ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,543 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 15 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום, מעוניין לשדרג את הרכב המשפחתי, תקציב עד כ60K ש"ח. מעוניין ברכב סטיישן בגלל המרווח בתא המטען שיכול להכיל עגלה של תינוק + שישאר עוד מקום. סיד וI30 די דומות הכנסתי למשוואה גם את הסוזוקי בגלל שהיא נראת די מרווחת. דרישות: אמינות, חיסכוניות בדלק ואבזור. אשמח להמלצות ודעתכם על המכוניות הנ"ל. תודה.
הודעה אחרונה מאת R'n'B, -
-
שלום לכולם חושב להחליף את האוטו הקיים(קיה ריו סאדן) בסיטרואן DS5. ממש אהבתי את האוטו חיצונית ופנימית, מיוחד מאוד. אשמח לקבל חוות דעת כללית על הסיטרואן DS5? האם הגיר בעייתי AL4 או שכבר זה גיר אחר? האם המנוע ב DS5 זה המנוע הבעייתי? תודה
הודעה אחרונה מאת save, -
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום. הציעו לי סאט ליאו סטיישן 2015 מהשכרה עם 77 א' קמ, באיזור ה 75 א' שח. לפני התמקחות וכולל טרייד אין על הרכב שלי) האם כדאי, האם יש ממה לחשוש בעקבות האזהרות הרבות על הגיר DSG שלVW? תודה.
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 794 צפיות
אהלן אני בעקרון די נעול על איביזה חדשה מהחברה הציעו לי 82K כולל כל מני תוספות ועכשיו הציעו לי משהו אחר GOLF 2013 TENDLINE מנוע 1200 50K ק"מ ב71K ש"ח מבחינת איבזור וכו' האם זה שווה? האם המנוע כמו האיביזה חוות דעת? תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, התחלתי לחפש רכב לקנייה, ומה שראיתי זה סיטרואן c3 2011 ושברולט קרוז 2011. שתיהן אוטומטיות. הדרישה העיקרית שלי מהרכב, זו אמינות. האם אחד הרכבים האלה יענה על הדרישות או להמשיך לחפש יפנית/קוריאנית? תודה
הודעה אחרונה מאת fish, -
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום, לקראת ההתרחבות הצפויה של המשפחה, אנחנו מחפשים להחליף רכב. יש לנו טויוטה RUNX ואנחנו מאוד-מאוד מרוצים ממנה, כך שבאופן טבעי חשבנו על הורסו. אבל נראה לנו שהיא קצת קטנה לנו. מאותה סיבה פסלנו גם את המזדה 5. ה frv עומדת על הפרק, אבל קצת קשה לי המחשבה שתמיד יהיה לנו ילד מקדימה. אנחנו מחפשים רכב שיהיה נוח לארבעה ילדים, עם ציוד (נוסעים הרבה לטייל), מצד שני, זה יהיה הרכב היחיד שלנו, ואיתו אני אסע יום-יום לעבודה, כך שהוא צריך להיות גם חסכוני עד כמה שניתן בדלק (וזיהום אויר). התקציב שלנו 90,000-80,000 ש"ח. שמענו דברים טובים על ה S-MAX, ומצד שני גם שיש לה בעיות עם הגיר, ושהמזגן לא להיט. תוהה אם ברכבים שנת 2012-2103 (זה מה שנראה לנו שנוכל להשיג בתקציב) יש בעיות עם הג…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 40 תגובות
- 19 אלף צפיות
