ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,544 נושאים בפורום הזה
-
- 17 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
שלום, אני מחפש רכב צעיר מאובזר ומהיר, יצא לי להיתקל בC4 בגרסת הExclusive אשר כוללת 156 סוסים ואבזור מרשים (מסאז' בכיסאות! משעשע). שנת 2011 במחיר של 35K נראה לי די חשוד בהתחשב בכך שהרכב מציע המון הן בכוח והן באבזור. תוכלו לשתף את דעתכם? אני מאוד אוהב את הרכב והטכנולוגיה אבל עדיין חושד קצת. ובנוסף שאלה קצת לא קשורה, הבנתי שהגיר של הC4 הוא ללא הילוך P, האם זו בעיה ? קרה לי בעבר עם רכבים אחרים שרק שילבתי לP בלי להרים בלם יד. ואני מפחד שבגלל שאין הילוך P , חלילה תהיה תאונה.
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
דרישות:משפחתית/גיפון בגודל משפחתית. שתיהיה מאובזרת עם פנסי קסנון/לד, מושבים מפוארים, יחידת כוח חזקה. מערכת מולטימדיה עם אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי. המשפחתית היחידה שנכנסת לי בראש זו הסיאט לאון FR עם מנוע 1.4 וגיר DSG. באתי לכאן כדי שתפתחו לי את הראש, שבוע הבא תפתח הזמנה.
הודעה אחרונה מאת -Efraty-, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 11.5 אלף צפיות
הרעיון נחמד...מקדמה קטנה יחסית , תשלום חודשי קבוע ובסוף התקופה אפשר להחזיר את הרכב ולקחת חדש במקומו ולהמשיך את התשלום ביטוח עליהם ואפשר גם להוסיף תשלום מסויים שגם יכסה טיפולים ( ששם אני בטוח שהם יחסכו כמה שיותר וזה אולי לא משתלם ) אני מפספס משהו? מישהו עשה משהו כזה?
הודעה אחרונה מאת davemustaine87, -
ריו פורטה 2012
מאת nargue- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, הציעו לי לקנות ריו פורטה 2012 לבנה. יד שלישית. 140,000 ק"מ. מונית לשעבר. הבנתי שהרכב שימש כמונית ב8 חודשים שלה על הכביש. הם כדאי? אשמח להמלצות. מחר אני צריך לקבל החלטה לפני שמעבירים את הרכב למגרש.
הודעה אחרונה מאת rolling_stony, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם.. יש ברשותי כיום הונדה אקורד 2.4 צורה הישנה 190 כ"ס הרכב המפואר למי שמכיר, טיל בליסטי העלויות תחזוקה שלו לא גבוהות, רכב אמין יציב, יש הרבה יתרונות כגון חימום בכיסאות, כיסאות מעור, מראה פנימית נגד סינוור, פנסי קסנון, פנסי ערפל, גג נפתח, כסאות חשמליות, מראות מתקפלות, חיישני גשם, חיישני תאורה, רכב מאוד מוצלח, רק ש..... לפני כן היה לי סיוויק 2007 דגם המפואר ES הוא היה מרווח מבפנים, וכאן האקורד הזה לא מרווח.. וקצת מעצבן.. במיוחד אם יש אנשים מאחורה.. אני מחפש לשמוע הצעות על רכב אחר עם אותם יתרונות ויכולות כמו שכתבתי למעלה ובמחיר כזה.. אבל שיהיה גם מרווח, בנוסף לכל היתרונות שכתבתי למעלה... אשמח לשמוע רעיונות והצעות..
