Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3344 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי נסיעת מבחן על פג'ו 108 רובוטית וידנית. שתי המכוניות שדרוג מטורף מה107 (יש לי אחת במשפחה) העדפתי את הידנית החזקה יותר. כנראה שאלך על זה.

פורסם

תאמת שזה נראה לי קצת מנחוס יצא לך עם המזדה 2 כי זה נחשב לרכב די אמין. תשמע תתגמש טיפה במחיר אתה תוכל להביא רכב חדש מעולה כמו נגיד הפיקנטו החדשה שיש לה ביצועים טובים ואבזור עשיר.. בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה עם האוטו החדש שתקנה ומקווה בשבילך שלא יהיו בו תקלות...

פורסם
תאמת שזה נראה לי קצת מנחוס יצא לך עם המזדה 2 כי זה נחשב לרכב די אמין. תשמע תתגמש טיפה במחיר אתה תוכל להביא רכב חדש מעולה כמו נגיד הפיקנטו החדשה שיש לה ביצועים טובים ואבזור עשיר.. בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה עם האוטו החדש שתקנה ומקווה בשבילך שלא יהיו בו תקלות...

קצת

מנחוס זאת מילה עדינה...



אני חושב שאלך על ה108, אני התרשמתי ממש לחיוב ממנה היום והיא עונה על כל הצרכים שלי בתג מחיר מאוד אטרקטיבי.

פורסם
תאמת שזה נראה לי קצת מנחוס יצא לך עם המזדה 2 כי זה נחשב לרכב די אמין. תשמע תתגמש טיפה במחיר אתה תוכל להביא רכב חדש מעולה כמו נגיד הפיקנטו החדשה שיש לה ביצועים טובים ואבזור עשיר.. בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה עם האוטו החדש שתקנה ומקווה בשבילך שלא יהיו בו תקלות...

 

למה שיהיו תקלות?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא יותר מניחוש, אולי הוא מנסה לרמוז בעדינות לקונה שיבדוק מאיפה זה פז'ו, זה הרי מצרפת, ארץ המכוניות המתקלקלות ללא סוף. שהרי מה שבמזדה 2 הוא "מנחוס" מקרי בפז'ו זו תפיסת עולם.

פורסם

המוניטין שיצא לרכבים צרפתיים היה מוצדק לחלוטין אבל נראה שמגיע להם קרדיט על זה שהם התאפסו על עצמם בדור האחרון.

פורסם

האמת שגם אני הייתי מאוד סטיגמטי לגבי רכבים צרפתיים. במשפחה שלי היו רק מכוניות יפניות עד שאימא שלי קיבלה פג'ו 107 לידייה. הרכב עושה את העבודה נאמנה כבר 5 שנים עם 0 תקלות וזול לאחזקה בצורה מטורפת חוץ מהעבודה שצריך הלחליף קלאץ' כל 50-60 אלף קילומטר ואימא שלי מרוצה עד השמיים.

 

החלטתי להפסיק עם לעקוב אחרי הסטיגמה בגלל העובדה שאני התחלתי להשתכנע שהיא הייתה לגבי רכבים ישנים יותר. וגם בגלל העובדה שהמחיר והאיבזור של ה108 הידנית הוא תמורה הרבה יותר טובה מאשר הקיה פיקנטו. שלא לדבר על צריכת דלק ועל היופי שהוא בעניי המתבונן אבל לפי דעתי הפג'ו יפה יותר.

פורסם

107 זאת בעצם טיוטה אייגו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
107 זאת בעצם טיוטה אייגו.

גם הפג'ו 108 החדשה עם המנוע 1.0 זאת בעצם טויוטה אייגו החדשה.

אני לקחתי את ה1.2 כי ההספק חשוב לי. מקווה לא להתאכזב מהמנוע של פג'ו מבחינת אמינות.

פורסם (נערך)

כל המנועים ב 108, הם טויוטה?

 

עריכה, מצאתי את התשובה. 1.0 טויוטה, 1.2 פיזו-סיטראן.

 

The 108 comes with two engine options: a 1.0-litre three-cylinder common to all the cars in the PSA/Toyota city car joint venture, as well as a 1.2-litre PureTech engine that only features in the Peugeot and Citroen models.

עריכה אחרונה על ידי thenewguy
פורסם
המוניטין שיצא לרכבים צרפתיים היה מוצדק לחלוטין אבל נראה שמגיע להם קרדיט על זה שהם התאפסו על עצמם בדור האחרון.