שלום לכולם, אשמח לשמוע מכם על סמך הידע והניסיון שלכם מי מבין שתי המכוניות מומלצת יותר עבורי: 1) קיה נירו 2) סוזוקי קרוסאובר טורבו אני נוסע בשנה באיזור ה-13-14 אלף ק"מ ולכן האינטרס שלי לקנות היברידי קטן. היתרונות הבולטים של הנירו: מערכות בטיחות מאד מתקדמות (שבסוזוקי אין), מרווח ונוחות נסיעה, חיסכון בדלק. היתרונות הבולטים של הסוזוקי: ביצועים, תנוחת ישיבה גבוהה, אמינות גבוהה, סחירות גבוהה וירידת ערך נמוכה. בסוזוקי יש מסך מולטימדיה וכפתור התנעה. בנירו מסך קטן ולא פרקטי במיוחד והנעה עם מפתח. כמו כן, לנירו בלם חניה רגלי ואילו לסוזוקי בלם יד רגיל. בנוסף, אני לא יודע עד כמה הנירו ישמור על הערך שלו וכמה כדאי לקנות היברידי מבחינת ירידת ערך, סחירות ותחזוקה שו…
הודעה אחרונה מאת מולטיפלה 05, -
-
- 6 תגובות
- 892 צפיות
אהלן אשמח להסבר בנוגע לדגמים של הקליאו החדשה בשנים 2015-2017 ,דגם אוטומטמה ההבדל בין הקולקשיין 1.2 , לTlife והשאר...כולן סביב ה120 כ"ס.... לצערי זה סינית בשבילי.(קיבלתי המלצות רק על הקולקשיין)ולמה כולם מנסים להוריד מהקליאו ?! חסכונית, טיפול זול יחסית ... תודה!http://www.carsforum.co.il/vb/images/smilie/icon_cool.gif
הודעה אחרונה מאת noknok, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מחפש רכב מיני \סופר מיני עד תקציב 45K עם קצת חריגה ..מה מומלץ? רצוי שיהיה חסכוני ולא זולל דלק..יש לי לאנסר 2008 קלאסיק כבר שנה + והיא מטחנה ..עוד כמה שבועות רוב הסיכויים שמוכר מה שאני מחפש זה רכב שיסחוב בצורה כיפית, שלא יהיה חסר כוח, שיהיה זריז יחסית על הכביש. יותר בשנתונים של עד 2011-13 גג..אפשרי ידני חשבתי על איביזה \רנו קליאו 0.9 סקודה פאביה tsi חשבתי על לאון אבל קצת מעל התקציב..
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 529 צפיות
היי אני מחפש משהו בתקציב די זעום בערך 5000-10,000 אוטומט שיהיה קצת ספורטיבי הוא משמש אותי נהג חדש ואת אמא שלי אשמח להמלצות Sent from my MI 5 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת IONI1, -
-
סיאט איביזה 2017 1 2
מאת swisasax-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
קיבלתי הצעה לאיביזה חדשה מהיבואן : סיאט איביזה 2017 דגם סטייל מנוע 1.0 איתורן סייב ללא קודן חיישני חניה,מצלמת רוורס חישוקי מגנזוים 15 אינצ משענת יד במחיר של 85500 כולל אגרה. האם העסקה משתלמת? מפני שמתחלף דגם אבל אמרו שיקח הרבה זמן עד שיגיע לישראל. מצג שני אני צריך רכב... האם יש רכב שמשתלם יותר במחיר הזה ראיתי את פיגו 208 לא התחברתי ,רנו קליאו לא אהבתי . יש לכם הצעות אחרות אשמח לשמוע... הרכב אמור לשמש שני נהגים שינסעו בעיקר לעבודה בתוך העיר. בשורה האם כדי לקנות תאיביזה שבוע הבאה ?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי, מחפש לאישתי רכב קטן עד 40K עדיך משנתון מתקדם יחסית 2012 ומעלה נסיעות קצרות של גג 30 קמ ביום עם שני ילדים מאחורה 5/9 חושב לי שיהיה בטיחותי וחסכוני אנחנו מחליפים גולף 2000/2000סמק בפועל זו גם הפעם האחרונה שקיניתי רכב ויש לי סלט רציני עם איך בוחרים גם המסתכלות פה בפורום. גם בחיפוש ביד 2 90% סוחרים! האם היום זה סבבה ללכת לקנות מטריידים?איך זה משפיע על שכירות הרכב בעתיד?(עוד שלוש שנים?) ראיתי את המאזדה 2 2012 את הI20 2012 ה I10 לא באה לי טוב בעין נראית ממש קטנה ופגיעה. צרפתיות אני פחות אוהב. לעזרתכם אודה!