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום, אני מחפש לקנות רכב משפחתי, להלן הפרטים: - רכב 6-7 מקומות - עבור 2 הורים ו-4 ילדים קטנים. - רוב הנסיעות הן לעבודה - ימי א-ה מבית-שמש לירושלים וחזרה (כ40 ק"מ כל כיוון). - גיר אוטומאטי - רכב אמין - התקציב שלי הוא 30,000 ש"ח אשמח לקבל המלצה על דגם ואיזה קילומטראז' אני יכול לצפות לקנות במחיר זה. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
-
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלומות לכולם, אני מעוניין לקנות רכב יד שנייה בקיץ בטווח מחירים המצוין. הטווח המצוין בכותרת גמיש לשני הצדדים אבל אני מעדיף לא לחרוג כלפי מעלה. דרישות מהרכב (לפי הסדר): 1. אמין- תיבה ומנוע אמינים, כמה שפחות ביקורים במוסך, טיפולים לא יקרים. בקיצור עלות תחזוקה סבירה. 2. נוח - חשוב לציין שאני 190 ס"מ ככה שלא כל רכב כנראה יהיה לי נוח באותה מידה, במיוחד בנסיעות ארוכות. 3. חסכוני- לא מצפה ל1/20 כמובן אבל רצוי באזור בין 1/12-1/14 4. אבזור- מעדיף כמה שיותר עשיר - לא צריך חישוקי מגנזיום ודברים דומים אבל מערכת מולטימדיה טובה, בקרת אקלים ושיוט, חיישני חניה ודברים דומים הם בהחלט דבר מאוד מבורך שיכול להטות את הכף. 5. נפח תא מטען- כרגע - שיהיה מרווח וגדול (ציו…
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מתעניין לאחרונה ברכבים חדשים בליסינג פרטי או רכישה של 0 ק"מ. ראיתי שעל קיה פורטה 2017 יש הנחות מאוד אטרקטיביות בעסקאות האלו. אבל כשבאתי לכמה אולמות תצוגה בצפון גיליתי להפתעתי שהרכב לא נמצא שם, נאמר לי שהם מחליפים צבע לכן אין את הרכב ונציגי המכירות אפילו לא התאמצו לתת לי הצעות מחיר, יש כאן איזשהו קאץ'? או שזה משהו לגיטמי?
הודעה אחרונה מאת Wonka, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 696 צפיות
זוגתי זרקה לי שהגיע הזמן להחליף את הלאנטיס שלי ואני לא התווכחתי. התנאי שלי הוא רכב ידני (חובה), יד 1-2 "משפחתית" זריזה קלות עם מקום ל-2 כסאות בטיחות מאחור. כרגע מצאתי שרק הונדה סיוויק 5 דלתות מתקרבת לפשרה המתבקשת. מאחר ויש לנו בבית כבר גרמניה מטורבתת רובוטית אני רוצה לנסות לשמור על גיוון. יש אופציה נוספת לקרוסאובר ידני אך למיטב זכרוני ההגה מזעזע. ופתאום אני מגלה שזהו, יד 2 לא יודע להציע עוד אופציות בדמות המכוניות האלו או שאני מפספס משהו?
הודעה אחרונה מאת GreatDesigner, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי שוב , אז כיוון שהחלטנו ללכת על כיוון של רכב קטן לאישתי (לפי 24,000 ק"מ שהיא נוהגת בשנה), עשיתי חישוב קטן, ואני מקווה די מדוייק. אני מקווה שלא השמטתי שום מרכיב חשוב - ולכן אני מפרסם את זה פה, כדי לתת לעיניים מקצועיות לעיין בזה.. **החישוב** רכב פרטי - 3 שנים לפי מספר ק"מ לחודש: 2000 ק"מ (24,000 ק"מ בשנה) הלוואה 50,000 ש"ח לרכב. (למשל: קיה פיקנטו, יד 2) הוצאה חודשית - החזר הלוואה: 1413 (ל 5 שנים : 857 ש"ח) טיפולים שוטפים: 116 ש"ח (לפי 2 טיפולים בשנה בלבד. כל טיפול 700 ש"ח). דלק (לפי צריכה של 1 ל 15): 820 ש"ח ביטוח (חובה+מקיף): 250 ש"ח טסט: 85 ש"ח ירידת ערך: סה"כ לחודש (3 שנים): 2684 ש"ח (לא כולל ירידת ערך ולא כולל טיפולים לא שוט…
הודעה אחרונה מאת Nemesis, -
-
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
שלום לכולם, אישתי רוצה רכב גדול(מאוד), בתקציב סביבות 200 אלף. כרגע הרכב שנראה לה זה grand cherokee של שנתון 2012-2013, שהמחירים שלהם נעים סביב הסכום. אני לא מכיר את ג'יפ כמותג כלל, ולכן די פוחד להיכנס לבור. אני יודע שהוא שותה דלק, האם יש בעיות ידועות אחרות של מודל זה או גיפים בכלל? האם יש משהוא שלדעתכם יותר מוצלח בתווח המחירים הנ"ל? הנסיעה היא סביבות 12-13 אלף בשנה. לרוב בין עירוני. אני אישית אוהב טויוטה, אבל המחירון של לנד קרוזר שומר על עצמו, וראב 4, זה קטן. תודה מראש לעונים.
