Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחותי מחפשת רכב קטן בתקציב של עד 40 אלף.

לאחר כמה חיפושים היא נכנסה לאחת מחברות הליסינג\השכרה ושם הציעו לה ניסן מיקרה מודל 2013 1,200 סמ"ק עם כ-75 אלף ק"מ, הרכב הנ"ל היה מהשכרה ועליו הם נותנים 3 אחריות כאשר בשנה הראשונה האחריות היא על הכל ובשנתיים האחרונות האחריות היא על המנוע והגיר.

המחיר הוא כ-37 אלף שקל.

האם עסקה כזו יכולה להיות כדאית או שבאופן גורף יש להתרחק מרכבי השכרה לשעבר ? מה אתם אומרים ?

פורסם (נערך)

עסקה טובה לדעתי, זה מאלדן?

 

דוד שלי קנה פוקוס 10' מושכרת עם 107 אלף ק''מ ואחריות ל3 שנים ב24 אלף ש''ח.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם

יש לך את כתב האחריות כדי שנוכל לראות מה הוא כולל?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אם מדובר במיקרה האוטומטית האחריות על הגיר חשובה מאוד - הגיר הרציף של ניסאן ידע בעיות ותקלות שונות.

 

בכל מקרה,

לא נשמע מלהיב בכלל - אחת חדשה עולה 55 אלף שקל(אם אני זוכר האוטומטית עלתה 60) , אז לשלם על אחת בת 4 עם 75 אלף קילומטר 40 אלף? נשמע מאוד יקר.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

רק תזכור שגם "הכל" זה לא הכל .

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
אם מדובר במיקרה האוטומטית האחריות על הגיר חשובה מאוד - הגיר הרציף של ניסאן ידע בעיות ותקלות שונות.

 

בכל מקרה,

לא נשמע מלהיב בכלל - אחת חדשה עולה 55 אלף שקל(אם אני זוכר האוטומטית עלתה 60) , אז לשלם על אחת בת 4 עם 75 אלף קילומטר 40 אלף? נשמע מאוד יקר.

 

האוטומטית נמכרת כחדשה ב-72K כ-0 קילומטר וזה המחיר הנמוך ביותר שהיא הגיעה אליו אי פעם.

 

37K זה מחיר די ריאלי בהתחשב בשוק, הגיר אכן לא חף מבעיות, אך רחוק מלהיות "מחלה"

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

זה ממש לא המחיר לחדשה...

מחירון של אחת מ-2014 הוא 54,000...

2013? בסביבות 46-47.

וזה מהשכרה אז המחיר יורד. אבל נותנים אחריות.

נשמע סביר.

 

אם מדובר במיקרה האוטומטית האחריות על הגיר חשובה מאוד - הגיר הרציף של ניסאן ידע בעיות ותקלות שונות.

 

בכל מקרה,

לא נשמע מלהיב בכלל - אחת חדשה עולה 55 אלף שקל(אם אני זוכר האוטומטית עלתה 60) , אז לשלם על אחת בת 4 עם 75 אלף קילומטר 40 אלף? נשמע מאוד יקר.

פורסם

לפי דעתי עדיף אחת שנתיים מתחת עם ק"מ נמוך מפרטי, בלי אחריות ובלי נעליים.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

לדעתי הפחד מהעובדה שהרכב היה השכרה לא תמיד מוצדק. בתור אחד שעובד בחברה כזאת, רכבי הליסינג עוברים חיים כמעט זהים לרכבי ההשכרה, והרבה פעמים גם גרועים יותר. מעטים נהגי הליסינג ששומרים על הרכבים שלהם.

 

הרכב שיש לי עכשיו הוא מהשכרה, הוא איתי כבר קרוב ל-6 שנים ונוסע מצוין ללא בעיות (בלי לפתוח פה...).

 

מה שיותר חשוב הוא לבדוק בעצמך את הרכב ולא להסתמך על הבדיקה שהחברה תראה לך ב-100%.

 

לגבי האחריות, נשמע טוב. תבדוק את הרכב בעצמך, במידה והוא מתאים לך ויש דברים שצריך לתקן, תגיד לחברת ההשכרה שתסדר את זה לפני שאתה לוקח את הרכב. שלא תצטרך לרדוף אחריהם כשהרכב אצלך כבר. שוב, כמו שכבר נאמר לך, תבדוק את החוזה טוב לגבי האחריות. אני מאמין שזה כמו שנאמר לך, אבל יש חברות שמכניסות סעיפים לחוזה מבלי לעבור איתך עליהם יותר מדי.

×
×
  • תוכן חדש...