"מוצדק לחלוטין" ? באמת ? יש סימוכין וכאלה ? ואל חשש, לא חוזר עוד פעם לקישקושון ההוא על מכוניות צרפתיות ואהבתן לגאראז', פשוט מופתע כל פעם מחדש מהעוצמה של מה שהוא אצל "המבינים" למיניהם בגדר אקסיומה. הנה עכשיו פתאום גילו שהסיבה לחוסנן האמינותי של ה 108/107/C1 היא בעצם שגם אמא גם אבא הם בכלל יפנים, האולי להיפך בכלל לא נשקל כאפשרות. יש לכם הרבה עבודה PSA ולובינסקי.

פורסם
"מוצדק לחלוטין" ? באמת ? יש סימוכין וכאלה ? ואל חשש, לא חוזר עוד פעם לקישקושון ההוא על מכוניות צרפתיות ואהבתן לגאראז', פשוט מופתע כל פעם מחדש מהעוצמה של מה שהוא אצל "המבינים" למיניהם בגדר אקסיומה. הנה עכשיו פתאום גילו שהסיבה לחוסנן האמינותי של ה 108/107/C1 היא בעצם שגם אמא גם אבא הם בכלל יפנים, האולי להיפך בכלל לא נשקל כאפשרות. יש לכם הרבה עבודה PSA ולובינסקי.

הסיבה לאמינות של הקטנות היא הפשטות שלהן אבל אתה יכול, על אותו משקל, לפקפק בבעיות האמינות של גיר הDSG של VAG. אולי הוא בכלל הכי אמין בעולם ורק כאן בפורום מתקבצים ה"מבינים" מטעם עצמם ומגירים פוסטולטים.

 

ה"אנקדוטה" המקומית שלי מתייחסת ל307 חדשה דנדשה ונוחה שהיית מדליק בה את האור, סופר עד 10 ורק אז האור נדלק. היית לוחץ על הצופר, סופר עד 10 ורק אז הרכב צופר (פיצ'ר בטיחותי ידוע), ההילוכים בה התחלפו בקצב דומה אבל כל היה נורמלי ותקין בהתחשב במערכות החשמל "נטולות הסימוכין" שלהן.

רק שמערכת החשמל האנקדוטלית, נטולת הצרות והבעיות שסתם נטפלים אליה בשל חיבתה המוכרת לרגלי צפרדעים גרמה למכונית להתלקח באופן ספונטני בחניה. מהרכב לא נשאר דבר למעט תא המטען. הטויוטה המסכנה של השכנים גם היא עלתה השמיימה על לא עוול בכפה. החוקר המשטרתי שהגיע לזירה שלל מיד אפשרות להצתה וטען שזה קורה במכוניות האלה. על הגרר שהגיע למחרת לאסוף את השלד המפויח עמדה כבר 206 שהתלקחה באופן דומה אבל, למרבה מזלם של השכנים ההם, הלהבות נעצרו במכסה המנוע. נהג הגרר, אנטיפרנקי מובהק, הצביע על ה206 ההיא וחזר על דברי החוקר, שזה קורה למכוניות האלה כל הזמן.

היו לנו במשפחה לא מעט רכבים במהלך השנים. חלקם עשו צרות גדולות יותר או פחות אבל כזה עוד לא היה.

פורסם

ב DSG הוארכה האחריות, כאן לחמש שנים, במקומות אחרים, כך הבנתי, גם לעשר, ( לפחות לתקופה מסוימת ) עבורי זה מספיק. במשפחה היו לא מעט צרפתיות בעבר, וולקן ידנית ואוטומטית, קסארה אוטומטית, 306, 104 לתקופה קצרה, גם AX וגם ZX רגילה, אף לא אחת מהן נצרכה לשרותי כיבוי, גם לא זוכר אמינות יוצאת דופן לרעה, חלק דווקא לטובה, לא אומר כלום. אבל כתבתי קודם שהיה שירשור ארוך שהתעסק בקשר שבין המקרים הפרטיים לאיזו נוסחה כוללת בענין הזה ונדמה לי לפחות שדי בכך, ודאי מבחינתי.

פורסם
בכל הבדיקות שעשינו ירידת הערך של דאצ'יה נמוכה משמעותית ממותגים מתחרים ושוק יד השנייה מאוד חזק.

 

קצת קשה לערוך בדיקות כאלה כי יודעים כמה מבקשים אבל לא בכמה נמכר.

 

בכל מקרה לפות"ש, אתה מדבר על 70000 ש"ח לחדש ולהחזיק אותו כ 5 שנים. אם הוא ישמור ערך מעולה הוא יהיה שווה כ 30-35 בסוף התקופה אז ההפרש בין שמירת ערך מעולה לאסון תהיה כ 5000 שקל.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...