הודעה אחרונה מאת wonderd, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היי, אנחנו זוג צעיר עם נסיעות בסופי שבוע מהמרכז לצפון ולדרום. אנחנו מתלבטים איזה רכב לקנות, ובנסיון למקד את עצמנו הגענו לסיאט איביזה סטייל ולרנו קליאו לייף. אנחנו כנראה נקנה רכב חדש (ליסינג 0 או יבואן) פשוט כי אין לנו זמן לחפש. בנתיים ההצעות עומדות על הפרק: 1. סיאט איביזה סטייל ב-77K עם 900 ק"מ (עלתה לכביש לפני חודש, שימשה לתצוגה) אשר רשומה כפרטית, עם טסט קודנית חיישני רוורס ומצלמת רוורס. אחריות יבואן לשנתיים. 2. רנו קליאו ליסינג 0 (תירשם כליסינג) בעלות של בערך 80K. עדיין לא נכנסנו למשא ומתן אז אנחנו לא יודעים מה זה יכלול מבחינת אבזור נוסף. אחריות יבואן לשלוש שנים. חשבנו גם על פז'ו 208, אבל לא התעמקנו מספיק מה דעתכם? האם כדאי ללכת לכיוונים אחרים? ל…
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היי ראיתי C4 פיקאסו 2014 דגם 5 מקומות בנזין 165 כ"ס 95 אלף קמ מליסינג. לא ידעתי בכלל שמכרו 5 מקומות כאלו . במה הוא שונה מה7 מקומות? יש משהו מיוחד שצריך לבדוק? או שזה פשוט אותו רכב בדיוק רק בלי הכסאות מאחור? תודה
הודעה אחרונה מאת צביקי, -
-
רכב גדול "מנהלים" 1 2
מאת Meir Levi- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
ערב טוב.. מחפש רכב גדול ונוח..עד סביבות ה50 אלף.. חשבתי על הc5 אבל הבנתי שהמנועים בעייתיים(הthp). אותו דבר לגבי הסקודה סופרב והפאסאט מונדאו טיטניום לצערי כרגע לא אופציה.. הb4/אקורד/6/אוונסיס לא הסגנון שלי .. מה נשאר לי? Sent from my LG-H850 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Meir Levi, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ראיתי היום רכב. רנו קליאו ידנית שנת 2012, יד שניה (פרטיות) עשתה 107 ק"מ, גיר ידני יחסית שמורה במצב טוב (המוכר מתחייב מנוע גיר שלדה) ומעביר את הרכב טסט לשנה עד מאי 2018 על אחריותו רציתי לשאול, האם הרכב הנ"ל אמין בגירסתו הידנית? מה אתם אומרים? והשאלה החשובה לא פחות, כמה שווה לשלם על רכב במצב הזה? המוכר דורש כולל הטסט לשנה שהוא יעביר 23,900 ש"ח כמה בתכלס משתלם לי לתת לו בהתחשב במכירה עתידית שלי עקב אי סחירות? אשמח לתגובות חברים אגב המוכר מטפל כל 30 אלף, מהצצה בפוסטים כאן ראיתי שזה נתון שחשוב לציין.