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- 6 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
ראיתי ביד 2 הרבה מאד היצע, רכבים רבים שמוצעים בסכומים של סביב ה7-8 אלף, רובם ידיים נמוכות, קילומטראז משתנה באזור ה 150-200. רציתי לשמוע איך הרכב מבחינת אמינות, צריכת דלק, אחזקה, וכו'. ואם יש דברים מיוחדים שצריך לקחת בחשבון. דברים מיוחדים שיש לבדוק פני קניה, כשלים נפוצים וכד'.. המון תודה.
הודעה אחרונה מאת Nadav1980, -
- 6 תגובות
- 949 צפיות
שלום, מחפש מחליפה למאזדה 3 - 2006 ששירתה אותי נאמנה בשנים האחרונות. היות ואני רווק, מחפש רכב מהנה לנהיגה ושגם יעשה את הרושם הנכון (על בנות המין היפה). לא מעוניין ברכב חדש אלא ביד שנייה (על מנת לא לספוג את ירידת הערך של השנים הראשונות). כן מכוון לשנתון כמה שיותר גבוה. אוטומט. נסיעה שנתית - 12K תודה
הודעה אחרונה מאת Nadav1980, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אהלן יש לי רכב יוקרתי שמחירו קרוב ל 200,000 ש"ח, רוצה לרכוש רכב חדש או כמעט חדש. רוב הרכבים עליהם הסתכלתי היו זולים יותר - האם יש חברה שתחזיר לי כסף בטרייד אין שכזה? תודה
הודעה אחרונה מאת PRONATI, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי, ממש לפני קניה אני מתלבט. האם רנו קליאו 2013 דגם קולקשן 1.2 טורבו תהיה בחירה טובה? או שמא יש להזהר מצרפתיות? בתקציב של עד 60 אלף לרכב אוטומטי.. זוהי הבחירה הטובה ביותר?
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי מישהו פה במקרה ביצע עסקה של איביזה בליסינג פרטי? אשמח לקבל רשמים מהרכב ברמת גימור סטייל. בנוסף כמה זמן אחריות מקבלים על הרכב? אם אני לא טועה האחריות שנתיים בלבד מה שאומר שבשנה השלישית והאחרונה לפני סיום העסקה אני עלול למצוא את עצמי נושא בעלות תיקון של גיר או טורבו. תודה
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
-
- 4 תגובות
- 974 צפיות
איך המנוע הזה ? אמין או עושה בעיות ? שמעתי פעם אחת שהמנועים האלו בתחילת דרכם לא אמינים. הדגם של הרכב הוא איביזה ספורט , תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת shakedekahs, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אחותי מחפשת רכב קטן בתקציב של עד 40 אלף. לאחר כמה חיפושים היא נכנסה לאחת מחברות הליסינג\השכרה ושם הציעו לה ניסן מיקרה מודל 2013 1,200 סמ"ק עם כ-75 אלף ק"מ, הרכב הנ"ל היה מהשכרה ועליו הם נותנים 3 אחריות כאשר בשנה הראשונה האחריות היא על הכל ובשנתיים האחרונות האחריות היא על המנוע והגיר. המחיר הוא כ-37 אלף שקל. האם עסקה כזו יכולה להיות כדאית או שבאופן גורף יש להתרחק מרכבי השכרה לשעבר ? מה אתם אומרים ?
הודעה אחרונה מאת cars-@-lover, -
-
- 4 תגובות
- 996 צפיות
שלום לכולם, לאחר חיפוש מתמשך בלוחות, אני מתקשה מאד למצוא סיד סטיישן ממוכר פרטי שהוא יד ראשונה. זה לא דחוף לנו, יש לי זמן ואמשיך לחפש גם בלוחות, אבל אני חושבת לנסות גם לבדוק בחברות הליסינג השונות. הכוונה היא לא לקנות 0 ק"מ, אלא רכב שנסעו בו. אני מקווה שהאמינות של קיה תצדיק את ההפרש במחיר. בכל מקרה, ברור לי שכאשר נמכור את הרכב (הכוונה להחזיק אותו 5-7 שנים, נסועה שנתית כ-12K) יהיה קשה מאד למכור אותו ונצטרך מאד להוריד במחיר, בין אם נקנה כעת 0 ק"מ ובין אם נקנה מליסינג "אמיתי". לכן נראה לי שעדיף לחסוך כעת ולקנות רכב במצב טוב מחברת ליסינג. האם יש המלצות/דיסהמלצות על חברות שידועות באחזקה הגרועה שלהן? מה דעתכם על אופרייט ליס?
