Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 3008


yosgal
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דווקא מבחינתך עניין איבוד הערך פחות משמעותי היות ואתה מתכוון להחזיק ברכב 8 שנים

פורסם

טוב לדעת שיש את הדיזל ברמת פרימיום!!

אין ספק שמחלקת המכירות שלהם גרועה (אחרת היו מתקשרים להודיע לי)..

עכשיו רק צריך לחכות למבצע חבר (יש למישהו מושג אם יש השנה ומתי?)

פורסם

דווקא שאלתי על "חבר" באופק וקיבלתי תשובה שבעתיד הנראה לעין לא יהיה. כמובן שצריך לשים תשובה כזו במגירה של "כבדה וחשדה, אפילו מאוד".

פורסם

מבצע חבר ללובינסקי, מתחיל בתחילת חודש יוני בשנים האחרונות.

 

דרך אגב בין 10-12/05/2017 יש מבצע לסיטרואן לכלל הציבור.

 

ל- alonjp למרות שציינת כי אתה לא אוהב את העיצוב החיצוני של הסיטרואן c4 פיקאסו הארוכה, אני מציע לך שוב לבדוק אותה, ביקרתי לפני כמה ימים בסוכנות לובינסקי, שמע הרכב מדהים, הרבה יותר שדה ראייה ואווריריות מהפיז׳ו 3008, המרחב הפנימי אדיר, ואפילו הקורה הקדמית הכפולה פחות מפריעה ממה שציינתי (הקורות בפיקאסו דקות יחסית). חומרים איכותיים מאד בפנים. תא מטען אדיר. למשפחה עם 3 ילדים יש לפיקאסו יתרון אדיר של שלושה מושבים נפרדים בשורה השניה וניצול מרבי של הרוחב הפנימי.

 

לדעתי היא עדיפה גם על הסורנטו וגם על הסנטה פה ולצורך הענין גם על הפורד אקספלורר שבשרשור המקביל.

 

אם היו לי 3 ילדים אין לי ספק שהייתי בוחר בפיקאסו- פשוט אין לה מתחרים בישראל (מלבד מיניוואנים יקרים יותר ושתייני דלק). מאחר ויש לי רק 2 ילדות, אני רואה חסרון בתצורה הזאת שתצריך אותם לשבת בצידי המרכב, מנגד לשלושה ילדים זאת התצורה הכי מרווחת.

 

בפיז׳ו 3008 התחושה סגורה ועוטפת במיוחד, תנוחת הנהיגה גבוהה, אבל לדעתי ההרגשה היא יותר בסגנון של רכב האצ׳בק איכותי ומוגבה, אווירת פרימיום (למרות שרמת החומרים בינונית ברובה). מרווחת מאד כשלעצמה אבל אין להשוות לפיקאסו.

 

דרך אגב ברמה האישית אני גם חושב שה- c4 פיקאסו הארוכה מאד יפה חיצונית, למעשה לדעתי אחד הרכבים היותר יפים ומיוחדים ודווקא את העיצוב החיצוני של הפיז׳ו 3008 אני לא אוהב. על טעם וריח אין להתווכח... אבל לדעתי היתרונות של הפיקאסו כל כך גדולים כך ששווה לך לבלוע את גלולת העיצוב.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

ירוק,

זו לא בחירה רק שלי, האישה שמה וטו על הפיקסו ואני לגמרי יכול להבין אותה.

בגלל זה רציתי להמתין ל-5008 החדש שישלב גם את היתרונות של הפיקסו וגם עיצוב יפה.

הבעיה שבינתיים מסרו לי שהוא לא מגיע השנה ואולי אמור להגיע רק בשנה הבאה.

אולי סקודה יפתיעו ויתמחרו בסוף את הקודיאק במחיר יותר אטרקטיבי, אבל בינתיים זה לא נראה כך (מסרו לי החל מ-180).

בכל אופן ה-3008 פרימיום נראית אטרקטיבית אבל פיזו קונים רק במבצע, ועדיף חבר...

פורסם

בפיז׳ו 3008 התחושה סגורה ועוטפת במיוחד, תנוחת הנהיגה גבוהה, אבל לדעתי ההרגשה היא יותר בסגנון של רכב האצ׳בק איכותי ומוגבה, אווירת פרימיום (למרות שרמת החומרים בינונית ברובה). מרווחת מאד כשלעצמה אבל אין להשוות לפיקאסו.