הודעה אחרונה מאת Potato, -
-
-
- אחראי פורום
- 29 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
עד היום נסעתי במשך כמה שנים טובות על מאזדה 2 הראשונה שיצאה. טיפלתי בו כמו בילד אבל אכלתי ממנו הרבה חצץ מבחינת תקלות מעצבנות כאלה ואחרות בקיצור הרכב הזה סיים את תפקידו ואני רוצה לקנות רכב חדש. אין לי הרבה דרישות, אני רווק צעיר ולא מתכננת להתרחב בשנים הקרובות ובגלל זה אני מתלבט בין מיני לסופר מיני. מאזדה 2 חדשה לא באה בחשבון בגלל העלות האסטרונומית. אני לא נוסע הרבה, 10K בשנה בערך, יכול להיות שבעתיד אעבור לגור במקום אחר ואסע 20K. הייתי רוצה אוטומט אבל בתקציב הזה אני יודע שכנראה שאצטרך להתפשר על ידני. חשוב לי: *אמינות *צריכת דלק *שלא יהיה עגלה מידי *רכב חדש חשבתי בנתיים על פג'ו 208 ידנית, הדגם הבסיסי ב73K או שיש עכשיו מבצע על 108 אוטומטית ב60K.…
הודעה אחרונה מאת Night Driver, -
-
- 17 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
היי, האם הקנייה כדאית? I10 insight automatic 1.0 litre נסועה כוללת 18500 קמ' בלבד. פרטית יד 1. מחירון יד 2 54000 מחיר מדובר 48000 בתהליכי קנייה ממגרש טריידאין גדול ואמין. הרכב ייבדק במכון ואעשה עליו נסיעת מבחן לפני הקנייה מן הסתם, כרגע יש הבטחה על מנוע גיר ושלדה בבדיקה וכן שאף חלק בה לא הוחלף דעתכם? האם במחיר יש רכב מיני/סופרמיני שיהיה טוב יותר משמעותית?
הודעה אחרונה מאת ALÞћÃ, -
- 0 תגובות
- 804 צפיות
שלום, מחיפושי ברשת בעקבות רכב נתקלתי ברכב הזה,חוץ מהעובדה שהוא לא בדיוק מפואר וברמת גימור גבוהה הוא ניראה אחלה רכב (אני מעדיף אוטומט) והוא ישמש אותי ככלי שני (בתוך העיר אני מתנייד בקטנוע וצריך את הרכב לנסיעות לעבודה בעיקר) שמתי לב שהשוק שלו ממש חלש מה שגורם למחיר לצנוח,השאלה היא האם מבחינה מכנית הדגם הוא מוצלח או שישנן "מחלות" שבגללן הרכב פשוט נשחק ממש בשוק מבחינת המחיר? תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת avi333, -
ניסאן ג'וק
מאת juop-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
היי, מתעניין ברכב הזה שנתונים 2010-11. הבנתי שהגיר מעט בעייתי, למישהו ידוע? האם יש מקום לעגלת תינוק? רוב הנסיעות יהיו עירוניות קצרות.