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם כרגע אני נוהג במאזדה 3 04 דגם האצבק מרוצה מאוד כבר כמה שנים , אבל שוקל להחליף רכב ומאוד אהבתי תצורה של פיאט בראבו משנת 07-12 רציתי לדעת מבחינת אמינות , ומבחינת השוואה בין אותו שלי האם שווה לרכוש רכב כזה , ישמח לשמוע לדעות של אנשים שמחזיקים או החזיקו רכב כזה , תודה
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מתלבטים אם לרכוש סאט ליאון החדשה 1.2 ידנית, האם הרכב 1.2 (110 כ״ס) מספיק חזק לצרכים משפחתיים רגילים? נסיעה להרי הצפון, עם מזוודה, עקיפות? ובנוסף האם נחשב לרכב אמין מבחינת מוסכים? ושאלה אחרונה, לצערנו נסיעת מבחן התאפשרה לנו רק ב 1.4 ותהינו אם נרגיש הבדל משמעותי ב -1.2?(לא כל כך מבחינת תאוצה אלא מבחינת נוחות נסיעה, סחיבה בעליות, התאמצות מנוע וכו)
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- 11 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
יש לי 30 אלף ואני יכול למתוח עוד 10 אלף. ראיתי ביד 2 מלא דגמים, חלק 5 דלתות/ חלק לא. חלק 1.5 ומגיע עד 2.0. והלכתי לאיבוד. לא מצאתי שום מידע מקיף בויקפדיה. איזה דגם עדיף לחפש מבחינת שנתון גבוה וביצועים טובים?
הודעה אחרונה מאת lishaina, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
דילמה: הרכב נראה חיצונית ופנימית טוב מאד יחסי לשנתון. היסטוריית טיפולים ככה ככה, לא מושלמת, אבל סבירה לרכב בגילו וממוצאו. הוחלף טורבו לטורבו משומש לא מזמן. לא הוחלפה רצועת הטיימינג עדיין (אם וכאשר צריך יהיה להחליף מדובר כנראה בעלות של 3-4 אלף שקל לקיט מקורי חדש). אין טרטורים מהמנוע, פועל חלק, עגול, שקט. הרכב נוסע ומרגיש טוב מאד, כמו שהיה כשהיה חדש (היה לי אחד כזה כשהיה חדש). יד נמוכה, 140 אלף קילומטר. המנוע, הגיר, ציריות, מתלים, בלמים, הכל פיקס. צמיגים חדשים, בלמים חדשים. הרכב מוצע למכירה במחיר נמוך מאד (מאד). האם קניה כדאית או להתרחק כמו מאש?
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
-
פיג'ו 3008 1 2
מאת yosgal-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 25 תגובות
- 23 אלף צפיות
אהלן, אני מחפש לקנות גיפון חדש ואחרי כמה נסיעות מבחן הפיזו 3008 דיזל פרימיום החדשה ממש מצאה חן בעיני. נוחות נסיעה וחבילת אבזור באמת בליגה מעל. אבל קשה לי עם זה שזה פיזו ובערך כל מי שאני שואל אומר לי שהרכב יפסיק לעבוד אחרי 3 שנים. אני בדכ מחזיק רכבים הרבה זמן (8 שנים) ולא בא לי להתקע עם רכב שמתקלקל כל הזמן. מה עושים? יש למישהו קצת ניסיון איתו? אולי עדיף לחכות שנה ולשמוע את התגובות ? תודה!!!
