרה, בהחלט רכב טוב יותר מאשר ה-I25.

 

עוד טיפ קטן - אפשר לעשות סיבוב/טלפונים לכמה חברות שמוכרות 0 ק"מ לראות כמה הן מבקשות על סיד ולהתמקח.

אלבר/אויס/שלמה סיקסט/קל אוטו לדוגמא.

 

האתרים האלו מתווכים בינך ובין החברות - אבל בפועל - המחירים באתרים טובים ממה שתקבל אם תיכנס לאולם "סתם ככה".

 

מעניין באמת, מדברים על LX אוטומט שנת 2017 מתי שלא קיים הדגם הזה על האתר של קיה. טעות או יבוא מיוחד?

פורסם

מה דעתכם על הרנו? יש לו גיר רובוטי. היה לי את זה על פיגו 206 באנגליה לפני 13 שנה והיה הכי מעצבן שאפשר. אני לא בטוח שהדור הזה יותר טוב?

×
×
  • תוכן חדש...