הודעה אחרונה מאת haimkm, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 842 צפיות
שלום רב מזה תקופה אני מחפש רכב שיתאים לי גם בצד הפרקטי וגם בצד הכלכלי. העסקאות שהכי נראות לי כרגע הן יונדאיi30cw משלמה סיקסט ברלינה 2013 משלמה סיקסט או סוניק 2012 1600סמק מיד פרטית עם קמ נמוך. אני יודע שקשה להשוות אבל עדיין אשמח לקבל הערות והארות על הרכבים ממי שהתנסה ודגש על מה לשים לב לפני קניה של אחת מאלה. תודה
הודעה אחרונה מאת noknok, -
- 0 תגובות
- 648 צפיות
חוות דעת פולסווגן גולף 2001 מנוע 2000 ידני צריכת דלק וכו
הודעה אחרונה מאת Yarinhazan, -
מחפשת רכב חסכוני בדלק, ששמסוגל לנסוע רוב הזמן בנסיעות קצרות, וגם פעמיים בשבוע נסיעות של בין 100 ל-250 ק"מ באיזורים של הגולן או העליות של ירושלים. עד עכשיו הייתה לי יונדאי גטס 2006 אוטומטי שנקנתה לפני כעשרה חודשים, אבל בשבוע האחרון בזמן נסיעה נקרעה הרצועה של האלטרנטור, בעקבותיו המשאבת מים, והמנוע הלך. הרכב שווה פחות מ-10,000 לכן אין סיבה לתקן אותו. אני צריכה את הרכב בעיקר לארבעה חודשים הקרובים כי לאחר מכן אני מתחילה ללמוד בירושלים ופחות אצטרך רכב פרטי. השאלה שלי-האם יש רכבים במחיר הזה שיענו לצרכים שלי או שבכלל יותר משתלם לי להשכיר רכב כל פעם?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
אהלן חברה, אני רוצה לשלוח לבדיקה פורד פיאסטה, הבחור מאשדוד ולא מוכן להיפגש במרכז, מישהו מכיר מכון בדיקה אמין ולא מושחת באזור אשדוד? אני מצאתי שניים: "דן מעבדות רכב" וקמפיוטסט, הם אמינים? ונחשבים מכון מורשה? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת deadeye1985, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם אני מחפש תקופה רכב גדול יחסית למשפחה. תקציב נמוך וכמה שיותר מימון עם מרכיב של בלון . בקל אוטו הציעו לי , חכירה של רנו גרנד סניק שנת 2013 דיזל , לתקופה של 3 שנים - מקדמה 10 א' ש"ח עלות חודשית בסך 600 ש"ח.אחרי 3 שנים העסקה נגמרת . אני מחזיר את הרכב לחברה . הרכב עם 150 א' קמ לדעתי מדובר בעסקה לא רעה אך עם כמה נקודות למחשבה . הרכב יוכל לשרת אותי טוב ומודל הדיזל נחשב מצויין ברכב זה . השאלות שהייתי רוצה לשאול - 1. האם העסקה מבחינת המימון מוכרת לכם והאם נחשבת כעסקה טובה ? 2. האם רכב בשנתון כזה עם 150 קמ אינו הימור גדול מדי ? האם לרכב עם מנוע דיזל קמ בסדר גודל כזה הוא סביר? 3. מה דעתכם על הרכב באופן כללי ? תודה מראש לכל מי שיוכל לענות לי
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, המצב הנוכחי: 4 ילדים, רכב 7 מקומות (טויוטה ורסו) שקנינו לפני שנתיים ב 80 אלף ש"ח (עם 120,000 ק"מ). כיום הרכב על 220,000 ק"מ, והמחירון שלו 52 אלף ש"ח. הבעיה שכיום יש בעיית גיר, והוא במוסך.. (כנראה גיר חדש או משומש יצטרכו..). נתון חשוב : אישתי נוסעת כל יום 100 ק"מ לעבודה (הלוך וחזור). נסיעות להורים פעם בחודש וחצי בערך הם די ארוכות (שעה וחצי-שעתיים נסיעה). אלו הנתונים. כעת ההתלבטות.. הרכב טויוטה כבר מתחיל להתיישן. ואם אישתי ממשיכה לנסוע עליו כל יום 100 ק"מ, זה אומר 2000 ק"מ בחודש, שהם 24,000 ק"מ בשנה, נטו עבודה בלבד. (בלי נסיעה קצרות פה ושם, או ארוכות להורים, צפונה/חופשה). דהיינו, הרכב יהפוך לגרוטאה די מהר.. לכן אנחנו צריכים רכב קטן …
הודעה אחרונה מאת subaru_loyale, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום אני מבקש המלצה לסופרמיני/משפחתית קטנה בתקציב של עד 100 אלף שח. אני מעוניין רק ברכב יד שניה, שנת 2015 דרישות מהרכב: קטן (אני ואדם נוסף, לא ילדים ולא עגלת תינוק) יפה (זה מאוד אינדיבידואלי, אבל הרכבים שאני אהבתי על הכביש זה מאזדה 3 הצבק, פולו, פיקנטו ספורט, אודי ש A1) אמינות ותחזוקה (כאן אשמח לפשרה בין איכות גרמנית לעלות חלפים/טיפולים של רכב יפני) בכללי אשמח לרשימה של מכוניות מומלצות תודה
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 945 צפיות
אני סטודנט עם תקציב של 20-30 אלף, מחפש אוטו שישרת אותי (לא קריטי שיהיה הכי חסכוני) מה הכי מומלץ בתקציבים האלה? חשבתי בכיוון של מאזדה 2-3 אבל קשה למצוא שמורות. לא אכפת לי גם גיר ידני (רק שלא יהיה גרוטאה כמו פיקנטו, אלטו וכל אלה) מה לדעתכם הכי משתלם בתקציב הזה?