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
משפחתית קטנה 1 2
מאת חופש 2017-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום מחפשים משפחתית קטנה שתהיה אמינה מבחינת מוסכים, בטוחה ותאפשר איכות נסיעה טובה מבחינת אטימות לרעשים ויציבות על הכביש. אני וביתי סובלות מבחילות והבנתי שמהבחינה הזו כדאי ללכת על רכב שיושב נמוך יחסית ודי קשיח עם מזגן טוב במושב האחורי. אנו מתלבטים בין סקודה ראפיד, יונדאי אקסנט, סיאט לאון, קיה ריו או פולו. אשמח להמלצות ועצות.
הודעה אחרונה מאת Nadav1980, -
-
רכב משפחתי ב30K
מאת joelo- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 990 צפיות
שלום, אני מחפש לקנות רכב משפחתי (2 הורים ו-3 ילדים קטנים), לנסיעות קצרות הלוך חזור לעבודה בתוך ירושלים מידי יום ונסיעות בין עירוניות (40-80 ק"מ) פעמיים שלוש בחודש. התקציב הוא 30K עדיפות: - אוטומאטי (חובה) - רכב אמין - מספיק מרווח לכיסא תינוק + 2 בוסטרים המליצו לי בחום על המזדה 3 מבחינת אמינות, ומחיר חלפים. אשמח לשמוע תגובות וגם רעיונות אחרים תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 11 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום חברים, רציתי לדעת מה הג'יפ ההכי איכותי, חסכוני, ומפנק שיש בתקציב של עד 80 אלף קיום בשוק ואם בכלל חיה כזאת קיימת? חשוב לי לציין שאני לא מחפש ג'יפ בשביל נסיעות מטורפות בשטח, אלה פשוט בשביל ה "ישיבה הגבוהה" בכביש. בין המכוניות הבאות אלו היו הכי חסכוניות גם בדלק וגם בתחזוקה וגןם ירגגישו הכי איכותיות: ניסאן - קשקאי 2012 שברולט - קפטיבה 2013 סובארו - פורסטר 2012 סאנגיונג - קורנדו 2012 שברולט - טראקס 2013 עדיפות כמובן לרכב לא ישן מידי ולכן כתבתי 2012, אבל אם בתקציב הזה אפשר למצוא משהו הרבה יותר טוב רק משנת 2010-2011 לדוגמא אני גם אשמח לשמוע. תודה רבה לעונים.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 744 צפיות
היי, האם יש שינויים משמעותיים בין השנים ? תודה
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בקיצור, הלכתי לראות רכב, סוזוקי ספלאש 2010. הרכב נראה די סבבה, אבל רשומים עליו 2 אנשים, אבא ובן. זה אמור להפריע לי? הבנתי שאם מוסיפים עוד מישהו לבעלות שלא במעמד הרכישה אלא אחרי זה מוסיף יד. השאלה אם במקרה כזה זה יופיע כך כבר ברישיון הרכב? ובגדול איך אני מוודא מה מספר הבעלים הודאי שאני אהיה ברכב?
הודעה אחרונה מאת moshe128,
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 457 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- גולדן191
- Igalz
- santiago
- Jeka88
- Aviady001
- Derish
- amosbmw
- BoazB11
- sperial
- DIVON
- DareDevil
- יבגניפ
- yoav911gt2
- IsraCar
- rev-Match
- oferg22
- misterb
- Loder
- פלוני אלמוני21
- itaysamurai
- GTI33
- יועץ רכב
- דוד495
- Amitbak
- flytomars
- Ash1
- שביט
- itaimoto
- discoTD5
- Michaelgir
- Shay Shd Dave
- menir1
- yuval1111
- yuvk
- parnuk
- eran_k
- FROGIE
- Itzik-b
- meirp123
- meny5
- יובל .מ.
- levy
- אריה שאג
- פאר האורה
- Paprika-Metuka
- לירון .ה.
- D1winner
- DubelBoom
- David32
- ronrobin
- אליה
- PASHUT
- הדוקר משידור חוקר
- Tal7
- yossy
- Mech Morphix