 

דרך אגב ברמה האישית אני גם חושב שה- c4 פיקאסו הארוכה מאד יפה חיצונית, למעשה לדעתי אחד הרכבים היותר יפים ומיוחדים ודווקא את העיצוב החיצוני של הפיז׳ו 3008 אני לא אוהב. על טעם וריח אין להתווכח... אבל לדעתי היתרונות של הפיקאסו כל כך גדולים כך ששווה לך לבלוע את גלולת העיצוב.

הפיקאסו רכב משפחתי מעולה. יש לי לא מעט נסיון איתו כרכב שכור (בגרסאות הדיזל), כשהפעם האחרונה היתה שבוע באנגליה במרץ האחרון. אבל, הוא נראה מרגיש ונוסע כמיניוואן, וזה לא מתאים לכולם (בניגוד לS-Max לדוגמא). אשתי למשל בחיים לא תסכים לנהוג בכזה, ואגב מאוד לא אוהבת את עיצוב הפנים.

ה3008 חיה אחרת לגמרי, ולמרות שכמו שאמרת שעל טעם ועל ריח באמת אי אפשר להתווכח, הרכב הזה פשוט מושך מבטים ותשומת לב, ולא כי הוא מכוער :).

לגבי איכות הפנים הרשה לי לחלוק עליך, האיכות מעולה, לפחות במקומות בהם אתה נוגע ורואה, כאשר למטה יותר אכן תמצא חומרים קצת פשוטים יותר, אבל זו בעיה בלא מעט רכבים.

פורסם

לדעתי הפיגו 3008 רכב יפה ומרשים, וכל רמת אבזור מצדיקה את המחיר. הבעיה שנכון לעכשיו קשה מאד לנבא מה תהיה ירידת הערך של הרכב. מצד אחד מדובר בפג'ו שגם אם הרכבים שלהם הכי איכותיים עכשיו נדרש עוד זמן כדי לתקן את הסטיגמה. מצד שני, מדובר ברכב באמת טוב ששייך לקטגוריה מאד מבוקשת ומהווה תחרות גדולה. בדרך כלל בחודש יוני מבצעי חבר ושווה לחכות ולראות אם ההנחה תהפוך את הקניה לשווה יותר.

פורסם

טוב לדעת שהגיע רמת גימור פרימיום בדגם הדיזל.

לדעתי תמורה טובה למחיר בימי מכירות ומבצעי "חבר".

נחכה ליוני ונראה.

כרגע קיה במבצע "חבר" ויש מחיר מעניין על הספורטאז' 2.0 ליטר אורבן שקיבלה גג פנורמי נפתח. נמכרת ב145,990.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם
איפה ראית שיש מבצע על קיה בחבר?

כמה רוצים על הסורנטו?

 

ראיתי באתר של "חבר".

סורנטו לאחר הנחה:

אורבן 2.4 = 186,900 הנחה של 11,600

EX 2.4 = 205,900 הנחה של 14,000

פרימיום 2.4 = 243,900 הנחה של 18,100

דיזל 2.2 פרימיום = 253,900 הנחה של 18,900

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

הדיזלים של פיז'ו מצויינים. מנועי דיזל זו ההתמחות העיקרית של היצרנים הצרפתיים והם מוכרים באירופה הרבה יותר דיזל מבנזין. שקטים, חזקים וחסכוניים מאוד.

 

אבל זה אוטו שצריך לנסוע איתו למרחקים. לוקח לו הרבה מאוד זמן להגיע לטפרטורת עבודה, (למשל בחורף בפקק של שעה הוא לא יגיע לטמפ' עבודה בכלל) ולכן אם רוב השימוש עירוני לנסיעות קצרות, לא הייתי קונה את הדגם הזה. אם יש גם שימוש בינעירוני ונסיעות ארוכות - מצויין. זה גם יותר בריא למסנון חלקיקים.

בנוסף, כל 20.000 ק"מ צריך לתדלק תוסף אוריאה. מחיר של אוריאה די זניח (35 ש"ח ל 10 ליטר, למילוי אחד צריך 17 ליטר) אבל אין את זה במכוניות אחרות ולכן אני מציין.

 

כמשומש, הייתי מעדיף רכב כזה שנסע 80 אלף ק"מ בשנתיים מאשר אחד שנסע 30 אלף ב 5 שנים.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...