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 564 צפיות
שלום לכולם, אשמח לעזרה: כאמור, נוסע 75 ק"מ לכיוון לעבודה. (יותר מ 40000 ק"מ בשנה, רק לעבודה) הנסיעה היא בצפון הארץ- מעמק יזרעאל לרמת הגולן (=קרוב לוודאי שהמהירות הממוצעת היא איפשהו סביב 100 קמ"ש, כמו כן ישנן עליות, כמעט ואין פקקים בדרך). איפה שאפשר אני נוסע 120 -130 קמ"ש . זהו האוטו היחיד במשפחה, על כן צריך להיות גדול מספיק לאכלס כיסא תינוק במושב האחורי ועגלה בתא המטען. כרגע נוסע עם אוטו שעושה 1 ל11 ( סובארו B3) ולכן רוצה להחליף. משתף בהתלבטויות שלי: 1) חשבתי אולי ידני. לא בטוח שיהיה לי כח לזה בנסיעות ארוכות כל כך. 2)היברידי. האם היברידי שנוסע 95% מחוץ לעיר ייתן חסכון בדלק? 3)דיזל.מה העליות הנוספות בביטוח וטסט וכו'?. 4)מתלבט האם לקנות חדש - ראש שקט…
הודעה אחרונה מאת menir1, -
-
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אהלן, בעוד כחודש ושבוע אצטרך להחזיר את רכב הליסינג לאור סיום החוזה (הרכב אצלי כעשרה חודשים בלבד-שימש עובד אחר בחברה בתקופה הקודמת). כעת אני בהתלבטות מה לקנות, האם לרכוש רכב במחיר זול של 30K שידע לנסוע מנקודה a ל b, או שלחזור לסגמנט שהיה לי לפני הליסינג (גולף gti, שירוקו וכ׳ו) ולהוציא סכום של 6 ספרות במקום 5. בחודש אני נוסע כ1500 ק״מ, ביום יום נסיעה של כ25 ק״מ הלוך חזור ונסיעות יותר ארוכות בסופי השבוע. מצד אחד - לרכוש רכב בסגנון יונדאי איי 30 בסכום של 30-40 אש״ח שידע לנסוע והלגיע בין הנקודות, ומצד שני אולי שוב כדאי לקנות איזו גולף gti mk6 ולזרוק בפנים k04 ולהנות גם מהדרך. ברכישה של רכב בעלות של 30-40 אש״ח אוכל לדאוג לחסוך יותר כסף כל חודש לעומת רכב במח…
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 950 צפיות
שלום לכולם , אני מתעניין בקנית רכב, שלחו לי את הרישיון רכב , וראיתי כמה דברים שהעלו שאלות. כתוב בשורת בעלים: חברת ........ ואת שאר החברה בע"מ בשורת מען: רשום כתובת עם מיקוד בשורת מספר זהות זה מתחיל ב 5123......ויש המשך. חלק ממי ששאלתי אמר לי שזה לא בהכרח בבעלות חברה , ויש כאלה ששאלו אותי אם בת.ז זה מתחיל ב 512 אז זה בטוח רשום כחברה. אשמח לעזרתכם,
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
מי מחובר 36 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 529 אורחים (הצג רשימה מלאה)
